
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
-> m8rinek: Přečti si diskuzi před fotkama

-> m8rinek: eRko je Pešana myslím mladšího...
-> Vita ze Sudet: Prosím, čí je tohle erko? nebylo by více fotek? Ve větším rozlišení, třeba na maila

-> Max: Tak to byla nějaká akce na objednávku, ostatně můžeš si klidně pronajmout okruh pro sebe, pokud na to máš :-)) ale tohle byl den otevřených dveří a ten byl v neděli.

-> Tuner#2: aha,díky...
já jen vim že kuci od nás z práce si dělali výlet, že tam měli nějaký školení a pak se svezli. Ale auto tam nevidim ani jedno,měli to myslim v sobotu.
já jen vim že kuci od nás z práce si dělali výlet, že tam měli nějaký školení a pak se svezli. Ale auto tam nevidim ani jedno,měli to myslim v sobotu.
co bylo vůbec v mostě za akci ? od nás z práce tam byly,ale měl jsem pocit že měli separátní akci..
To v Mostě bylo jiné.... Jasný kvality porsche nespochybnuji. Navic todle muselo mít přes 200PS podle času takže, klido na normoš ježdění bych to bral

-> TUNER: Nebylo, to mělo číslo JNI a měl Zender kola... ale tak ono tohle je klasika, který celkem váží a výkon taky "moc nemá" ale zas v zatáčkách a funkčnosti celého auta by ty Škodovky vyklepnul bez problému 

-> Vita ze Sudet: Jj, tohle bylo v Mostě.
-> Vita ze Sudet: To Porsche bylo v neděli i na okruhu v Mostě...
Tuto Porsche 911 (14,2) dostalo sodu hned od čtyř škodovek v RWD kat. SKODA SURPRISING

Hoškovice.... ta vette přede mnou nic moc. Scházelo 0,02 s a spapal sem ji k večeři

-> Tuner#2: Já vím, neříkáš nic nového. To víme všici už dávno, ale opakuji dokud neprodam sadu štefanů nebude nová sada kol. Navíc kdo věřil, že se letos svezu? Málokdo ani já moc ne a tak slicky bylo to poslední
. Takže koukejte všici rozject velkou reklamní kampaň na STEFFANY 10x14" ET0 a 9x14" ET20 v cenně 18tis.Kč

-> Vita ze Sudet: Já si pořád myslím, že bez slicků bude ten motor před zadní nápravou nevýhoda
Podívej se na rozjezdu na Kláska, jak se mu to zakousne. Když jsem koukal co v Příbrami na startu co dělá seriové Vette na normál gumách a co upraená, kde je výkon už kolem 600HP na slickách, tak to bylo nebe a dudy. Ten na sériových gumách na startu vteřinu stál na místě.

-> Tuner#2: Jjjj tak nějak 15xx ccm + 2x karbec. Říkal mi to. Ale já už si to nepamatuji. Každopádně váha cca 700kg stojí za zmíňku
. Mimochodem Jarda Pešan ml. bezvadnej pohodář, dali sme proti sobě asi 4 nebo pět jízd a hecovali sme se
. On mě vždy na startu díky mému vteřinovému hrabání a skákání ujel a já ho pak musel předjíždět až na foukající trojku, kdy sem mu uletěl během neskutečný chvilky jak sám vždy s humorem podotkl
. Takže do jara překopat auto a srazit vteřinku dolu
protože sem měl největší problémy ze všech startujících na startu s trakcí a díky tomu sem se připravil o lepší umístění





-> gim: Co vím, tak starší pořád tvrdí, že je do 1,4 a mladší v tom má snad 1590ccm ale pořád škoda. Ale dle těchdle časů snad museli oba dva přezbrojit, jinak si ty časy nedokážu vysvětlit
