skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Kit Car 1400 Evo
Karoserie rozšířena na Kit Car a doplněna kompozitními díly a makrolonem.
Motor upraven na obsah 1400, ostrá vačka 304/302, karburátory Weber 45DCOE, svody 4-1
Převodovka pohárová se stálým převodem 3,7 a velkým lamelovým samosvorným diferenciálem
Podvozek Protulum verze Race
Disky Braid Winrace A + slick avon
Interiér osazen sedačkou OMP HTE(ušák), 6ti bodové pásy RRS, volant OMP WRC, digitální Dashboard, elektrický posilovač řízení, závodní pedálovka
2021 až 2024
Nachystán nový motor 1400 16v - stavba Jiří Pražák (osazeno vstřikováním na řídící jednotce Ignitech)
Sekvenční převodovka Citröen - stavba Josef Dohnálek
Přechod na kola R15 ATS DTC 8j - Pneu AVON 205/580 R15
Trubková ramena v unibalech
Velké brzdy 305mm se čtyřpístky Brembo
Test Škoda Favorit Sk.A před Rally Kroměříž 2021
VrchyHobbyCup Konice 2022 - Domácí trať na rallyové Ibize TDI( I ten diesel se má zkusit :D )
První závody po přestavbě auta.
Vrbenský vrch 2024
Vrchy hobby cup Konice 2024 (domácí závod kde mi upadl čep proto kratší video)
Vrchy hobby cup Konice 2025 (jel jsem jen jeden den)
MČR Náměšť nad Oslavou 2025 (Ještě to chce se s tím pořádně naučit) Sobota 4.místo a v Neděli 3.místo
Karoserie rozšířena na Kit Car a doplněna kompozitními díly a makrolonem.
Motor upraven na obsah 1400, ostrá vačka 304/302, karburátory Weber 45DCOE, svody 4-1
Převodovka pohárová se stálým převodem 3,7 a velkým lamelovým samosvorným diferenciálem
Podvozek Protulum verze Race
Disky Braid Winrace A + slick avon
Interiér osazen sedačkou OMP HTE(ušák), 6ti bodové pásy RRS, volant OMP WRC, digitální Dashboard, elektrický posilovač řízení, závodní pedálovka
2021 až 2024
Nachystán nový motor 1400 16v - stavba Jiří Pražák (osazeno vstřikováním na řídící jednotce Ignitech)
Sekvenční převodovka Citröen - stavba Josef Dohnálek
Přechod na kola R15 ATS DTC 8j - Pneu AVON 205/580 R15
Trubková ramena v unibalech
Velké brzdy 305mm se čtyřpístky Brembo
Test Škoda Favorit Sk.A před Rally Kroměříž 2021
VrchyHobbyCup Konice 2022 - Domácí trať na rallyové Ibize TDI( I ten diesel se má zkusit :D )
První závody po přestavbě auta.
Vrbenský vrch 2024
Vrchy hobby cup Konice 2024 (domácí závod kde mi upadl čep proto kratší video)
Vrchy hobby cup Konice 2025 (jel jsem jen jeden den)
MČR Náměšť nad Oslavou 2025 (Ještě to chce se s tím pořádně naučit) Sobota 4.místo a v Neděli 3.místo
Ferenc Kuken/Modrá Dáša - komentáře:
tak v březnu a při testu jsem nikdy problémy taky neměl...
-> Bery: Teploty mam v pohodě. Jen to mazání je menší.
Asi bych volil lepší výměník, určený pro motorsport, ten vnitrní labyrint pro seriové vozy a spektrum otáček nebuto to pravé . Co jsem vyhodil tenké hadice a kolena do oil chladiče, taky se mi zlepšily teploty a mazání motoru, takže průtok

-> Milan 136: změřil jsem u průměry ve fitinkách mají nějakých 11,8mm ve výměníku jsou díry 13mm. To bylo jediný co mě napadlo že by se zmenšil průměr ale nezmenšil. A nemyslím si že by delší cesta hadic měla na tohle vliv. Jediný co mě napadlo a s čím se známý setkal že při montáži chladiče neoriginál se přehříval olej v dsg z čeho je použit chladič. Po výměně za origo problém vyřešen. Ve swiftu má kamarád stejný chladič Nissens jako ja a funguje mu to. Možná už slabší pružina v čerpadle ?
-> Milan 136: To ti neřeknu. Vymenik sem odpojil a maže to jak predtim
-> Ferenc Kuken 31.03.25 18:35:32: Jak se tam může ztratit bar tlaku?
-> Eidy: Jinak chlazení vody a oleje je super stim výměníkem až jsem sám byl překvapen
-> Eidy: Kromě toho že s tím výměníkem mi o bar spadl tlak mazaní tak jo. Vymenik sem odpojil zatim. Dal jsem tam nissens ale zkusím dat originál. Pokud to nepomůže budu muset zkusit jeste zvednout tlak mazaní na čerpadle
-> Ferenc Kuken: Všechno funguje?
Zítra jedeme na letiště to provětrat ať máme jistotu na příští víkend že je vše ok
Co nebylo nutný tak odlepit pryč. Ještě to umýt a nafotit fotky do sportovního průkazu 

Proužek by byl
Teď počkat až mi udělají nálepky sponzora na zbytek auta
