skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> m8rinek: : nějak mi to přijde jako díl navíc a taky se bojim trošku možnýho zamotání do vrtule....
-> T: co je na gumě špatnýho?
-> Eidy: : no je to jen aby se na tom držela barva
takže ten rantl moc silnej neni....a dneska jsem na to koukal ještě a má to tak 2 místa dotyku....že jsem se za 1. netrefil úplně do toho rámu vrtule a za 2.jak tam mam ten chladič podle sebe ( že tam nebyla chladičovka) tak dole mam třeba mezeru 2cm...takže na fest je to jen nahoře...dole ještě přidělam nějakej kus uhíku nejspíš
-> m8rinek: : proto jsem to takhle dělal,abych tu gumu použít nemusel...


-> m8rinek: : proto jsem to takhle dělal,abych tu gumu použít nemusel...

Bych to o centimetr zkrátil a dal gumu ;).
-> T: Jestli máš rant silnej, tak aby ti to neroztrhlo ten šusplast někde jinde nebo do hloubky.
-> Eidy: : no jak psal m8...mělo by to maximálně oštípat ten laminát nic víc snad....tak to pak předělam, to mě netrápí.....jen aby se nestalo nic horšího, a to snad by nemělo....
-> T: Máš to udělaný moc hezky. Jen bych měl obavu vzhledem k pohybům motoru. Uvidíš, no.
-> m8rinek: : dobrá poznámka, leč pozdě
projedu a uvidíme, kdyžtak se to oštípe a pak zabrousím, kde se to štípne a pak láknu znova no 


zkoušel jsem si s tím dost a dost hrát,ale pokaždé se našel úhel pohledu,kde to nesedělo
ale jak píšu...myslím, že lepší jak před tím...

-> T: a náš tam axiální vůli? On se motor se špajzem hejbe vpřed a vzad nepatrně, ale aby Ti rám vrtule to lamino neoštípal. Soudruzi tam měli fuku a gumu, věděli proč...
Jinak moc hezká práce;).
Jinak moc hezká práce;).
tak finále...asi ze mě nebude lakýra,ale rozhodně si myslím, že to je lepší jak to bylo 1.funkčnost, 2. vzhled a za 3. kdo by to byl řekl,ale uteklo nám někde 200 gramů
jinak mam mrtvý baterky, tak je to mobilem...ale o to líp se schovají nedostatky

jinak mam mrtvý baterky, tak je to mobilem...ale o to líp se schovají nedostatky

-> havevo: : dík 

krasavice :)
-> m8rinek: : to by mohla být ta správná, ne? skoda-virt.cz/cz/.../1619
37-t-2
-> T: dej velkou řemenici a vyřezanou vrtuli a uvidíš jak to poletí, vyřezanej 5list funguje jak 9list... gumu okolo chladiče a hotové
-> Pavel P..: : buď a nebo email, jak chceš, dík :-)
-> m8rinek: : já na to právě koukám, že jsou úplně jiný, než mam já....počkám co mi Pavel napíše nebo vyfotí 

-> T: hodim ti fotku do vzkazů... lopatky má velký.
-> T: je víc druhů listů, plastovej 10list má taky jinej tvar, hliníkovej 10list co mam já nemá na koncích zůžený listy a funguje jak turbopes :D.
-> m8rinek: : no tak mě ještě čeká místo té gumy protáhnout ten plech mezi chladičem a vrtulí protáhnout k vrtuli, tak to snad taky pomůže a pak uvidíme.....
takže jak tak koukám na Tvoje stránky, tak jsou 2 druhy listů? a ty jezdíš větší listy z té deseti listé a máš jich jen 5, je to tak?
-> Pavel P..: : to jsou teda ty větší lopatky? popřípadě co za to?
takže jak tak koukám na Tvoje stránky, tak jsou 2 druhy listů? a ty jezdíš větší listy z té deseti listé a máš jich jen 5, je to tak?
-> Pavel P..: : to jsou teda ty větší lopatky? popřípadě co za to?