skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> Eidy: : jojo,to jsem si všimnul na fotkách, jak to bylo řešený...z čeho byla pružinka nemáš zdání ?
-> T: Já měl totiž ještě jednu vychytávku. Na struně jsem měl mezi bovdenem a páčkou na karbu navlečenou dlouhou tlačnou pružinku, která to pomáhala vracet. Ono se to nezdá, ale tření v bovdenu je na takhle malej pohyb už velký. 
Sice jsem otáčky do Mostu v tom mrazu zvedal, ale to nesmí mít vliv na spadnutí otáček nedovřením klapky.

Sice jsem otáčky do Mostu v tom mrazu zvedal, ale to nesmí mít vliv na spadnutí otáček nedovřením klapky.
-> afro100: : no tak na to ještě zítra kouknu,ale abych to pak přetlačil pedálem
-> radekp: : aha, to mě jediný napadlo,ale zase jsem si říkal, že napínák a vzpěra je rozdíl...ale jak píšeš no, mam origo od ZdrubT, jen čekam na komax

-> radekp: : aha, to mě jediný napadlo,ale zase jsem si říkal, že napínák a vzpěra je rozdíl...ale jak píšeš no, mam origo od ZdrubT, jen čekam na komax

-> T: tak na fotce je zajímavě vyřešený držák altíku,mohlo by to fungovat i jako vzpěra nohy větráku,ale teď jsem četl, že už Tě ZbrubT vybavil

-> T: tak dat ine, alebo inam
-> m8rinek: : nojo,ale když sundam pérko a natahuju a natahuju, tak nic, až moji rukou to spadne...
-> T: Pokud zatlačíš na páčku a spadne to, tak to přeci ničím jiným než špatným dotlačením na doraz být nemůže...
no moc mi toho ale motor nenechal
jinak teda jen jsem kouknul na přední nápravu po výměně brzd a utahnul kola, zítra ještě zadní a nasadit čelo s nárazníkem a vymyslet držák na výfuk, tak snad se v neděli svezu...
jen se mi pořád nelíbí ty vysoké otáčky a pružinkou to není...když zatlařim na páčku já,tak to spadne...takže možná vůle na klapce nebo jen stahnout otáčky zkusit na šroubu? a když,tak kterej to je
a myslím, že to tak bude...jestli se nepletu, tak jsi je po cestě do Mostu zvedal Eidy...nebo jsi je pak stahoval?


jinak teda jen jsem kouknul na přední nápravu po výměně brzd a utahnul kola, zítra ještě zadní a nasadit čelo s nárazníkem a vymyslet držák na výfuk, tak snad se v neděli svezu...
jen se mi pořád nelíbí ty vysoké otáčky a pružinkou to není...když zatlařim na páčku já,tak to spadne...takže možná vůle na klapce nebo jen stahnout otáčky zkusit na šroubu? a když,tak kterej to je

a myslím, že to tak bude...jestli se nepletu, tak jsi je po cestě do Mostu zvedal Eidy...nebo jsi je pak stahoval?
-> radekp: : přiznám se, že nevím proč
-> Radek Retro eLeSo: : dneska po výměně oleje...nechtěl jsem,ale když tak machruješ


-> Radek Retro eLeSo: : dneska po výměně oleje...nechtěl jsem,ale když tak machruješ

-> T 28.02.12 13:30:05: nemáš zač,když to dokážu tak rád helfnu
jinak si teda rejpnu=já už od včera taky vrčim


jinak si teda rejpnu=já už od včera taky vrčim



-> T: jsem si vzpoměl na tebe při pohledu na tohle řešení:
i135.photobucket.com/albu ms/.../bilde-69.jpg
i135.photobucket.com/albu ms/.../bilde-69.jpg
-> stika87: : tak držim palce 

-> T: prvni pokus se nezdaril:) snad ten druhy v nedeli vyjde :)
-> Tommyk: : no a musel bych asi hodne přemlouvat prasátko,abych si tenhle nákup dovolil
-> stika87: : no ale jak jsem psal...tento týden jsem ležel:-(tak snad te´d o víkendu
a jak to, že ty nevrčíš už? 

-> stika87: : no ale jak jsem psal...tento týden jsem ležel:-(tak snad te´d o víkendu


no to budu muset pohnout :) tady uz se vrci a ja jeste nezaburacel i kdyz uz je vse hotove :)
-> T: aha, já myslel že jsou to 4L kanystry
právě si říkám, to má zásobu na 5 let..?? 


-> Nepér: : tak, tak...měla to býl 4L a 1L a pak koukám, že jich je nějak moc
-> Tommyk: : 5L nevim jestli by uživilo dva motory


-> Tommyk: : 5L nevim jestli by uživilo dva motory


Haha, taky měli jen litrovky, žejo? 

-> T: k čemu tolik oleje? zanedlouho budu mít výměnu, tak že bych se stavil?

-> Eidy: : to nee, jen olej ve friťáku už byl nějakej přešlej...
