skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
-> radekp: Mám dva. Ale otázka zda půjde do kopru znova je stále na stole...
Dnes už sem začal rozborku, tak uvidíme co se na mě vysype

Dnes už sem začal rozborku, tak uvidíme co se na mě vysype

-> Vita ze Sudet: Ty jo to je smůla... Graf z brzdy by zajímal i mě kolik tam teď vlastně máš. Viděl Tě tuším Majkl, už si nevybavuju kdo mě to říkal, ale myslím že Michal. Bylo to sice kousek, ale fotil jsem a ten den nějak rychle utekl.

-> Vita ze Sudet: Taková škoda!!! Půjde diferák lehce sehnat?
-> Tuner#2: Odjel sem první velice vlažnou jízdu na zkoušku a čas 13,9 což se zdálo jako dobrý začátek a náběh na dvanáctku, pak následovala komeršlbrejk a my pilovali a asi 15x zkusili pevnej start, zrychlení atd abychom byli již připraveni na Race, když tu po posledním smočením slicku vodou před nájezdem na start "lusk" a ticho... polowosa vydržela ale rozlouskl se diff
. Čímž se nejslabším místem od kola zadní osy stal již prostředek v čele s differenciálem.Je to smůla. Mezi jezdci na DC už patřím jako 400WHP mýtus
a dost lidí mě tlačí na brzdu tak to asi budu muset zkusit
.
Ano přes doksy sem projížděl, ale nikoho známého jsem nepotkal, Hoškovice jsou jen kousek měli ste se stavit



Ano přes doksy sem projížděl, ale nikoho známého jsem nepotkal, Hoškovice jsou jen kousek měli ste se stavit

-> Vita ze Sudet: Tak jak jsi dopadnul? Byl jsi spatřen v okolí Doksů jak jedeš na sprinty.

Připisuji do editu mou novou hmotnost z včerejšího vážení 835kg a 855kg po natankování 20litrů
. Loni to bylo 870kg tedy nejakych 30kg dobrejch dolu a to sem dost věcí ještě dodával včetně makrolonu atd
. Zítra hoškovice, držet palce virtaci



-> Eidy: jo jo přesně tak jak to píše víťan nic tajnýho to není až se potkáme tak můžem pokecat
-> Eidy: Nic tajemného natom není. Varianta č.3 bude mít Audi klouby na obou stranách a prumer hřídele 30mm

-> Eidy: know-how,ne někdy pokecáme takhle je to na dlouhý povidání
-> Vita ze Sudet: V čem byly lepší poloosy č.2 a v čem bude ještě lepší varianta č. 3?
-> Vita ze Sudet: I ty pedofile
Tak ať vám to šlape...

Tak ať vám to šlape...

-> David V6: O to víc však musíme být připraveni na 23.5. v Hoškovicích.... tam již věřím, že prolomíme 13 vteřinovou hranici a podíváme se na nějakou dvanáctku

-> Vita ze Sudet: hlavně abys ho nenechal někomu jinýmu ale to doufám neuděláš
jo jo taky bych to tak viděl stejně by sme to asi nestihli
jo jo taky bych to tak viděl stejně by sme to asi nestihli
-> David V6: To už sme snad tak nějak předběžně dohodlí
Startů se již nebojim, lepit umim ale kdo má furt sbírat ty polo-wosy?
Jinak to vypada, že mimonskej start asi padá a pořádně se radši připravim na další hoškovice

Startů se již nebojim, lepit umim ale kdo má furt sbírat ty polo-wosy?



-> Vita ze Sudet: buď v klidu,já ti to zprovozním a svezu se ale hlavní jezdecký úm musíš ukázat a naučit se ty
PS:musíme se dohodnout na tom rámu
PS:musíme se dohodnout na tom rámu

Tak, dnes proběhl malý křest ohněm. Půldenní testování na letišti v Březně ukázal desítky nedostatku. Některé menší, jiné na pováženou
. Celý den by byl na dlouhý článek, ale musím shrnout a říct, že nám to moc moc ukázalo.
A ted výpis dnešních závad:
(celé dopoledne se RS hltila benzínem a nechtěla za studena ani čapnout)
1x vadná montáž předního tlumiče
1x prasklá spojka hadicová na trubce na vodu
1x prasklá hadice propojení expanz-hlava
1x utopena ECU (řídící jednotka a tím spojené všechny kontakty ve fridexové lázni) - vysušeno opraveno a motor poté začal zase chodit jak má
a pak se jen a jen jezdilo až když sem jel poslední rozjíždku před odjezdem domu s kawou ninja 600, která mimochodem ukázala se dosti jako lenochodná
praskla opět na stejnem miste polo-wosa. Tak tedy varianta polowos číslo 2 se ukázala odolnější, nicméně v pondělí započínají prace na variante č.3 a pokud i ta se ukáže jako nedostatečná přijde na řadu bartoš
Za cely den chci poděkovat celému mému realizačnímu týmu za odhodlání pro věc
PS DAVID V6: Ještě musíš poladit ty starty

A ted výpis dnešních závad:
(celé dopoledne se RS hltila benzínem a nechtěla za studena ani čapnout)
1x vadná montáž předního tlumiče
1x prasklá spojka hadicová na trubce na vodu
1x prasklá hadice propojení expanz-hlava
1x utopena ECU (řídící jednotka a tím spojené všechny kontakty ve fridexové lázni) - vysušeno opraveno a motor poté začal zase chodit jak má

a pak se jen a jen jezdilo až když sem jel poslední rozjíždku před odjezdem domu s kawou ninja 600, která mimochodem ukázala se dosti jako lenochodná


Za cely den chci poděkovat celému mému realizačnímu týmu za odhodlání pro věc

PS DAVID V6: Ještě musíš poladit ty starty
