T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:11:14
14.03.2011
m8rinek
-> T: něco z posledních dní ;) www.skoda110r.eu/?page=pr axe...
20:47:54
14.03.2011
T
-> Eidy: : OK, tak teď jen sehnat ty frézky 8 10
20:26:28
14.03.2011
Eidy
-> T: Ty ventily zapustíš třeba jen o desetinku nebo dvě. Záleží na stavu sedel. Pojedeš prostě, dokud to nebude ok. Ale bejvá to fakt málo, takže podkládání pružin v této souvislosti je zbytečný.
19:57:38
14.03.2011
T
-> afro100: : neuvěřitelný, že jsem něco pochopil 40 3 takže kompresní poměr mě nezajímá, ten doženu pak snížením třeba a spalovákama,ale co ty pružiny? podložit? 8
19:55:41
14.03.2011
afro100
-> T: ano a ano
19:51:59
14.03.2011
T
-> afro100: : aha, toho jsem se bál, že tohle doma nemam 8 3 jinak to teda asi zase tak těžký nebude 40 jen když se tohle udělá, tak se předpokládám trošku mění kompresní poměr a "povolim" nepatrně ventilovým pružinám, ne? ( někde jsem se dočetl, že se podkládají pro větší tuhost a tímto vlastně udělam opačnou věc přeci ? )
19:37:52
14.03.2011
afro100
-> T: co to meles Kelisova ? :D Priemer ostane, len zapustis ventil trosku viac do hlavy. A frezka na to vyzera nejak tak: slovenskainzercia.sk/x-sk /.../1561745-frezky-2.jpg

Takze spodok sa strci do voditka, co sluzi ako vedenie pre frezku a trocha to zabrusis ...
upraveno 1x, naposled 14.03.2011 19:38:21
19:21:49
14.03.2011
T
-> Eidy: : no nazdar 3 ale to jsou jiný frézky, tvaru ventilu ne? a když to zabrousim, tak mi přeci nemůže sedět ventil ne? 131 a jen ve vrtačce, nebo stojanovka?

ježiš, do čeho jsem se to zase pustil 8 3
19:07:46
14.03.2011
Eidy
-> T: Pěkný péro 1
Jestli máš ostrý frézky a nejsy kopyto, tak to zvládneš. Přečti si postup v knížce (já si to už nepamatuju přesně). Abnormální ventili mají abnormální dříky, větší tuším o 0,1 nebo dokonce 0,15mm (snad nekecám). Pokud nemáš vyčudlaný vodítka, tak se tě to netýká.
Frézkama jenom přerovnáš sedla a je dobrý zarovnat-"zahloubit& quot; všechny stejně, abys měl stejnou kompresi na všech válcích.4
18:46:07
14.03.2011
T
-> MOLSO: ,-> Eidy: : a to zvládnu taky sám? a nebudtou třeba pak abnormální ventily? 8

jinak kromě toho teda seřízlý předek, natřeno a zítra vracíme a musim s pustit do toho zadku 8 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 14.03.2011 18:46:07
18:41:45
14.03.2011
Eidy
-> T: Jak říká MOLSO. Tohle musíš zarovnat frézkama.
16:03:04
14.03.2011
MOLSO
-> T: tie sedla su uz skor na frezku
16:02:15
14.03.2011
T
a to pro dnešek stačí a jdu se prát s těma pružinama, protože mě zajímá názor na tohle.....nějak se mi nelíbí dosedací plochy ventilů...to se vezme brusnou pastou? nebo to nevadí? 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 14.03.2011 16:02:15
16:00:02
14.03.2011
T
jo a nešel jsem doma kouzelnou krabičku 40a to co je ve vrtačce nevim na co je,ale během chvilky mi to udělalo to málo,co je vidět na předešlé fotce, takže pro ty začátky super :-) jen pak hloubš budu muset pořídit něco kulatějšího, pokud nepoužiju něco z toho co mam...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 14.03.2011 16:00:02
15:58:10
14.03.2011
T
-> m8rinek: : taky se toho bojim, takalespoň to mam potvrzený 4

-> Tuner#2: : dík 4



jinak tady máme první pokusy hlavy a asi mě to bude bavit
40
jen pár drobností potřebuju ujasnit....to těsnění mi stejně lítá na těch šteftech, někde jsem vyčetl něco o kolíku...nevadí,když udělam do hlavy,těsnění a sání s výfukem dírky a dam si tam nějaký malý pomocný kolíky, aby se mi to těsnění nehlo ani o mm?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 14.03.2011 15:58:10
21:54:23
13.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 13.03.11 20:35:36: JJ zadek si v podstatě nesedá vůbec, to stačí vyjet za ves a zpět a víš na čem jsi.
20:48:27
13.03.2011
m8rinek
-> T: jen tam ten spodek nech ;).
20:35:36
13.03.2011
T
-> m8rinek: : takže jen rádius upravit a nic víc, že?

-> Tuner#2: : jojo,to jsme se právě ptal....zatím mam tak tu stovku km no, takže bych to viděl, že to teď uříznu tak o 5-8mm a to bude akorát a azdek celý 1cm, že ten se nehne, ne?
20:32:27
13.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 12.03.11 18:14:12: Hlavně měj na pěměti, že 1cm na nápravě v předu je tak 0,5cm na pružině 4 Pokud už jsi najel alespoň nějakou stovku km, tak už by si to sedat výrazně nemělo.
20:19:20
13.03.2011
m8rinek
Extreme Tyres