
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T: To bude ale spousta míchaných vajíček
.

tak olej doma a řemenice s výztuhou čeká na komaxit,ale nic není růžové jak se zdá...že momentálně mě dostihla "rýmička" takže práce stojí :-(
jinak díky ZdrubT za origo výztuhu na nohu větráku
a Jamesovi1991 za řemenici, která mi leží na poště...
a dodatečné díky vlastně ještě z loňského roku Radkovi Retro LS za krytky na šrouby pásů...je hezký, když to funguje a najde se pár takových lidí

jinak díky ZdrubT za origo výztuhu na nohu větráku




-> Eidy: : nechval dne před večerem a nestahuj kalhoty, dokud je brod dost daleko
-> Fifa: : občas nejsme pánem času no




-> Fifa: : občas nejsme pánem času no


Já mám s Mostem zásadní problém. Karburátor, potřebný k dopravě auta ke mně, budu mít až někdy v půlce března. Do tý doby s tím nehnu. Maximálně připravím maximum věcí předem, abych to pak už jen přehodil. Když se nepodaří nějak rozumně naladit ten karbec, nebo se něco zásadního nebude stíhat, nebudu to lámat přes koleno a protáhnu Forda na dvě jízdy a čus.
-> T: Tak to budeš asi jedinej připravenej do Mostu.
filtr na místě za stěnou, voda zpět po přetěsnění pumpy a termostatu, koupený olejový filtr a začátkem týdne má dorazit i olej, takže v příštím týdnu nastartovat,dolít vodu,vyměnit olej a nahodit čelo s nárazníkem a udělat uchycení výfuku a hurá na silnice...
no a ještě pár drobností
no a ještě pár drobností

-> m8rinek: : ale o je jasný, že ho tam dám...jen mě nenapadlo už před pumpu,ale zní do logicky 

-> T: tak ho tam nedávej s směle vpřed problémům s pumpou a ucpanym karbcem... Ona nějaký nekultura v nádrži bude...
-> m8rinek: : už se mi moc pod auto nechce,ale asi to nebude tak blbej nápad 

-> T: Dej ten filtr až za stěnu...
-> Eidy: : tam já nemám místo :-(
-> Fifa: : nojo nesmíš toho mít tolik no
jinak svody nevim jestli plní svoji funkci...jen tu, že to spojí parohy s tlumičem, jinak víc myslim, že nedělají co mají...
budou jiné
-> Fifa: : nojo nesmíš toho mít tolik no

jinak svody nevim jestli plní svoji funkci...jen tu, že to spojí parohy s tlumičem, jinak víc myslim, že nedělají co mají...

budou jiné

-> T: Pěkné pěkné, zachvilku vyrazíš na cesty. Líbí se mi to řešení svodu výfuku. Funkčně účinné řešení.
Já stihl na MB tak akorát přetahat elektriku větráku a všechny spoje udělat na oka a 6mm mosazný šrouby aby mi to už nehořelo. A vyměnit strunu plynu za lanko.. Většinu volného času žere dolaďování provozního Favorita
Já stihl na MB tak akorát přetahat elektriku větráku a všechny spoje udělat na oka a 6mm mosazný šrouby aby mi to už nehořelo. A vyměnit strunu plynu za lanko.. Většinu volného času žere dolaďování provozního Favorita

-> T: Ne, od pumpy do karbecu jsem hadici nechal. Byl už před pumpou, abych si ji neničil.
-> Eidy: : takže lupič
ale měl jsi ho mezi pumpou a karbecem, ne?
-> radekp: : no ještě bych nekřičel...jak jsem psal..do spokojenosti mi chybí dost drobností
-> havlik: :


-> radekp: : no ještě bych nekřičel...jak jsem psal..do spokojenosti mi chybí dost drobností

-> havlik: :




-> radekp: ale v tý čerevný u eidyho byl takovej libívější:)
-> T: gratulace, tady už někdo bude mít brzo jaro
.
Jinak motor bych nepoznal a to je jen bílý...nebo vypraný v perwolu?

Jinak motor bych nepoznal a to je jen bílý...nebo vypraný v perwolu?
-> T: To, žes ho tam neměl, neznamená, že tym nebyl.
Holt jsem odpojil motor tak, že filtr zůstal u mě. Stejnak byl už zahnojenej.

-> havlik: : tak jsem psal včera...tak dneska musim přetěsnit pumpu a termostat, že je asi špatnej silikon, sice neteče,ale neni to suhý, je to jak plastelina :-(
pak drobnosti,co jsem odkládal...závit u plyn.pedálu asi v pr..li,no drobnosti
uchycení výfuku...no musim makat no
-> Eidy: : a kde?
na motoru jsem ho neměl od tebe...
pak drobnosti,co jsem odkládal...závit u plyn.pedálu asi v pr..li,no drobnosti

uchycení výfuku...no musim makat no

-> Eidy: : a kde?

-> T: Já ale vždycky měl filtr paliva.
-> T: tak celo a naraznik tam das za vecer ne? nebo co ti este chybi