T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

08:31:49
16.03.2011
-> Eidy: : koukal jsem,ale je to pořád 4x100 10 moc rád bych zůstal u 4x130,ale to mi asi stejne nevyjde 10



-> m8rinek: : jak můžeš vědět, co kuju? 40 3





jinak přední náboje 4x100 mam doma,ale co zadek...přemýšlím sice o posílení brzd, než bude časem motor,ale zase kotouče na zadek nevim nevim 8
21:46:53
15.03.2011
m8rinek
-> afro100: podložky jedině průchozí... Než vlečkovej buben bych se zaměřil na dostupější, třeba Felicia, navíc by to přineslo výhodu neposouvání opěrného kroužku při sundávání bubny (dolu by šel jen buben bez náboje).



-> TTomas: ne tak docela, a) nezavírám sání uplně b) nedělim výfuk. Vim proč...
21:43:57
15.03.2011
TTomas
-> m8rinek: Falesnej 8mikanal..vec o ktere se vypraveji ruzny bachorky, tak jsem zvedav jak pomaka v praxi.

Ty ATS bych si na skodovkce umel predstavit..krasny kola.
21:43:41
15.03.2011
afro100
-> m8rinek: Som minule tak rozmýšľal, ako sme sa bavili o tých nábojoch na kotúče na kyvku kedysi kdesi ...no, že šlo by to spáchať tak, aby sa vyrobil náboj na kyvku s roztečou 4x100 a za použitia štandardného vlečkového bubna by ostali brzdy také aké sú ... podložkám moc nefandím ...
21:38:24
15.03.2011
m8rinek
-> Eidy: udělat 4*100 na kyvce není taková sranda :/. I když on T něco kuje...
21:36:31
15.03.2011
Eidy
08:47:01
15.03.2011
-> m8rinek: : nojo teď jen najít někoho takovýho u nás :-( to bude těžký,když jsem měl problém i najít někoho ochotnýho na karbec 8

jinak na ten Tvůj pokus jsem zvědav 4
22:34:19
14.03.2011
m8rinek
-> Eidy: jsou různý cesty mno, uvidíme jak to bude fungovat... Třeba to nakonec vyhodim...
22:16:02
14.03.2011
Eidy
-> m8rinek: No tak Schwejk dokázal dělat spoustu věcí "různým způsobem" a můj motor by mohl vyprávět. Moje "zvětšené" kanály a "velké" ventily jsou toho důkazem.
upraveno 1x, naposled 14.03.2011 22:16:32
22:08:59
14.03.2011
m8rinek
-> Eidy: know how :)))). Schwejk prej dělal drážku celej víkend :D.
21:47:39
14.03.2011
Eidy
-> m8rinek: To mě řekni, jak jsi tam udělal tu drážku do kanálu, když tam pořádně kotouček nestrčíš.

Na samotnou funkci jsem teda zvědavej.
21:33:05
14.03.2011
afro100
-> m8rinek: ok dík
21:30:25
14.03.2011
m8rinek
-> afro100: výfuk jsem nedělil a nemam to rozdělený komplet, jen posunutou přepážku....



-> T: frézy nemám, základní frézování nechávám profíkovi, kterej to udělá na mašině...
21:26:23
14.03.2011
-> m8rinek: : né úprava na 8-mi kanál? tak co to děláš? :-) a nemáš náhodou frézky na ventily? 4 40
21:21:17
14.03.2011
afro100
-> m8rinek: sákra :D tak nic
21:20:05
14.03.2011
m8rinek
-> afro100: ne-e...
21:16:07
14.03.2011
afro100
-> m8rinek: hmm, uprava ala 8 kanal ? Hustodemonske ... :)
21:11:14
14.03.2011
m8rinek
-> T: něco z posledních dní ;) www.skoda110r.eu/?page=pr axe...
20:47:54
14.03.2011
-> Eidy: : OK, tak teď jen sehnat ty frézky 8 10
20:26:28
14.03.2011
Eidy
-> T: Ty ventily zapustíš třeba jen o desetinku nebo dvě. Záleží na stavu sedel. Pojedeš prostě, dokud to nebude ok. Ale bejvá to fakt málo, takže podkládání pružin v této souvislosti je zbytečný.
Extreme Tyres