-> T: velikost kanálů mi nic neřekne, to nemam poměřený...
Dej větší ventily, teda pokud nemá š130 ventily jako Fa(zmátl jsi mě těma rozměrama), resp možná má 34/29 což je pro nějakou rozumnou vačku dostačující.. Samo se musej zvětšit sedla, ale to u litiny není problém, pak případně vsadit tvrdý sedla na výfuk. Vše umí někdo kdo se repasí hlav zabejvá.
Ventily ideálně Fe Mpi (případně ještě větší na sání), ale obnáší to vložení jinejch vodítek.
Kanály zvětšit jen lehce na nějakejch 30-31, skoro bych jen obral stěny ať jsou hladké (ne lesklé) a vytvořil ostrou hranu.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
16:28:03
28.02.2011
28.02.2011

m8rinek
12:26:08
28.02.2011
28.02.2011

T
-> m8rinek: : né ventily,ale kanály
a když ale dam jiný ventily, tak musim upravit sedla ventilů ne? mně šlo o ten radius, díky většímu průtoku vzduchu a odtoku výfuku, čerpám z netu,ale hlavně z knížly L/A 
-> 105: : myslíš jen ty radiusy?
a když ale dam jiný ventily, tak musim upravit sedla ventilů ne? mně šlo o ten radius, díky většímu průtoku vzduchu a odtoku výfuku, čerpám z netu,ale hlavně z knížly L/A 
-> 105: : myslíš jen ty radiusy?
08:37:24
28.02.2011
28.02.2011

105
-> T: jj soustruznikovy , taky me to delal.. leč sem to este nevyzkousel :)
jinak existuje plno ventilu co se da upravit do hlavy..lada, bmw , daihatsu... problem je ze sedlama a kdo je tam udela , vyfrezuje+zalisuje...
jinak existuje plno ventilu co se da upravit do hlavy..lada, bmw , daihatsu... problem je ze sedlama a kdo je tam udela , vyfrezuje+zalisuje...

21:31:08
27.02.2011
27.02.2011

m8rinek
-> T: to jsou malý ventily, to vyhoď a dej třeba z brambořita (34/30), jinak mi to přijde i na š130 motor málo. Má to vybrání pro bombírovanej píst?
18:46:39
27.02.2011
27.02.2011

T
ještě k tý hlavě, když už jsem konečně doma.....sací 29 mm a výfuk 26 mm je to tedy 130 hlava? podle čeho se ještě ujistim? ale ventily jsou stejný jako ze staré hlavy, když jsem dával nové, tak snad jo :-/ a ubrání ventilů na rádius R8 tam je myslim...to je soustružníkovi předpokládám?
09:50:43
27.02.2011
27.02.2011

T
-> Fifa: , -> m8rinek: : děkuji, asi koupím pro začátek od každého jeden druh a uvidim jak to jde 

00:35:07
27.02.2011
27.02.2011

m8rinek
-> Fifa: zajímavé, kamenama to jde dobře, alespoň neuděláš co nechceš...
19:30:10
26.02.2011
26.02.2011

Fifa
Těma brusama to vůbec neubejvá. Zkoušel jsem frézu na litinovej svod výfuku a jde to krásně. Kamenama zabrousit po fréze a dohladit lameláčkem..
18:22:02
26.02.2011
26.02.2011

m8rinek
-> Fifa: na litinu žádný frézky.
-> T: tohle www.brusivojimi.com/brusn a-teliska ideálně poslední tvar a kulička
na finiš tohle www.brusivojimi.com/lamel ove-kotouce/stopkove-20-10 0mm zrnitost tak 80
-> T: tohle www.brusivojimi.com/brusn a-teliska ideálně poslední tvar a kulička
na finiš tohle www.brusivojimi.com/lamel ove-kotouce/stopkove-20-10 0mm zrnitost tak 80
18:04:26
26.02.2011
26.02.2011

Fifa
-> T: Tady si můžeš vybírat podle libosti. Cenovky fréz jsou ovšem libové. Ale zase vydrží opravdu hodně a jsou kvalitní
18:07:33
25.02.2011
25.02.2011

