T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:10:42
24.05.2012
m8rinek
-> T: vem od Pavla 10list, ale jen s velkejma lopatama ;).
21:06:56
24.05.2012
Pavel P..
-> T: nechceš 10ti listou vrtuli? origo škoda hliníková..
21:05:54
24.05.2012
m8rinek
-> T: Vidiš a já mam 5list s velkejma lopatama, velkou řemenicí a jezdim se zavřenou a tlačnej se ani nezapne...
20:58:08
24.05.2012
byl jsem se projet konečně s novým víčkem chladiče a paráda....pod autem maximálně malá kapička a dostal jsem se max k 85st. a zkoušel jsem zase zavřít kapotu a pak otevřít a je to neskutečnej rozdíl....až zakomponuju novej kus plechu(teda lamino místo plechu), tak asi ještě zkusím odebrat nějakou tu lopatku z větráku 5

tady jedna se zavřenou kapotou....neměl jsem sice foťák,ale bylo krásně, tak jsem zkusil pár mobilních fotek a třeba tahle myslím hezká...hlavně přední kolo 40 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 24.05.2012 20:58:08
19:03:01
23.05.2012
ještě si s tím trošku pohraju, ať to nějak vypadá...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 23.05.2012 19:03:01
19:01:18
23.05.2012
19:00:25
23.05.2012
tak tohle by mohlo být lepší, ne? 4
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 23.05.2012 19:00:25
08:09:29
22.05.2012
-> Eidy: : ale nic moc 3 jen mi plandaly ty plastíky na výdechu topení, jak jsem to předělal do lamina a tak jsem tam dal jen tahokov místo toho 40
22:05:06
21.05.2012
Eidy
-> T: A cos tvořil?
16:30:56
21.05.2012
místo původních 45gramů jsem vrátil pouhých 5gramů 3 kdyby to tak šlo s kilogramama 8 3



a jinak se patlam s pár věcma najednou, jen aby se neřeklo, že nic nedělam 40
07:18:24
13.05.2012
-> m8rinek: : něco se chystá, tak uvidíme 40



-> Eidy: : jojo, tohle je ještě ze začátku stavby a od té doby jsem na to nesáhnul...teď už se budu muset dokopat 5
21:39:13
12.05.2012
Eidy
-> T: Ta sahara by chtěla udělat jak jsem ti říkal. Kolem výfuku vyříznout a navařit plech. Ne to takhle vyklepat, aby to bylo úplně mimo.
17:56:55
12.05.2012
m8rinek
-> T: tak si udělej saharu z karbónu....
15:35:15
12.05.2012
druhá strana je OK...takže asi ten plech by chtěl poladit 8 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 12.05.2012 15:35:15
15:34:16
12.05.2012
15:33:50
12.05.2012
-> m8rinek: : no on hlavně koukam ten plech nějak mimo :-D
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 12.05.2012 15:33:50
14:34:29
12.05.2012
m8rinek
-> T: Udělej fotku, guma velkej rozdíl pojme, je uplně běžný, že je chladič o nšjkej cm vejš a dál.
14:31:59
12.05.2012
-> m8rinek: : gumu nemám...chtěl jsem,ale jak jsem zadělával stěnu dodatečně, tak to nesedí úplně jak má a tak by mi tam guma nedržela :-( ale pracuje se na něčem jiným místo gumy 4

řemenice je malá,ale to snad neni na škodu přece 4 a vím co máš na haubnu...já mám doraz přední nápravy a "gumicuk" 40
13:07:21
12.05.2012
m8rinek
-> T: Gumu okolo chladiče máš? Velkou řemenici taky? Nadzvednutá kapota je fajn, man na to i takovej spešl bazmek :)
Extreme Tyres