
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
-> Bery: Někde uprostřed

-> Vita ze Sudet: nenapínej nás - snad to trochu znát je,ne...
Jestli tě předjíždějí důchodci a maminy s kočárkama,tak je to zlý...a jestli tavíš asfalt za sebou,tak je to kurva dobrý - tak čemu je to blíž??
Jestli tě předjíždějí důchodci a maminy s kočárkama,tak je to zlý...a jestli tavíš asfalt za sebou,tak je to kurva dobrý - tak čemu je to blíž??

-> Eidy: Pohoda. Zatím jenom spousta dětskejch nemocí (spousta) ale nic fatálního. Poloosy a uchycení motoru OHNE PROBLEM- alles in cajk
Co se týče jízdy muj názor není zcela objektivní
ať posoudí jiní či ať ukáže časomíra v mimoni 



-> Vita ze Sudet: tak ty už jezdíš? A co, jak to vypadá? Dvě poloosy už ukroucený, kastle je nakřivo o 10° 

-> Vita ze Sudet: No když složim škodofku ještě během dneška,tak bych se jel podívat na ty paprikáše. Jestli bude ještě nějakej problém,tak už na to se*u a přijel bych na čumendu do Mimoně. ;-)
V každym případě ať to někdo natočí z venku...dej mámě kameru nebo foťák a ať to je porádně zdokumentovaný...
Kdyby jsme se neviděli,tak každopádně držim palce ať se zadaří a všechno funguje jak má...
V každym případě ať to někdo natočí z venku...dej mámě kameru nebo foťák a ať to je porádně zdokumentovaný...

Kdyby jsme se neviděli,tak každopádně držim palce ať se zadaří a všechno funguje jak má...

-> Vita ze Sudet: jeee,ty jedeš mimoň...no to tam snad i přijedu :-)
-> TUNER: O to, že to nepojede se nebojim, jen nevim pořádně jak a jak dlouho, jestli celejch 400m. Pojed. Takovejch maďarek ještě uvidíš. Ale se zeleninou. Ať mě mužeš teda naspoledy sprášit
. Do mimone si neberu druhou sedacku..... ale pokud se nejak udrzis trubek jako ja v DE, tak nevidim problem. Budeš mít ještě výhodu v tom, že budou snad i dveře namontovany.


-> Vita ze Sudet: Mě když neklaplo to Maďarsko,tak bych možná přijel na čumendu a třeba by jsi mě i povozil......když to pojede..

-> TUNER: Já taky jezdil na trojku az do cile myslim... Tendle weekend mimoň..... ale psst nikomu ani muk... Bude to trénink race time.
Takže se čeká spousta poruch. Auto má ještě moc dětskejch nemocí. Namátko mě odešlo zapalovací modul N122 tak sem musil koupit novej k tomu novy svicky BOSCH PLUS 4 (čtyrkontakt). A taky nové cerpadlo... Auto potom nejak moc hulí... No a kdyz sem jel do dílny odvzdusnit brzdy tak sem myslil ze je zas KO motor. A naštěstí se jen povolil setrvak. Tak během 1h sem udělal rozborku a pak v pohodičce zase nacpal zpět.... Těd je to na dělání převodovek ideální umístění
. Co se týče videa tak bohužel žádný jiný nemám, není ani kde ho udělat. Když mám chuť nejaky natočit jsou v ulici děti nebo se motaj okol vsi lidi od těch "co Nám POMAHAJ A CHRANEJ". Takže v podstatě nemamám možnost si to pořádně odzskoušet. A v naší ulici je to stejnak jen na vytočení jedničky
..
Takze kdo jede mimon? Přemejšlim, že vemu Pannenhilfewagen-Mercedes na projíždku




Takze kdo jede mimon? Přemejšlim, že vemu Pannenhilfewagen-Mercedes na projíždku

-> TUNER: jojo, myslel jsem delší
já už jsem z těch závoďáků zmatenej




-> Tommyk.81: Myslíš asi delší 4 a 5....ne kratší....
Jak kdy,někdy jo někdy mi stačila trojka až do cíle...

Jak kdy,někdy jo někdy mi stačila trojka až do cíle...
-> TUNER: no já myslel jako se sériovou (oproti tý cos měl krátkou 4, 5) ... tus na sprintu nedal?



-> Tommyk.81: S krátkou??? Je tam stejná 3,9ka jako tam byla......na 4 a 5ku který byli delší jsem sprinty nejezdil...

-> TUNER: ted s tou krátkou převodovkou to bude zas o něco lepší (u tebe)



-> Vita ze Sudet: Doufam že se ještě někde letos potkáme a konečně mě udoláš....
Spíš aby jsi mi dal tak do půlky náskok...




-> Vita ze Sudet: Ahoj,jak pokračuje stavba?Dej nám ochutnat

-> Vita ze Sudet: len tak od veci mi dnes hovoril kamos ze prisli an to ze origo turbo je na ten motor male
a prej jim prehorel nejaky krokovy ventyl na als ale zato 4kolieska hrabu v pohode som to videl dnes ale cudnae sa tos prava..este raz to ide vziat spet

Tak sem zas pokročil o milisekundu a v žňovém šílenství si našel minutku času a nainstaloval novou pumpu. Je to kanon. Bosch 044 s 300 litry za hodinu. Je 2x vetsi nezli stavajici boška. Tak´by mě zajímalo jakej prutok mela ta předchozí.
Jinak je to tadle
images.google.cz/imgres?i mgurl=htt...
Jinak je to tadle
images.google.cz/imgres?i mgurl=htt...
-> David V6: asi tak.. a pár tisícovek k tomu

-> radekp: a několik měsíců práce