skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
-> Vita ze Sudet: www.autofun.cz/porsche-14
95
-> radekp: Tam nic moc neni. Jedna fotka podivná a ještě divnej styl duralovy roury... to bych se bal dat na auto
-> Zazaa:
-> Max:
... připravuji pro příští sezonu takovou technickou lahůdku
-> TUNER: No víš jak "Záborec Motorsport"

-> Zazaa:
-> Max:
... připravuji pro příští sezonu takovou technickou lahůdku

-> TUNER: No víš jak "Záborec Motorsport"

-> Vita ze Sudet: Ty do toho fakt jdeš joooo,pacient....

-> Vita ze Sudet: chceš mít rychlý výměny pneu ? 

-> Vita ze Sudet: smarja copak to vymejslis ? 

-> Vita ze Sudet: Koukni sem, nákresy to sice nejsou, spíš mini fotky...
www.autum.cz/dratene-rafk y.php
www.autum.cz/dratene-rafk y.php
Nemá někdo náhodou pěkné foto či náhledy nákresy nábojů a uchycení kol na centrální matku
Havlik: Na trakci trochu pomůže MICHELIN 23/57-13 S210

Havlik: Na trakci trochu pomůže MICHELIN 23/57-13 S210
-> Vita ze Sudet: možná že kdybys to vzádu schodil trošku k zemi tak by to taky mělo o něco lepší trakci ne?
-> Vita ze Sudet: ten pohled zezadu naloženýho auta je super :-)
a taky jsem konečně viděl tvoji odtahovku na fotce:-)
a taky jsem konečně viděl tvoji odtahovku na fotce:-)
-> magor-no1: Když si s ním tedy mluvil, tak by ti přeci řekl jak dopadli jízdy ne?
Výsledky všech jízd zde:
t-base.cz/vysledky/mnhr08 .pdf
Jeli sme tušim čtyři poslední časy spolu. Z toho jsem 3x dojel před Jardou P. a jednou 1x prohrál když jsem nezařadil 3rychl.stupen a došoural se do cíle v 117km/h s časem 14,306s. Nic to nemění na faktu, že mu to jede neskutečně na 1550ccm atmosféru škoda motor!


Výsledky všech jízd zde:
t-base.cz/vysledky/mnhr08 .pdf
Jeli sme tušim čtyři poslední časy spolu. Z toho jsem 3x dojel před Jardou P. a jednou 1x prohrál když jsem nezařadil 3rychl.stupen a došoural se do cíle v 117km/h s časem 14,306s. Nic to nemění na faktu, že mu to jede neskutečně na 1550ccm atmosféru škoda motor!

-> Vita ze Sudet: kdo byl tedy rychlejší ty nebo Jarda Pešan , dnes sem sním mluvyl a že muto prý jelo naprosto suprově
moc moc moc luxusni video a foto ja udelas zadni okno a bocni okno??
Tak protoze jsem zjistil, že mám vyčerpán limit na foto, hodím jen nějaké ty fotky z hoškovic ...
-> Tuner#2: 402,36m jak to má být.. prostě poladili.... :-)
-> Vita ze Sudet: Ale tuhle konfiguraci nejel teď prvně, to už má takhle delší dobu a časy byli vždy kolem 14,5 - 15,5s. Bylo to přesně 1/4 míle?
-> Tuner#2: 1550ccm + 2x (sedr) 700kg. 150PS ?? muj zdravý odhad....
Tomu už se nechá rozumět


-> m8rinek: Mladej má to eRko a starej má tu modrou 100vku. Už řadu let srazově profláknutý auta a jezdí jim to moc hezky, ale tyhle časy mě fakt hlava nebere... 

-> Tuner#2: jo jo už koukám, jen ty fotky z písmenek nesestavim :)