T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:21:17
22.03.2011
-> Tuner#2: : tak jsem si to přečetl a dokonce celé 40 a dle logiky bych se k tomu asi taky přikláněl a vzhledem k tomu,že nevím co bude erko jednou pohánět nebo ne, tak mi přijde asi lepší to udělat na maximum už teď a asi to dopadne na ty 4p s chlaďákama 8 jinak vim které myslíš od Kašpara,ale nedělal je i Saky?
19:54:24
22.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 22.03.11 18:58:03: Už jsem to sem dával několikrát. Vrtané kotouče jsou k prdu, snižuješ jejich účinost, zvyšuješ tepelné nasycení protože jsi ubral materiál a při brzdění to dělá hroznej kravál a rychlejš je zkroutíš. Měl to kdysi TUNER na Zlatce a jeden kamarád na 130 a bylo to peklo. Tady si můžeš přečíst proč ne: skoda-virt.cz/cz/.../1339 80-brzdy-brzdy-ladenie?got opost=2...



Další věc je ta, že to co přeprodává speedpro je práce Renovaku a jsou to vrtané série...



To co jsem napsal já tak není moje knfigurace, bubny už nemám, já se bavil o předku a tam chlaďák je prostě poznat nejvíc. Nezažil jsem hučení ani na dálnici ze 190 na 110km/h, kotouč se nekřívá a funguje to stále. Kotouče koupíš myslím 3500,- 4P nějaký zrepasuješ a budeš mít vystaráno. Na zadek klidně pak 22mm prasátka, taky jsem to tak měl když jsem měl ještě bubny a jediný důvod proč jsem dal kotouče je že bubny začli vybrovat což to je bolest vlečky a než hledat origo bubny, tak jsem šel do kotoučů. Brzdit to brzdí trochu lépe, ale ne nějak zásadně, když jsou dobrý bubny a obložení, tak to brzdí srovnatelně.
upraveno 1x, naposled 22.03.2011 19:55:23
19:48:24
22.03.2011
afro100
-> T: v kliduu
19:46:59
22.03.2011
-> afro100: : jen se ujišťuju,aby mě jednou nepředběhlo kolo 40 8 3
19:37:14
22.03.2011
afro100
-> T: moc to riešiš ... 4
19:36:25
22.03.2011
-> jerrom: : aha 8 takže na 2p jedině Ds2500 jinak nic lepšího už neni, pak už jen 4p? 40
19:34:05
22.03.2011
jerrom
-> T: jsou to série a jen provrtané a při brždění je to dost hlučné a žere to desky.
19:24:50
22.03.2011
-> afro100: : a délka taky? jsou jen takhle zároveň matky se šroubama 8 ikdyž tady by to nemělo bát namáháno do stran ne?
19:07:13
22.03.2011
afro100
-> T 22.03.11 19:04:32: stačí, origo tiež tak je ..
19:04:32
22.03.2011
jo a koupil jsem krátký šrouby asi, tak jsem to dal úplně bez podložek a jen na pérovky, to snad stačí nebo ne? 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 22.03.2011 19:04:32
19:02:17
22.03.2011
a na zadek tohle s prasátkama 22mm? :-)





jinak tady mam něco pro áčkaře 3 jsem snižoval konečně podle Eidyho 40 4
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 22.03.2011 19:02:17
18:58:03
22.03.2011
-> Eidy: : a v čem je problém s motorem teda? 40někde koupit samotný motor? nebo komponenty? a můžu se zeptat ještě kdo ho má mít na starosti ten motor?







-> Tuner#2: : a proč né děrované? neí to dělané, tak že to pasije k sobě? nebo jsou děrované jen série a nic víc, jen vrtané?

jinak to co říkáš Ty za sestavu, což je myslím i Tvoje sestava, to už je o level jinde a asi top do toho výkonu třeba 90 koní?

a ty lehké vím, že nepoznám a jsou mi k prdu na moje ježdění, to já jen tak kdyby náhodou 40 3
11:16:13
22.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Co se týče brzd, tak bych si odpustil ty vrtaný kotouče a dal jen lepší desky což je výhoda 2P že stojí litr, zatímco D2500 na 4P je raketa... To je první cesta kterou se vydat. Druhá cesta chlaďáky od Kašpara, 4P s rozpěrkama a desky ATE a bude to brzdit taky moooc dobře a nebude se vlnit kotouč. Myslím si, že řešit lehké brzdiče, kde je úspora 1 - 1,5kg na brzdiči tak to na neodpružené hmotě nepoznáš. Daleko víc je poznat rotační hmota s narůstajícím průměrem, takže kolo, potažmo váha gumy tam už třeba 2kg na kole poznáš...
09:40:10
22.03.2011
Eidy
Tak není žádný tajemství, že pokukuju po přeplňování. No a tím směrem to pořád nějak směřuju. Doma by se našlo něco málo dílů resp. příslušenství na takovej motor a teď zbývá to nejdůležitější a sice motor samotný. Na ten nemám ještě nic. Zatím. Ale snad se to začne hejbat.
09:37:28
22.03.2011
Eidy
-> T: Koukám, že destičky zlevnily. To je príma.

Já bych řekl, že za studena je to jako série 2p a za tepla lepší než série 4p.

A ty kotouče jsou taky ty co mám.
09:36:47
22.03.2011
vhml
-> Eidy: žádná SZ o motoru, já chci taky vědět co chystáš :-d
09:31:50
22.03.2011
-> Eidy: : takže už za studena se Tvoje přední brzdy chovají třeba jako 2p série a po zahřátí jako 4p....blbý přirovnání,ale jen pro moji představu se ptam....

a Ty máš asi něco takového + děrovaný kootuč, co je tam dole na obrázku ? speedpro.cz/ferodo-racing -2500-zavodni-desticky-sko da-100120-p-1967.html



a prozradíš víc o motoru? klidně sz 4
09:22:58
22.03.2011
Eidy
-> T: Nemusí se to ohřívat. Za tepla to brzdí líp než za studena, ale líp ve smyslu oproti sérii. Třeba na spotřebáku se brzdy přehřívají rychle a pak vadnou. To u Kóči nehrozí.

Něco kolem motoru se domlouvá a snad se to i rozjede. Uvidíme.
08:52:55
22.03.2011
-> Eidy: : jojo napadlo mě co máš ty,ale jestli se nepletu tak je třeba to trošku ohřát nebo ne? to zase já bych rád plný rozsah co nejdříve, že to je i na běžnější použití, jinak už stavíš motor? asi se mi moc líbila vidina Tvého motoru 3



-> vhml: : no dneska jdu do krámu, tak se na to zeptám shcválně 8 jestli jeto sehnatelný zboží 8 4
23:42:13
21.03.2011
vhml
a dozadu 22mm prasatka
Extreme Tyres