skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
-> Vita ze Sudet: Tak to napiš do popisu a tam už je riziko opakované otázky podstatně menší. Málokdo tady listuje na stranu 2 a 3 nebo i dál, kde by případnou odpověď před půl rokem mohl najít. Ale any si tady každý mazal u auta co se mu nehodí, tak s tím rozhodně nesouhlasím.
-> Tuner#2: Myslím, že by to ocenil leckterý majitel boxu. Nebo snad přijde někomu normální miliontá otázka stejného typu...
-> Vita ze Sudet: To nechápu proč? Tohle existuje na TFku a číst u auta vždy jen to co se hodí majiteli "do krámu" teda nechci a doufám že taková blbost se tady nikdy nezavede.

-> Tuner#2:
-> m8rinek:
-> TUNER:
-> Gemini:
V každým případě už mě to skutečně sere
. Každý majitel svého boxu auta na virtu by měl mít možnost smazat prispevky kohokoliv
Jinak pro všechny a naposled je to Pešan mladší, príma chlapík má škoda blok 2xsedr bo co to je a jede mu to i díky váze pod 700kg úžasně. Na videích je vidět, že s mejma problémama s trakcí a jeho ultralightem mi vždy uskočí a já ho předjíždím až když začíná foukat-plnit dvojka potažmo trojka. Ač se to nezdá v cíli sem z těchto dvou nejlepších rozjížděk v hoškovicích skončil 13,3 a pešan 13,9 a druhá jízda 13,4 a pešan 14,0. Tedy nakonec rozdíl cca okolo 0,6-0,7 s. Troufnu si tvrdit, že jeho agragát je vyšponován přes 150PS a k tomu 700kg. Není co dodat. Snad jen, že i přes velký handicap vůči mě se nebál a bojoval s velkou silou na maximum této škody a letos sme si tušim řekli, že dáme odvetu. Takže musím ladit, ladit aby nedotahl. Sám si troufám pobořit laťku 12,5s a do konce sezony se dostat na hranici 12,2 až 12,3s což je cca technická hranice mého projektu
-> m8rinek:
-> TUNER:
-> Gemini:
V každým případě už mě to skutečně sere


Jinak pro všechny a naposled je to Pešan mladší, príma chlapík má škoda blok 2xsedr bo co to je a jede mu to i díky váze pod 700kg úžasně. Na videích je vidět, že s mejma problémama s trakcí a jeho ultralightem mi vždy uskočí a já ho předjíždím až když začíná foukat-plnit dvojka potažmo trojka. Ač se to nezdá v cíli sem z těchto dvou nejlepších rozjížděk v hoškovicích skončil 13,3 a pešan 13,9 a druhá jízda 13,4 a pešan 14,0. Tedy nakonec rozdíl cca okolo 0,6-0,7 s. Troufnu si tvrdit, že jeho agragát je vyšponován přes 150PS a k tomu 700kg. Není co dodat. Snad jen, že i přes velký handicap vůči mě se nebál a bojoval s velkou silou na maximum této škody a letos sme si tušim řekli, že dáme odvetu. Takže musím ladit, ladit aby nedotahl. Sám si troufám pobořit laťku 12,5s a do konce sezony se dostat na hranici 12,2 až 12,3s což je cca technická hranice mého projektu

-> Trax: NJ už jsem to pochopil jak to bylo myšleno



-> Tuner#2: Ale m8rinek to nechce vedet, jen delal preklad pro vitu od geminiho

-> m8rinek: Už to tu bylo asi 3x, pohledej na další stránce.
Ty woe,nechápu.....vždyť se na to ptá snad každej....asi si dejVíťo do popisu Můj soupeř tam má bla bla bla.......ale stejně to lidi nečtou,tak se raději zeptají....

Gemini 17.02.09 00:50:39 napsal:
→ Vita ze Sudet: co ma za techniku tvoj super na sprintoch,
tie dve videjka ?
-> Vita ze Sudet: Co má za techniku tvůj soupeř na sprintech, ty dvě videa?
→ Vita ze Sudet: co ma za techniku tvoj super na sprintoch,
tie dve videjka ?
-> Vita ze Sudet: Co má za techniku tvůj soupeř na sprintech, ty dvě videa?
Gemini 17.02.09 00:50:39 napsal:
→ Vita ze Sudet: co ma za techniku tvoj super na sprintoch,
tie dve videjka ?
Nerozumim moc řeči tvého kmene...
Na všech videjkách skrz youtube je k vidění 1.8BT v jeho první loňské testovací zkušební evoluci.
→ Vita ze Sudet: co ma za techniku tvoj super na sprintoch,
tie dve videjka ?
Nerozumim moc řeči tvého kmene...

-> Vita ze Sudet: co ma za techniku tvoj super na sprintoch, tie dve videjka ?
black_dragons 16.02.09 11:36:01 napsal:
Vita ze Sudet 16.02.09 09:52:29 napsal: →
black_dragons: Jasný vyměním 1×xWHP motor za 3×xWHP
100kg a 300kg…
ne vazne myslel sem ze na duhe auto
nebo neco tak..
Nebo něco tak...
Vita ze Sudet 16.02.09 09:52:29 napsal: →
black_dragons: Jasný vyměním 1×xWHP motor za 3×xWHP
100kg a 300kg…



nebo neco tak..
Nebo něco tak...

Vita ze Sudet 16.02.09 09:52:29 napsal: → black_dragons: Jasný vyměním 1×xWHP motor za 3×xWHP
100kg a 300kg...
ne vazne myslel sem ze na duhe auto nebo neco tak..
100kg a 300kg...



Vita ze Sudet 16.02.09 10:03:35 napsal: → black_dragons: A propo jak dopadli kolečka? zatim uskladnene cekam az skonci zima pudjdou na auto pak se bede podle kol dodelavat body kit ale to je na dluho mozna budou org laminany z kitove verze charade GTti
-> black_dragons: A propo jak dopadli kolečka?
-> black_dragons: Jasný vyměním 1xxWHP motor za 3xxWHP
. To nemá s RS nic společného. Jen sem tu havlikovi nahodil fotky protože to byl pro mne nejrychlejsi zpusob vložení když selhali ostatní systémy komunikace



-> Vita ze Sudet: Aha, tak to jo 

nerikej ze se vratis ke skodovackmu motoru a turbo + vstrikovani uno turbo ???
-> Tuner#2: Ja jim poslal vzorky a protoze byli predky zkraceny tak em zapomel je na mrtvej zavit upozornit a oni to udelali presne dle vzoru
-> Zazaa: No comment

-> Zazaa: No comment

sem neco propas ? do ceho pujde ta turbina ?