-> pavucina: všechny?Kolik jsi jich objel,abys mohl říct,jaké jsou rozdíly na jednotlivých brzdách?

Já kam můžu,tam jedu tím samým autem se stejným set-upem a je to celkem prdel
-> T: to by napsal akorát nějaký místní patolízal,což já rozhodně nejsem
-> milanrejpid: počkej,mám teda něco platit a domlouvat a nebo nejsem normální?Buď seš na to dost starý a rozumný a nebo mě tady budeš urážet jako nějaký náctiletý .....

Tam kde jsem mě nedostala bezmezná důvěra v ostatní a padnutí na kolena a kouření něčího péra...skepse je totiž vždy na místě,jinak tě každý ojebe jak může.Pokud budeme brát v potaz,že výsledek je reálný,o čemž jsem se nikterak nezmínil,tak to stejně musím brát pouze jako zajímavý počin,protože při přepočtu x1,7 s tím,že to není čistá 1400cccm,dostáváme se do obsahu,kde 200koní není nic moc hodnota u "poladěné" atmosféry a ano,oproti 1,3 fáčku to pojede o hodně moc víc,ale to je tak vše.Na druhou stranu o 1/3 slabší atmosféra už bude v dané obsahové kategorii konkurenční víc,byť určitě budou silnější motory,než je tohle 8V ohv z 60let co většina z nás jezdí.Kdyby ses dostal třeba na 200hp z litru obsahu,i třeba jenom co se týká brzdy a potom omezit výkon,aby se nenamáhalo uložení kliky,tak bych řekl "jo super" a netvrdím,že tohle je málo,nebo špatný výsledek,ale musíš to brát trochu v globálu,což je prostě pouze zajímavé tím,že to je škodovka s 200 koněma a turbem a koncepcí nahovno,určitě z toho bude stříkat víc lidí na srazu,než do těď,ale já mezi nima nebudu a nikdy jsem nebyl,protože tam ani přes to všechno nevidím na motor

Další věc je,jestli ty koně tomu autu k něčemu jsou,ale to už je tvoje věc,já taky stavím pro sebe do auta atmosféru k hovnu a žádný díl není po dokončení dost dobrý,ale prostě to chci a určitě mě za to tady nikdo nepochválí

A fajn,brzda pro V.I.P.,ve finále nemám problém zůstat u naší vidlácké v M+H,která boří sny všem co tam přijedou,pro mě má větší vypovídající hodnotu,jak nějaká snobská pro horní vrstvu těchto stránek
-> Eidy: stavil a ladil jsi to ty?

Už jsem se tady nechal "ukecat" do vstřikování místo karbeců a krom 100 litrů to nestálo téměř nic navíc,takže určitě nebudu zrazovat svoje přesvědčení,že atmosféra s 8000+ rpm je pro mě to pravé,byť to nikdy nebude mít výkon turba při stejném obsahu,což je ale jasné každému,kdo není uplná guma.Takže až budu mít v autě 2-litra,bude to mít míň Nm na atmosféře,ale 200 koní tam budu chtít taky
Takže se všichni mějte fajn,mám ještě nějakou práci
