skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T 26.06.12 08:33:04: Pěkný, pěkný takže držáky nakonec budeš dělat?
-> T: hlavně to nezabij použitím sériovejch silentbloků
nechtěl bych podceňovat ostatní dárky,ale asi nejhezčí dárek k narozeninám jsem si pořídil sám
aneb práce na dlouhé zimní večery...kdo se mi hlásí na pomoc? 


-> bibendum30: : nojo, ale čas je nepřítel, tak až teď



T 25.06.12 16:07:53 napsal:
tak je doma, až je mi líto do toho řezat :-D :-(
jinak díky PavloviP
Doma už je přece dávno... a ne až ted
tak je doma, až je mi líto do toho řezat :-D :-(
jinak díky PavloviP


-> m8rinek: :



-> T: tak to neřež, jen to olámej ....
tak je doma, až je mi líto do toho řezat :-D :-(
jinak díky PavloviP
jinak díky PavloviP

-> T: Voda může jít do válců, tudíš výfukem pryč
Ale osobně bych něco pojezdil ještě s bandaskou a uvidíš zda přece jen víčko nefoukne ven.

-> T: Vstřikování vody mělo i wrc ;). Těsnění je vyměněný za 2h a aspoň máš jistotu...
-> m8rinek: : to jsem vědět nechtěl :-( a jiná možnost, než sundat hlavu asi neni :-(
jinak kam jde ta voda, když ne do oleje? :-O
jinak kam jde ta voda, když ne do oleje? :-O
-> T: ....skoda110r.eu/110r/duben12
20003.jpg
-> Toušík: : neřeším....T2 dal laso na diskusi, tak diskutujeme
jinak chlazení bylo teď OK, sice jsem se musel kontrolovat, ale zase co bych chtěl při 25st. :-)
spíš mě zaráží, kde je zase ten litr vody
-> TTomas: : možný to je,ale v tomhle řešení bych asi k tomu přidal nějakej menší náporák pro jistitu, když už

jinak chlazení bylo teď OK, sice jsem se musel kontrolovat, ale zase co bych chtěl při 25st. :-)
spíš mě zaráží, kde je zase ten litr vody

-> TTomas: : možný to je,ale v tomhle řešení bych asi k tomu přidal nějakej menší náporák pro jistitu, když už

-> T: Jasne ze co motor to original, ale pri dostatecne silnem vetraku s chladicem v dobrem stavu a vhodne zvolenou pumpou to proste fungovat musi vsude:)
-> Toušík 19.06.12 11:13:50: Kdyby tam chtěl náporád, tak už do toho kuchnul dávno, ale třeba mě se to nelíbí (vyjma provedení ala Eidy ale to je dnes raketa).
-> Eidy: -> T: No je to zajímavý, až se vrátí, tak s ním pokecám případně víc
-> Eidy: -> T: No je to zajímavý, až se vrátí, tak s ním pokecám případně víc

-> T: Hele neřešíš to až zbytečně moc? Co takhle něco nasadit odzkoušet a popřípadě hledat lepší řešení. Pokud chceš to co uchladí natáhni to dopředu, dej tam chladič z 1,6 feldy, 2 vrtule a máš to vyřešený. Stejně si to stavíš na "okruh" tak trubky natáhni spodem a jezdi.
-> T: 

a já si stojím za tím, že co motor, to originál...takže na to jednotná odpověď neexistuje...

Ja to rikam furt, ze elektrika funguje



-> Pavel P@nkáč: : no taky se mi to moc nelíbí...ale ještě jsem se neodhodlal něco vymýšlet 
