skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Kit Car 1400 Evo
Karoserie rozšířena na Kit Car a doplněna kompozitními díly a makrolonem.
Motor upraven na obsah 1400, ostrá vačka 304/302, karburátory Weber 45DCOE, svody 4-1
Převodovka pohárová se stálým převodem 3,7 a velkým lamelovým samosvorným diferenciálem
Podvozek Protulum verze Race
Disky Braid Winrace A + slick avon
Interiér osazen sedačkou OMP HTE(ušák), 6ti bodové pásy RRS, volant OMP WRC, digitální Dashboard, elektrický posilovač řízení, závodní pedálovka
2021 až 2024
Nachystán nový motor 1400 16v - stavba Jiří Pražák (osazeno vstřikováním na řídící jednotce Ignitech)
Sekvenční převodovka Citröen - stavba Josef Dohnálek
Přechod na kola R15 ATS DTC 8j - Pneu AVON 205/580 R15
Trubková ramena v unibalech
Velké brzdy 305mm se čtyřpístky Brembo
Test Škoda Favorit Sk.A před Rally Kroměříž 2021
VrchyHobbyCup Konice 2022 - Domácí trať na rallyové Ibize TDI( I ten diesel se má zkusit :D )
První závody po přestavbě auta.
Vrbenský vrch 2024
Vrchy hobby cup Konice 2024 (domácí závod kde mi upadl čep proto kratší video)
Vrchy hobby cup Konice 2025 (jel jsem jen jeden den)
MČR Náměšť nad Oslavou 2025 (Ještě to chce se s tím pořádně naučit) Sobota 4.místo a v Neděli 3.místo
Karoserie rozšířena na Kit Car a doplněna kompozitními díly a makrolonem.
Motor upraven na obsah 1400, ostrá vačka 304/302, karburátory Weber 45DCOE, svody 4-1
Převodovka pohárová se stálým převodem 3,7 a velkým lamelovým samosvorným diferenciálem
Podvozek Protulum verze Race
Disky Braid Winrace A + slick avon
Interiér osazen sedačkou OMP HTE(ušák), 6ti bodové pásy RRS, volant OMP WRC, digitální Dashboard, elektrický posilovač řízení, závodní pedálovka
2021 až 2024
Nachystán nový motor 1400 16v - stavba Jiří Pražák (osazeno vstřikováním na řídící jednotce Ignitech)
Sekvenční převodovka Citröen - stavba Josef Dohnálek
Přechod na kola R15 ATS DTC 8j - Pneu AVON 205/580 R15
Trubková ramena v unibalech
Velké brzdy 305mm se čtyřpístky Brembo
Test Škoda Favorit Sk.A před Rally Kroměříž 2021
VrchyHobbyCup Konice 2022 - Domácí trať na rallyové Ibize TDI( I ten diesel se má zkusit :D )
První závody po přestavbě auta.
Vrbenský vrch 2024
Vrchy hobby cup Konice 2024 (domácí závod kde mi upadl čep proto kratší video)
Vrchy hobby cup Konice 2025 (jel jsem jen jeden den)
MČR Náměšť nad Oslavou 2025 (Ještě to chce se s tím pořádně naučit) Sobota 4.místo a v Neděli 3.místo
Ferenc Kuken/Modrá Dáša - komentáře:
-> Eidy: Dobře. Ja fakt nevím v tomhle. Přeci jenom to točí 9tis. Tak to nechci uvařit zbytečně. Ale děkuji za radu
-> vhml: Svatá pravda.
-> Ferenc Kuken: Ten chladič malej není. Jen ten vzduch jde všude okolo. Já to řešil dlouho. Zadeklování chladiče mi srazilo teplotu o 10°C při normální jízdě a bylo to fajn. Nedávno jsem díry ve spoileru ze 2/3 "zazdil" klaksonama a najednou jsem měl na okruhu teplotu přibitou na 80°C namísto 90-100°C jako mnoho let předtím. Dej si tu práci, ucpi všechen prostor okolo a bude to chladit jako sviňa. Uvidíš.
-> Ferenc Kuken: Ten chladič malej není. Jen ten vzduch jde všude okolo. Já to řešil dlouho. Zadeklování chladiče mi srazilo teplotu o 10°C při normální jízdě a bylo to fajn. Nedávno jsem díry ve spoileru ze 2/3 "zazdil" klaksonama a najednou jsem měl na okruhu teplotu přibitou na 80°C namísto 90-100°C jako mnoho let předtím. Dej si tu práci, ucpi všechen prostor okolo a bude to chladit jako sviňa. Uvidíš.

-> vhml: Já s tím chlazením nikdy problém neměl. Na předchozím motoru sem to měl taky jen tak bylo to OK ale zas teď je to úplně jiný motor no. Tak já to vyzkouším a díky za radu. Člověk se učí pořad no
-> Ferenc Kuken 27.06.24 20:27:45: ano, musíš to zatěsnit, že to co nárazník nabere, nebude moci utéct jinudy než chladičem skrz.
-> vhml: To samozdrejme chápu . Takže pokud mu udělám vedení na chladič tak by mi tenhle chladič mohl stačit jo ? Velikost je 524x312
-> Ferenc Kuken 27.06.24 20:20:25: o dírách to není. Ten vzduch nemá žádnej důvod pracně téct chladičem, když může utéct kolem.
Jak říkal náš učitel elektrotechniky, a on je ten princip stejnej: Proud, narozdíl od vás pánové, není žádnej blbec, a vždycky jde cestou nejmenšího odporu.
Jak říkal náš učitel elektrotechniky, a on je ten princip stejnej: Proud, narozdíl od vás pánové, není žádnej blbec, a vždycky jde cestou nejmenšího odporu.
-> Eidy: ale nevím jestli není fakt malej no
-> Eidy: Nemám..... ale má to díru z nárazníku dost a z masky taky
-> Ferenc Kuken: Z vlastní zkušenosti vím, že to není nutně o velikosti chladiče, ale o proudění vzduchu skrz něj. Máš to pořádně “oplechovaný” okolo? Vzduch je línej a bude se tlačit všude okolo, jen aby nemusel krz chladič.
-> Eidy: špatně se to chladí jinak vše funguje. Musím dat nejspíš větší chladič
-> Ferenc Kuken: Jaký problém? Neřadí to? Nechladí to? Nejede to?
Dnes letiště na test a doladění.... nějaký problém se našel 

-> Felinka 1.3mpi: Děkuji
Snažil jsem se

-> Ferenc Kuken: pěkná stavba
