skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
09:45:23
13.03.2010
13.03.2010

ZdenoR
-> T: filtrbox uriznout zavarit a zatmelit.
19:51:08
12.03.2010
12.03.2010

milanrejpid
-> T: jojo pěkný...to zaslep by ti přisávalo jinak borec
17:58:46
12.03.2010
12.03.2010

T
a poslední....

17:57:49
12.03.2010
12.03.2010

T
a teď co s timhle? to mam dát záslepku?
17:56:41
12.03.2010
12.03.2010

T
takl a tady je trošku víc fotek pro zajímavost...neni to proste jako všechno od výrobce,ale na amatéra si mylsim, že to jde.... .-)
12:47:00
27.02.2010
27.02.2010

T
jinak teda pomaham brachovi s bydlenim,aby bylo jasno,ze opravdu něco dělám
12:45:50
27.02.2010
27.02.2010

T
ted to mam jen na zkousku prilozeny,abych to doladil,ale musel sjem to dat uz ted,aby bylo videt ze neco delam :-D
tohle by melo ochranit hadici pred vyfukem...
tohle by melo ochranit hadici pred vyfukem...
12:44:50
27.02.2010
27.02.2010

T
neni toho moc ale preci neco malo obcas pribejva no.....
18:20:51
03.02.2010
03.02.2010

T
-> minno: : no neni to až tak precizní,ale mylsim si,že na to , že mi to šije máma všechno,která nikdy nic nečalounila to jde
jinak je to jen potažený látkou,ona už má sama integrovaný molitan...stejný materiál,jako všude po autě
jinak je to jen potažený látkou,ona už má sama integrovaný molitan...stejný materiál,jako všude po autě
09:00:05
03.02.2010
03.02.2010

minno
-> T: pekné....je to len potiahnuté látkou, či si tam dával pod to aj nejaký molitan, či?
18:29:09
24.01.2010
24.01.2010

T
tak,už jsou obě :-)
11:27:46
22.01.2010
22.01.2010

T
-> Matt-110Rten druhej: : ale ten mam jako mlhovku 
-> Eidy: : tak jo,bod je tvůj

-> Eidy: : tak jo,bod je tvůj

11:14:51
22.01.2010
22.01.2010

Eidy
-> T: Tipuju, že to bude nádoba. A zkusím tipnout, že odkalovací na výdech z ventildeklu?
19:33:25
21.01.2010
21.01.2010

Matt-110Rten druhej
-> T: ten spínač mezi spínačem steraču a vystražnejch blinkrů 

19:24:06
21.01.2010
21.01.2010

T
-> Matt-110Rten druhej: : osvetleni interieru? :-O kde jak proc?
nevim ted co mlysis?
-> Kaprof: : až bude dobrá nabídka na dobrý zboží,tak budou,alei tak moc děkuji za pochvalu
nevim ted co mlysis?-> Kaprof: : až bude dobrá nabídka na dobrý zboží,tak budou,alei tak moc děkuji za pochvalu

19:19:51
21.01.2010
21.01.2010

Kaprof-Pisařík
-> T: je važně moc pěkná:o) jen bych ji chtěl vidět s chrom naraznikama to už bych si tuplem uslintnul:o))
19:18:48
21.01.2010
21.01.2010

Matt-110Rten druhej
T 21.01.10 19:07:19 napsal:
tak kdo pozna,na co to mam,ma bod
, kterej je mu úplně k ničemu
na eRko 
tak kdo pozna,na co to mam,ma bod
, kterej je mu úplně k ničemu
na eRko 
19:15:53
21.01.2010
21.01.2010

Matt-110Rten druhej
12.01.10 19:24:26 jen tak mimo mísu, ten čudlík na osvětlení interieru také není original, možna bych tady jeden našel kdyby jsi měl zajem 

19:11:58
21.01.2010
21.01.2010

T
-> Matt-110Rten druhej: ,-> afro100: : ani půl bodu
jen vlastně Matt trefil carbon 
jen vlastně Matt trefil carbon 
19:10:04
21.01.2010
21.01.2010

afro100
-> T: nejaky kryt na vyfu(c)k
T/Éro

