T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:30:25
23.02.2011
vhml
Ale já bych do toho šel svépomocí, na závody to stejně není. Takže vzduchová fortuna, 2válcovej kompresor a hurá
20:22:24
23.02.2011
havlik
-> vhml: sak ja si myslim:)
20:21:56
23.02.2011
vhml
-> havlik: Zenkl nám dělal hliník asi za 7.

Na 5k je jeden z nejlepších Fiedler.
20:19:55
23.02.2011
havlik
-> Eidy: tak jako u čepka hlava za 20tis nevim nevim
18:20:06
23.02.2011
Eidy
-> T: Za mě osobně: V domácích podmínkách bych už hlavu neupravoval. Dneska už jsou znalosti motořářů dál než na LA a doma z tý hlavy vydlabeš tak 15 koní při nejlepším. Jestli máš dlouhou chvíli a chceš si udělat vše sám a nečekáš zázraky tak směle do toho. Pokud ti jde o výkon, našetři nějakou kačku a dej to někomu, kdo to sjede na mašině. Resp. si třeba udělej již zmíněné věci, ale úpravy spalováku, ventilů a doladění tvojí práce nech na profíkovi.
Záleží na tom, co chceš. Jestli si hrát a přidat pár koní, pak je to ok. Jestli ti jde o výkon, udělej to subdodavatelsky. Dej hlavu Čepkovi nebo Geminimu a pojede to daleko líp.
To je můj názor.
16:37:46
23.02.2011
vhml
-> T: rozhodne upravit alespon dle LA, tudiz trochu obrat nalitek voditek, zvetsit kanaly ( ja daval saci 30,5mm) vydlabnout spalovak kolem saciho ventilu, obrat prechod na ventilech. Nasledne snizit na kompresi aspon 10,5. S 10,8 jezdim v zime na N95 bez problemu s detonacema.
upraveno 1x, naposled 23.02.2011 16:38:17
16:34:19
23.02.2011
jok3r
-> T: umejt ji?1
16:33:16
23.02.2011
m8rinek
-> T: foto spalováku a pak asi bude větší průměr ventilů oproti 110/120LS.

Jinak doma zvětšit kanály, zmenšit nálitky vodítek, případně upravit spalovák, ale chce to pořádnou brusku. Do spalováku bych se asi nepouštěl. Jinak co a jak je napsáno u Davese, nebo v dokumentaci 130L/A.
16:29:35
23.02.2011
T
tak jsem si něco zase pořídil 3 je ještě nějaký způsob, jak poznat, že to je opravdu 130? myslim kromě slepice? Petr už tu není, tak doufám, že ho zastoupí nějací následnovníci 4

a když už by to byla ta správná hlava, tak co všechno sjem schopen s ní udělat s domácích podmínkách? snižovat na závěr a ne doma samozřejmě a slícování bude, kanály zvětšit asi ne. ještě něco jsem schopen udělat?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 23.02.2011 16:29:35
10:14:45
18.02.2011
T
-> Minik03: : tak to máš za chvilku hotovo 4 držim palce 40
16:00:02
17.02.2011
Minik03
-> T: Teď už v klidu jsem, nejhorší bylo zjištění, že ramena která mám jsou na vyhození, protože z nich nedostanu ani uložení náprav aní excentr. Naštěstí jsem měl jiná pěkná, takže je jen vyztužím a přehodím dorazy. Přožinu jsem řezal tak aby byla volná dlélka byla o 10mm kratší, vyšlo to na něcí víc než půlku závitu
15:55:15
17.02.2011
T
-> Minik03: : to chce klid , to zvladnes 4 kolik jis nakonec sundaval z pružin?
13:05:21
17.02.2011
Minik03
-> T: Řezání T2 pružin už mám zasebou ješte na nápravě Evo1. Teď mě čeká zavařit spodní výztuhy a dorazy a pak celá spodní ramena dát někde k opískování a na komaxit. Jsem docela pozadu a dost práce přede mnou8
11:52:12
17.02.2011
T
-> Minik03: : na kolech by to bylo,ale ještě se to musí projet a pak asi ještě níž 40 a pak znova geometrie a pak až mohu říci....DOBRÉ 40 4
11:03:22
17.02.2011
Minik03
-> T: Mno jo sem se zase jednou připlet praseti do žrádla. 3 A co ty, už to máš hotový, komplet na kolech (nečetl jsem komenty, tak nevím jestli jsi to už nepsal)?
10:54:17
17.02.2011
T
-> Minik03: : tohle vše lze vyčíst na virtu, já mu jen psal na odpověď, že jsem předpokládal, že se ptá na můj podvozek....a tímto teda ještě dodávám, že já je nemám nové a nevím teď jaký je to typ...4
10:52:48
17.02.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
HP dnes na Škodovky dělá už jen Racing verze se silnou pístnicí (Sporting jedeny z posledních jsem kupoval 5 let zpět), na rallye určitě lepší řešení jak GAZ, SPAX

Jako extraligu bych jmenoval Proflex, Reiger racing apod. a ne Protlum, kterej je na úrovni HP +/-

skoda-virt.cz/cz/.../6715 -databaza-tlmicov-s1000-13 6
upraveno 2x, naposled 17.02.2011 10:53:53
10:48:36
17.02.2011
Minik03
-> havlik: Tak v tom případě se omlouvám. Mluvil jsem nedávno s jedním zavodníkem, který mi říkal, že ty HP na velký zavodění nejsou. Tak ale asi mluvil o těch sportingách. A proti sportingum si myslím, spaxy a gazy jsou lepší, mají alespoň stavitelnou tohost.
10:43:02
17.02.2011
havlik
-> Minik03: hp naopak sporting nedela dela uz jen racing tzn ty s tlustou pistnicí
10:42:57
17.02.2011
m8rinek
-> Minik03: GAZ a SPAX nejsou proti HP tuningový?

HP dělá i vyloženě racingový tlumiče, stejně jako Protlum...
Extreme Tyres