T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

10:40:00
17.02.2011
Minik03
-> T: Co se týče tlumičů tak HP sporting na tyhle auta jsou jen "tuningovy". Pokud bych chtěl něco lepšího, tak GAZ nebo SPAX. Pak už je jen extraliga v podobě Protlumu ale to jsou jiny cenovky
10:34:41
17.02.2011
T
-> kenny89: : pružiny pohledej na tady na virt od T2 a tlumiče hledej na hpsporting.cz myslim 40
22:54:52
16.02.2011
kenny89
na kolik prijdou ty tlumiče? a pruziny?2
15:16:08
14.02.2011
T
-> minno: : no zkracoval dráhu řazení a máš pravdu, že auto stálo pár měsíců a projel jsem jen opravdu asi 4 km, tak počkám, až se projedu dál 4 a děkuji za pochvalu 4

-> stika87: : taky si myslim,ono z toho osobáka sednout sem.....nebe a dudy 3
00:11:23
11.02.2011
stika87 - Maschinenführer
-> T: parada ;-) taky jsem to dnes vytahl a jak rikas kdyz se nekdo ohlidne je to parada pocit 3

jinak se mi to zdalo taky nak moc tvrdy ale to bude asi tim houpavim favem 3
08:47:14
10.02.2011
minno
-> T: si robil aj niečo s radením? Jednička tam ide vždy ťahšie. Ale skús to prebehnúť na dlhšej trase, keď je olej v prevodovke ohriaty na prevádzkovú teplotu, tak jednička tam už obvykle ide sama. Ináč autíčko vyzerá krásne.
21:21:20
09.02.2011
T
-> Pavel P..: : já bych toho chtěl 40 3
21:09:38
09.02.2011
Pavel P..
-> T: nemám ale chtěl bych1
21:08:09
09.02.2011
T
-> havlik: : OK, ještě počkám,ale i tak to asi bude muset níž 40

-> Pavel P..: . loukotě nechci,ale jitrnice beru, máš? 40 ale radši bych nějaký 14" 40
18:47:17
09.02.2011
Pavel P..
-> T: chtělo by to jiný kola...2 takový loukotě nebo jitrnice by tomu jistě sekli1
17:11:42
09.02.2011
havlik
-> T: jo eště sedno trošku
17:10:20
09.02.2011
T
tak po ujetí asi tak 4 km si to sedlo o 1,3 cm, sehne ještě? 4

jinak je to o poznání tvrdší a nebo možná jsem změknul přes zimu v osobáku 40

řazení super, jen mi tam nejde moc jednička :-/ asi ještě to budu muset doladit, nebo nevim...ale ostaní kvalty je to super 4

no a už jsem skoro zapomněl jak je to příjemný, když každej okolo kouká 40 131 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 09.02.2011 17:10:20
17:03:01
09.02.2011
T
-> sm: : dík :-) kdyby byly, tak je tam dam 4
08:44:24
09.02.2011
sm
Parádní eRko, jen tomu dát původní chromový nárazníky, tak je to dokonalý! :) (to je ale jen můj vkus:) )
08:44:45
08.02.2011
Norton
-> T: jj mas pravdu presne thak :o)
20:08:22
07.02.2011
T
-> 105: : neni za co 4
20:07:55
07.02.2011
m8rinek
-> T: hele mam na autě fůru věcí, který se mi nelíběj a dnes už bych je dělal jinak, jestli to drží tak ok, jen to prostě kazí první dojem ;).
20:04:44
07.02.2011
105
-> T: aj.. 1 ale dekuju za odpoved .)
18:59:20
07.02.2011
T
m8rinek 06.02.11 22:55:08 napsal:
→ Vojťas: někdo je jezdí ještě podložený ;).
: to jsem taky viděl a jaký je důvod?

-> m8rinek: : od Tebe poklona, to děkuji 40 jinak tohle je moje první smrkání COčkem a něco povolilo a to jsem přesmrkal elektrikou a to už nepustí 40

-> 105: : no nechtěl sjem to psát, že to mam v popisu 4 jinak nic jsem neupravoval no 4

-> Norton: : no asi takhle....co chceš za ty peníze 4
10:17:22
07.02.2011
Norton
-> T: mno tak na nove kola dam asi ine hehe :oD
Extreme Tyres