
             skoda.virt.cz
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   
   ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
      Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
11:55:54
21.09.2012
21.09.2012

darabos
			
				
			
		
		
-> Dušan:  Aky objem to bude pane? 
	
09:00:30
21.09.2012
21.09.2012

minno
			
				
			
		
		
-> Dušan: ty si fakt fantom, ako píše sep Ale ináč paráda, presne tak ako vravíš, veci treba mať v pohybe a doma na zadku nič nenasedíš.
 Ale ináč paráda, presne tak ako vravíš, veci treba mať v pohybe a doma na zadku nič nenasedíš.
	 Ale ináč paráda, presne tak ako vravíš, veci treba mať v pohybe a doma na zadku nič nenasedíš.
 Ale ináč paráda, presne tak ako vravíš, veci treba mať v pohybe a doma na zadku nič nenasedíš.08:12:22
21.09.2012
21.09.2012

Dušan
			
				
			
		
		
-> sep:  spis jsem zvyklej veci zarizovat tak aby to vsechno bylo v behu.  Nerad cekam na veci dlouho
	08:08:24
21.09.2012
21.09.2012

sep
			
				
			
		
		
-> Dušan: :o tom zadna ale nekdy mam dojem ze tvuj den ma aspon 30 hodin bo to jinak neni mozne ani:-)
	08:05:44
21.09.2012
21.09.2012

Dušan
			
				
			
		
		
-> sep:  porad se neco deje...   prece nebudu jen tak sedet doma na pr....
	06:47:46
21.09.2012
21.09.2012

sep
			
				
			
		
		
-> Dušan: :chvili sem te nesledoval  a nestacim se divit,ty jsi vazne fantom:-))
	06:33:50
20.09.2012
20.09.2012

Dušan
			
				
			
		
		
-> Star LC20: nemam, ale verim ze to jde
	22:23:35
19.09.2012
19.09.2012

Star LC20
			
				
			
		
		
-> Dušan: aha > takže kontakty bys měl, nebo resp. i konkrétní místa, kde k tomu přijít, ale tušíš nějakej nezájem či nesmyslný ceny ? Tak něco?
	22:22:10
19.09.2012
19.09.2012

Dušan
			
				
			
		
		
-> Star LC20:  podle me jde, ale ty lidi to neprodaji nebo to bude ranec
	22:19:30
19.09.2012
19.09.2012

Star LC20
			
				
			
		
		
-> Dušan: a ta OHC nebo DOHC hlava se dá sehnat ? Tohle je hodně exkluzivní 
	
22:11:26
19.09.2012
19.09.2012

Dušan
			
				
			
		
		
-> jarda.u1:  co jsem zbezne koukal tak mala a dokonce v tom byla puvodni tovarni, ale co to je nevim. Nebude to nic extra ostryho
	22:07:53
19.09.2012
19.09.2012

jarda.u1
			
				
			
		
		
-> Dušan: tak to je fajn.A jaka tam pasuje vacka?Male,nebo velke ulozeni?
	22:03:29
19.09.2012
19.09.2012

Dušan
			
				
			
		
		
-> jarda.u1:  komplet jako 120ka, jen proste uzsi.  Dokonce gufero na klice pod setrvacnikem je jako 120ka ale nizsi  .  Vsechno je proste jiny nebo se musi upravit
 .  Vsechno je proste jiny nebo se musi upravit  , ale u tohoto se nejedna o nejaky mega castky
 , ale u tohoto se nejedna o nejaky mega castky
	 .  Vsechno je proste jiny nebo se musi upravit
 .  Vsechno je proste jiny nebo se musi upravit  , ale u tohoto se nejedna o nejaky mega castky
 , ale u tohoto se nejedna o nejaky mega castky21:50:26
19.09.2012
19.09.2012

jarda.u1
			
				
			
		
		
-> Dušan: takze hlavni i ojnicni jsou ze 120?Nejsou tam nahodou dodelavane i ty krajni dirky?
	21:44:48
19.09.2012
19.09.2012

Dušan
			
				
			
		
		
-> jarda.u1:  saly jsou 120ka, ale jsou uzsi, tzn upravene.
	21:44:16
19.09.2012
19.09.2012

Dušan
			
				
			
		
		
-> Minik03:  toto neni ani tak badani ale spis zajimavost ktera snad doplni muj satnik o motor skoda jine konfigurace 
	
21:43:29
19.09.2012
19.09.2012

jarda.u1
			
				
			
		
		
-> Dušan: z ceho tam pasujou ty saly?
	21:40:07
19.09.2012
19.09.2012

Minik03
			
				
			
		
		
Tak a už sem nikdy nepřijdu. Pokaždý mě jen Dušane dovedeš naštvat...  Těším se na výsledky dalšího bádání.
 Těším se na výsledky dalšího bádání. 
	 Těším se na výsledky dalšího bádání.
 Těším se na výsledky dalšího bádání. 
11:10:46
17.09.2012
17.09.2012

DuriQ
			
				
			
		
		
ked uz tak to osadit DOHC hlavou ;)
ale verim tomu ze lacnejsie sa bude dat zohnat porsche po totalke s pouzitelnym motorom :D
	ale verim tomu ze lacnejsie sa bude dat zohnat porsche po totalke s pouzitelnym motorom :D
20:39:12
15.09.2012
15.09.2012

Dušan
			
				
			
		
		
-> Čokin:  kde ho vidis ? 
Jedno silny kafe mam a myslim, ze +- silnejsi delat z techto motoru nebudu
	
Jedno silny kafe mam a myslim, ze +- silnejsi delat z techto motoru nebudu

 Dušan / Škoda 120L NR.1
            Dušan / Škoda 120L NR.1
          
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
      








 
 




