skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
-> Vita ze Sudet: On neměl centrál matky. Měl normálně štefty, na každým kole 5. Jenže byly z nějakýho blátomateriálu.
-> spyker: TO video nechápu. Nejdřív to vypadalo jako že má central matku a poté záběry na aute a kola ukazují na normoš přichycení. Tak absolutně nechápu jak se mu to takhle kouzelně povedlo stratit vsechny ctyri kola najednou
. Fuj tajbl nechci domyslet co by se stalo při podobný situaci s RS nejaky 2-3 vteriny po startu sprintu
. Woni ty betonový bariery co máj všude ve státech při dragu maj něco do sebe



-> David V6: 

-> spyker: neboj se-> Eidy: jo přesně jak říkáš
-> spyker: já bych se toho nebál, určitě to pání strojaři nepodcenili 

-> David V6: Takže je to matka a zároveň šroub? Možná to vypadá, že mám dlouhý vedení, ale tyhle fotky mobilem...
-> Eidy: no vypada to ze tam je normal hridel a misto matky poloosy je ten bazmek na kterej se sroubuje matka co drzi kolo .... proste takove prodlouzeni s vnitrnim-vnejsim zavitem
-> Eidy: tak jak to vidíš
-> Vita ze Sudet: Jojojo, super. Jen pořád nejsem chytrej z toho, jak máš vzadu matku poloosy.
-> Eidy: mluvil
poslední dobou v podstatě denně


-> Vita ze Sudet: ta zeleno-modra erka co to je zac ???aky to ma motor ?



-> Eidy: já mu je dělal předky i zadky takže vím jak to má.zajištění vidíš na fotce
-> havlik: Nevím, jestli jsi s Víťou mluvil, ale chtěl dělat dlouhý hřídele. Ty, na kterých je náboj kola. Hlavně kvůli některým rozměrům kol. Ale asi místo toho udělali dlouhý matky a vnějším závitem.
-> David V6: Je to tak?
-> David V6: Je to tak?
-> Eidy: -> Vita ze Sudet 24.12.08 11:40:53: zavlačka viz foto:))
-> David V6: Aha. A jak jsou zajíštěný proti povolení?
-> Eidy: ne matky se závitem
-> Vita ze Sudet: Takže to už jsou vzadu ty dlouhý hřídele?
Jinak teda mazec, no.
Jinak teda mazec, no.