T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

09:38:37
04.03.2011
vhml
-> T: změř mě prosimtě mezeru mezi ventilama. Pro čistě vědecké účely, ať nikde nemusím hledat hlavu :-)
08:17:35
04.03.2011
T
-> Eidy: : někdo se nudí s hlavicí řadící páky40, někdo s nápravou 40

prostě jsem doma dělal pořádek a našel i jednu docela solidní nápravu a jedu polorozebranou, tak jsem z toho udělal jednu a ještě uvidím co s tim, ale je fakt, že mně to docela bavilo dělat tu nápravu 40 3
20:52:23
03.03.2011
Eidy
-> T: Copak zase vymejšlíš? Buď si postavíš rezervní nápravu jen tak, nebo ji vyztužíš celou, nebo unibaly. Nebo jsem se spletl?
18:31:09
03.03.2011
T
-> Vojťas: : špatně 3

-> afro100: . to je správně 40 3
17:54:09
03.03.2011
T
no a po důkladné rozborce heveru 40 jsem přesunul zase nějaký to kilo dopředu 4
a jinak teda nandal rezervu a baterku a desku po zimě :-)
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 03.03.2011 17:54:09
17:52:34
03.03.2011
Vojťas
-> T: nekup to kdyz je to tak levny ? 3
17:52:19
03.03.2011
afro100
-> T 03.03.11 17:50:14: sa ti to nejak zapacilo ? :D

keby to bola aspon maticovka ...
17:51:47
03.03.2011
T
a to je zbytek 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 03.03.2011 17:51:47
17:50:14
03.03.2011
T
jinak aby se neřeklo, že nic nedělám 40 a neptejte se proč to dělam 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 03.03.2011 17:50:14
17:48:31
03.03.2011
T
a co říkáte na toto? asi už je měl někdo venku a tak josu poznačený....vadí to něčemu? radši bych použil tyhle,když do té hlavy patří totiž...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 03.03.2011 17:48:31
18:39:45
02.03.2011
m8rinek
-> T: ventil poleštit, nezasere se tak rychle a navíc neuděláš prostor prasklinám (potrhanej povrch raději praská), upnout do stojanovky a proužkem smirku na plátně vyleštit (začít 100). Nehrábnout do dosedačky
18:32:32
02.03.2011
Eidy
-> T: U ventilu jde taky o hmotnost stejně jako u všeho.
16:38:04
02.03.2011
T
-> vhml: : no jasný, takže jen ten radius si necham stočit u soustružníka? a dál teda na ventilu neubírat nikde nic? tam vlastně váha není důležitá, jako třeba u ojnic atd?.....
a leštění jediný důvod co jsem se dočetl, tak právě, že jak bude zrcadlově vyleštěný, že se tam nebude nic tak brzo usazovat no....

jinak kromě internetu čerpam hlavně z knížky "sportovní úpravy škoda od Bořivoje Plška" jestli víš.....
16:18:42
02.03.2011
vhml
-> T: hranu dosedací plochy ponechej a ubírej to od ní k dříku.

Příznivcem leštění nejsem. Stejně se to za chvíli zase zasere pokud nejsou kroužky i vodítka ve 100% stavu
16:11:09
02.03.2011
T
-> vhml: : jasný, já jen že mluvil m8rinek o jiných 4 větších atd .....

jinak má se ubrat i ta největší plocha toho ventilu? ten talířek? pročítám to a nejsem z toho moudrej a jak s leštěním? viděl jsem jich mraky leštěných a viděl jsem i nápisy neleštit
8
15:50:31
02.03.2011
vhml
-> T: ono s nima taky nic lepšího nevymyslíš 3
13:23:35
02.03.2011
T
-> m8rinek: : tak ventily jsou jak jsi psal...29/34 a jediný co s nima chci dělat je toto....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 02.03.2011 13:23:35
20:52:06
01.03.2011
m8rinek
-> 105: pro větší ventil musíš profrézovat i prostor nad ventilem, to chce, aby to dělal někdo kdo ví co dělá;). Stejně tak sedla pro nový ventily (i kdyby byly jen natvarovaný v litině).
20:47:51
01.03.2011
105
-> m8rinek: u litiny vlastne sedla nejsou ze? .. takze prakticky pri montazi ventilu bych to projel frezou na vetsi prumer..+ dodrzet uhly aby tesnil.. a nebo to dat tomu cloveku co dela hlavy a udelat tvrzeny sedla
17:28:33
28.02.2011
T
-> m8rinek: : no to už asi nee...ostré hrany udělam a slícuju sací a výfuk a podle toho jak to půjde, možná zvětšim kanály a dost, ventily upravit hrany, pro lepsí průtoky a pak snížit hlavu....a možná spalováky lehce, to se uvidí....fakt úpravy "zadarmo" ....a stejně, teď jsem nemocnej, tak až se do toho pustim, takbudu informovat, jak to jde a co by se dalo ještě dělat 4
Extreme Tyres