Auto je v rodině od 04.06.1991 nejdřív ho vlastnil můj táta pak ho zdědila moje starší sestra a po ní pak já. V 19ti letech jsem ho zdědil já. Rapida jsem vyvařil, nechal nalakovat a celkové dal do kup ale byl jsem ještě mladej a blbej a s autem jsem jezdil i v zimě. Takže místa, která se zdála OK byla rázem v loji. Rapid opět potřeboval vyvaření a celkem dost oprav. Do toho mi zemřela moje Maminka.*12* *12* To auto mi ji obrovsky připomínalo a vždy když jsem v něm seděl jsem jí viděl. Takže jsem neměl vůbec odvahu ani sílu auto znovu opravit a jezdit. Ale čas je obrovský léčitel. Čas hodně zahojil a já pořád říkal že ho musím celého opravit. Pokukoval sem pořád po nějaké slušné karoserii a najednou ejhle na bazoši celkem slušná, za dobré peníze. Já váhal ale moje přítelkyně mě do toho popošťouchla a jeli jsme pro ní. Tam jsem zjistil, že je vzadu napasovaná molčanovka. Tak mě napadlo postavit něco pořádného s pořádným motorem. No a je z toho tohle. Obrovskou zásluhu na to má moje Přítelkyně Míša 13, která mě v tom strašně moc podpořila a hlavně mi toleruje všechen ten čas, který sem v garáži. Obrovský dík patří všem, kdo mi kdy pomohli... Auto je věnováno tam na horu Pro tu nejúžasnější osobu, kterou jsem kdy mohl mít... Mami doufám, že jsi tam na mě nahoře pyšná. I po těch letech mi stejně dalo obrovsky zabrat tohle napsat jedná se proste *13* *13* *13* *13* záležitost.
Pomalu se budu snažit doplnit nějaké info o autě.
Podvozek
-Tlumiče a pružiny Protlum
Zadní náprava
-Ramena Molačan mnou upravené na stavitelné tlumiče Protlum
Přední náprava
-Horní ramena Trubková WLAD
Převodovka
Dá se říct že série
Milanrejpid/R@pidek 1,4 8v Turbo 212 Koní - komentáře:
Aby se neřeklo že nic nedělám

pomalu se rodí v dílně ségra rapida

-> ZdrubT: děkuji kamarade

Hezké fotečky.

-> milanrejpid: ja som si ho vyrobil . Kúpiť sa to nedá.
-> MVM: bez vedení mam taky. Ale chtěl bych ten poradny s vedením

-> Polyš 17.12.22 09:35:47: 
To je něco podobnýho jako když někdo používá Pragandu a někdo normální kuchyňskou sůl. Oba dva maji na konci uzený. Asi tak.
-> MVM: Používám obyčejný bez vodícího trnu,a nikdy nebyl problém.
-> Petr Urban: už se nám to nechtělo moc trápit a také není všem dnům konec uvidíme jak to vše bude držet a třeba příští rok před zimou to tam vezmu ještě jednou.

-> Dušan: To teda je. S 1.4 by bylo asi těžce nad 300Nm a 250hp, ale tipnu si říct, že pro spoustu komponent dlouhodobě neunesitelné a to nejen v oblasti motoru. Avšak zkusit na brzdě se jeden graf mohl :D
upraveno 1x, naposled 07.12.2022 20:27:48
-> milanrejpid: tak to je potom krása
-> Dušan: -> TTomas: 1 bar pánové

-> TTomas: dovolím si odhadnout 1,4bar.
-> MVM: diky
-> pavucina: mě se líbí jak tady něco rozpoutá a pak ticho.
-> Václav Vašák: na tebe nemá vůbec cenu reagovat ty ses prostě něco víc než všichni na tomto fóru.

-> Václav Vašák: Opravdu nevím, jestli si tak blbej, nebo to hraješ(vlastne k obou možnostem bych měl pochopení). Otázka byla naprosto jasná, kam jet na brzdu, která je pro tebe přísná. Tvá odpoved odpoved pouze ukazuje, ze jsi pouze ukecanej.
Jo no nemá to 300hp, ale ono těch 270Nm neni spatný, převodovka to bude mít moc ráda. A s tímhle podlazenym turbomotorem se bude jezdit lip ve vsech rezimech, nez s atmo s 2/3 vykonem.
upraveno 1x, naposled 04.12.2022 09:48:49
-> milanrejpid: Pěkný parametry 1,4.
Pár sezon jsem se úspěšně staral mimo jiné o okruhový Renault Clio Cup.. . Motor 1,6T, přímý vstřik a mělo to zaplombovanych 220PS a 270 Nm. Takže za mě paleček.