T
-> m8rinek: , -> vhml: : ale alespoň něco víte o motoru než já
ale jdu do toho :-) hlava je to navíc,takže v nejhoršim ji vyhodim
jinak nářadí by bylo nebo seženu,ale spíš mi ukažte co na ty brusky nasadit 
ale jdu do toho :-) hlava je to navíc,takže v nejhoršim ji vyhodim
jinak nářadí by bylo nebo seženu,ale spíš mi ukažte co na ty brusky nasadit 
16:15:28
25.02.2011
25.02.2011

m8rinek
-> vhml: malá je nesmysl. Já měl velkou makitu asi za 7, teď mam snad protoola a nestěžuju si :)))
16:13:59
25.02.2011
25.02.2011

vhml
-> m8rinek: já to dělal vzduchem. Kompresor mám, fortunu jsem si pujcil. Mám elektrickou malou a ta si na to neskrtala
15:43:50
25.02.2011
25.02.2011

m8rinek
-> vhml: nemusíš mít vzduchovou, stačí nějaká makita co umí 30 000rpm na 6mm dřík
tady jsem našel docela levnou variantu www.namir.cz/prima-bruska -makita-906-377
tady jsem našel docela levnou variantu www.namir.cz/prima-bruska -makita-906-377
15:39:04
25.02.2011
25.02.2011

vhml
Já mám taky ručičky dozadu, takže není čeho se moc bát...
Chce to jenom vzduchovou fortunu, pořádnej kompresor a dost času.
Chce to jenom vzduchovou fortunu, pořádnej kompresor a dost času.
15:36:22
25.02.2011
25.02.2011

m8rinek
-> T: zvládl jsem to i já, jestli Ti to stačí jako důkaz :D
13:29:06
25.02.2011
25.02.2011

T
-> Eidy: : no tak s tim hlavně už moc nejezdi

-> m8rinek: : chtěl jsem vědět opravdu věci, co zvládnu, to že to všechno dokázal Daves nebo vhml, to neznamená , že to celý zvkádne jelito jako já


-> m8rinek: : chtěl jsem vědět opravdu věci, co zvládnu, to že to všechno dokázal Daves nebo vhml, to neznamená , že to celý zvkádne jelito jako já

13:18:22
25.02.2011
25.02.2011

m8rinek
-> T: však co jde udělat víš, jak to udělat je v dokumentaci. Jen to chce respirátor, lyžařský brejle, klapky a pořádnou brusku
13:14:11
25.02.2011
25.02.2011

Eidy
-> T: Při nájezdu 500km ročně je velká šance, že bude v kondici


13:09:45
25.02.2011
25.02.2011

T
-> vhml: : OK,tohle zní dobře co píšeš a jestli jsi ochotnej " stát mi za zadkem " tak se do toho pustim a něco málo by se z toho dalo vyždímat a to mi bude stačit pro začátek :-)
-> fido06: : on motor sám o sobě jsem měl celý rozebraný a co šlo se vyměnilo,jen jsem prostě v té době nedělal žádné úpravy
takže teď se bude teda hrát s tou hlavou a s Kreibichem jsem asi i počítal, že kamarádovo táta u něj dlouho dělal, tak se zkusím s nim domluvit...
-> m8rinek: : tenhle odkaz znám a všechno jsem už pročetl tisíckrát,ale tady jsem se spíš ptal na osobní zkušenosti,co jsem schopen udělat já v domácích podmínkách a jako amatér
-> Eidy: : jak jsem psal, pustím se do toho sám s pomocí kohokoliv kdo bude ochoten mi radit a až se stim svezu, tak uvidíme, když bude Tvůj motor ještě v té době v kondici, tak klidně sáhnu po něm
-> fido06: : on motor sám o sobě jsem měl celý rozebraný a co šlo se vyměnilo,jen jsem prostě v té době nedělal žádné úpravy
takže teď se bude teda hrát s tou hlavou a s Kreibichem jsem asi i počítal, že kamarádovo táta u něj dlouho dělal, tak se zkusím s nim domluvit...-> m8rinek: : tenhle odkaz znám a všechno jsem už pročetl tisíckrát,ale tady jsem se spíš ptal na osobní zkušenosti,co jsem schopen udělat já v domácích podmínkách a jako amatér

-> Eidy: : jak jsem psal, pustím se do toho sám s pomocí kohokoliv kdo bude ochoten mi radit a až se stim svezu, tak uvidíme, když bude Tvůj motor ještě v té době v kondici, tak klidně sáhnu po něm

T/Éro

