Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Rapid 1400 zrychlení + jízda
Rapid 1400 zrychlení
Rapid 1400 jízda
Novější videa:
Sprint Želiv:
Želiv 2011 vítězný sprint do 1400ccm.wmv
Zapalování:
Bezkontaktní laditelné zapalování
Laditelné zapalování - software
Se vstřikováním:
28. března 2021
EFI testing
1400Sport Injection
1400Sport Injection dyno run
Rapid 1400 , čas 13.67 , první místo
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
20:43:05 01.07.2010
MOLSO
-> Vrba: doprcic zase ma odhalili
ved sme sa bavili pri čakaní a v piatok večer som ti hovoril že budem mat velmi podobnú konfiguráciu ako ty
20:18:46 01.07.2010
Vrba
-> MOLSO: Co máš v plánu?Proudový motor a nádrž s kerosinem?
20:15:34 01.07.2010
MOLSO
-> Vrba: uz zase prve miesto .... nepride ti to nudne ?
ale nie samozrejme gratulacia
P.S. ak všetko vyjde tak sa budúci ročník priprav na tvrdú konkurenciu
17:21:21 07.06.2010
Vrba
-> Čokin: Jeho místo je na hřebíku,ted šel jen na výlet,..
12:44:32 07.06.2010
Čokin
-> Vrba: Konečně je ten příčňáček tam kde patří.....na autě!