skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
-> Vita ze Sudet: to se doladí
-> Tuner#2: Já vím. Počítal sem s tím do jisté míry, ale že to bude takovej offroad sem netipoval. Hold chybama se člověk učí. Zkušenosti přidají na kvalitě
.

-> Vita ze Sudet: To se dalo čekat, když je tvrdší pružina, musí být zákonitě kratší. Bacha akorát u předku, ten si sedá docela dlouho dobu, aby jsi to neříznul moc a pak si nemusel podkládat. Jinak ty kola to je mazec.

Poslední dnešní fotka
Na podvozku bude ještě dost práce a ladění


podvozek 09 bude muset ještě projít hodne down-upravickou



-> Fifa: Osobně bych raději zvolil cystoskopii

-> Bery: To jsou nápady, chudáky obtěžující přispěvatele takhle trápit. Někomu by to ale třeba pomohlo, trochu voltů do těla napustiti.
-> Vita ze Sudet: už se zase rozčiluješ,
dělals už něco
dělals už něco
-> TUNER: -> Tuner#2: nj příště už radši budu držet....

-> Vita ze Sudet: taky od rána kalim:-)
-> Bery: Souhlas 

-> TUNER: Dyť jo. Já jen dal tlačítko reagovat na všechny přezdívky co šli kolem
-> Tuner#2: nerešme to
-> Bery: To je to nejrozumější cos dnes napsal


-> Tuner#2: nerešme to


-> Bery: To je to nejrozumější cos dnes napsal



když tohle je prostě asi nezměnitelný..každej se bude ptát..bez čtení..jak trotl i když to napíšeš písmenama velikýma jako vrata...mazání je pruda,to bych taky nedělal..kdyby tak šel poslat třeba pohlavek,to by bylo...nebo kopanec...rána paralyzérem,to by byl masakr...výchova nováčků jedna báseň:-)
-> Vita ze Sudet: Mě to psát nemusíš,já to vim a auto osobně znam ze srazů.... 
