
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
19:10:00
21.01.2010
21.01.2010

Matt-110Rten druhej
-> T: karbnonovej hrníček nebo termoska

19:08:12
21.01.2010
21.01.2010

T
.foto dva 

19:07:19
21.01.2010
21.01.2010

T
tak kdo pozna,na co to mam,ma bod
, kterej je mu úplně k ničemu

, kterej je mu úplně k ničemu

21:24:02
13.01.2010
13.01.2010

T
nemuzu se jen piplat s carbonem...tady to staci takhle...kazdy gram dobrej


21:23:01
13.01.2010
13.01.2010

T
tak další drobnosti na autě :-)
20:13:02
13.01.2010
13.01.2010

T
-> Eidy: : ale zase je vidět, jak člověk dospěje
já to na sobě pozoruju, když se podívám co jsem měl na mojí 120 a jaký jsem původně měl plány s erkem a je to pořád lepší a lepší :-) ale mě šlo spíš o takový ty kravinky,jako dneska jsem dával sluneční clony,atd,proste jen blbosti a neni nic vidět 
já to na sobě pozoruju, když se podívám co jsem měl na mojí 120 a jaký jsem původně měl plány s erkem a je to pořád lepší a lepší :-) ale mě šlo spíš o takový ty kravinky,jako dneska jsem dával sluneční clony,atd,proste jen blbosti a neni nic vidět 
15:39:10
13.01.2010
13.01.2010

Eidy
-> T: Tak se podívej jak jsem Kóču dobastlil ve svých 18 resp. 19 letech
skoda-virt.cz/cz/.../199- pelmel-ze-srazu-i-pro-znal ce-a-pametniky
Foto 31-35
skoda-virt.cz/cz/.../199- pelmel-ze-srazu-i-pro-znal ce-a-pametniky
Foto 31-35

11:06:20
13.01.2010
13.01.2010

T
-> Eidy: ,-> radekp: : tak to jste me potesili klicí
ale stastnejsi porad nejsem, když si vezmu,že teď dělam pořád a neni nic vidět vlastně,že to jsou jen detaily
ale co,STK je,takže v létě jezdím a bude se dodělávat,jak říkáte 
ale stastnejsi porad nejsem, když si vezmu,že teď dělam pořád a neni nic vidět vlastně,že to jsou jen detaily
ale co,STK je,takže v létě jezdím a bude se dodělávat,jak říkáte 
23:36:23
12.01.2010
12.01.2010

Eidy
-> radekp: Jasňačka.


21:41:22
12.01.2010
12.01.2010

radekp
-> T: Je to nekončící proces, zvlášť u škodovky
ale to nás právě baví,ne?
ale to nás právě baví,ne?20:19:01
12.01.2010
12.01.2010

Eidy
-> T: Asi takhle. Auto jezdilo po cca 14 měsících, ale následný úpravy trvají už skoro 10 let, takže...
Smiř se s tím, že uvést auto do libového stavu trvá většinou dooooost dlouho, pokud nemáš prachy, čas a dobrou představu naráz. A to z nás nemá pořádně nikdo.
Smiř se s tím, že uvést auto do libového stavu trvá většinou dooooost dlouho, pokud nemáš prachy, čas a dobrou představu naráz. A to z nás nemá pořádně nikdo.
20:07:12
12.01.2010
12.01.2010

T
→ afro100: . děkuji 
→ Eidy: : ano pane
to jsou takový ty dodělávky,co dělam teď…toto trvá dlouho co? ty poslední úpravy…nebo jsi hned jezdil?

→ Eidy: : ano pane
to jsou takový ty dodělávky,co dělam teď…toto trvá dlouho co? ty poslední úpravy…nebo jsi hned jezdil?20:04:41
12.01.2010
12.01.2010

Eidy
-> T: Ještě je srovnej 

19:26:29
12.01.2010
12.01.2010

afro100
12.01.10 19:24:26 paráda 

19:24:26
12.01.2010
12.01.2010

T
někdo mi tu připomínal,že mám špatný čudlíky, tak jsem je nahradil originálama :-)
20:27:30
08.01.2010
08.01.2010

T
tak,jak jsem napsal v popise....náprava ven trošku a vyndat řízení a zase zpět....ještě, že je škodovka tak jednoduchá a nemusím nikoho otravovat s pomocí 

12:16:11
02.01.2010
02.01.2010

T
-> Pavel P@nkáč: : děkuji,jak už jsem zde psal....až bude dobrá nabídka,nebo finance navíc...tak budou 

11:39:20
02.01.2010
02.01.2010

Tipek - zrušená registrace
-> T: no co STK je ?


11:30:38
02.01.2010
02.01.2010

doly120
-> Pavel P@nkáč: Souhlasím :)
T/Éro

