 skoda.virt.cz
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   
   ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
      Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
10:02:28
04.10.2012
04.10.2012

vhml
			
				
			
		
		
-> havlik:  jestli je to zkvaltovaný jak Sharan tak je to proklatě krátký. Na odhad podle otáčkoměru je skvaltovanej úplně stejně jak krátká převodovka z feldy. Ale zase že by mi to vadilo? Vždyť to není naftak, jen at se to točí...
	08:32:58
04.10.2012
04.10.2012

havlik
			
				
			
		
		
-> vhml: ono když by tam nechal tu turbínu tak ta převodovka je jen o něco málo delší než seriová v oktávce 1.8T a tam je zase zrovna 5tka dost krátká.
	08:20:08
04.10.2012
04.10.2012

vhml
			
				
			
		
		
-> Dušan:  s tímhle poměrem lízni hlavu na KP20 a začni do toho lejt naftu. Jinej účel si nedovedu představit :-D
	08:05:21
04.10.2012
04.10.2012

ochoda
			
				
			
		
		
-> J3STER:  jakoze hééén zvladne motor a pri ubrani plynu slapne na hada a on zasici jo ? 
	
07:53:07
04.10.2012
04.10.2012

ochoda
			
				
			
		
		
-> minno:  teoreticky asi neco kolem 3,2 ale je to jen muj odhad :D s tou jeho dlouhou petkou to musi bejt zajimave s tim autem jezdit :D na tom turbomotoru bych asi strach nemel ale vozit to normalne :D to musi bejt zajimave ikdys zalezi kolik semiku bude v 1.5 :)
	07:47:37
04.10.2012
04.10.2012

minno
			
				
			
		
		
-> Dušan: ja sa z teba zbláznim, to čo máš zas za stály prevod? extra dlhý.
	
09:08:26
30.09.2012
30.09.2012

J3STER
			
				
			
		
		
-> ochoda: Bude muset s sebou vozit hady.
	
23:35:57
29.09.2012
29.09.2012

Star LC20
			
				
			
		
		
S Tvýma schopnostma bys byl, si myslím, schopnej si vyrobit, resp. připravit vlastní nekonvenční hlavu, třeba z nějakýho podobnýho motoru, ovšem OHC verzi. 
	
16:54:00
26.09.2012
26.09.2012

jok3r
			
				
			
		
		
-> ochoda:  sak jasny
	
16:49:01
26.09.2012
26.09.2012

ochoda
			
				
			
		
		
-> jok3r:   spis po tom vykonu co  „heeen tss“ vytvari
 spis po tom vykonu co  „heeen tss“ vytvari 
	 spis po tom vykonu co  „heeen tss“ vytvari
 spis po tom vykonu co  „heeen tss“ vytvari 
16:46:32
26.09.2012
26.09.2012

jok3r
			
				
			
		
		
-> ochoda:  ja si myslim ze mu to dlouho nevydrzi a zasteskne se mu po "heeen tss"
	
13:18:29
26.09.2012
26.09.2012

ochoda
			
				
			
		
		
-> Dušan:  ja si myslim ze chvili budes jezdit bez turba a bud to tak zustane pac ten motor pojede slusne a nebo ti bude pripadat ze to nepojede a naturbis to ale to je jen muj tip :) kazdopadne sledovat tvoji kartu je hodne zajimave, mas to fakt namakany 
	
16:21:04
25.09.2012
25.09.2012

TUNER
			
				
			
		
		
pěkný 
	
07:58:46
25.09.2012
25.09.2012

Dušan
			
				
			
		
		
-> vhml:  spis to prvni :) ale clovek nikdy nevi
	07:46:35
25.09.2012
25.09.2012

vhml
			
				
			
		
		
-> Dušan:  co to teda bude bude až to bude? ,,Obyčejný" OHV, jen s poměrně zbytečně 5x uloženou klikou? Nebo něco zajímavějšího?
	11:55:26
23.09.2012
23.09.2012

Dušan
			
				
			
		
		
-> Groopi:  ja myslim, ze to neni treba.  3x ulozena klika vydrzi vic nez si kazdy mysli.
	18:47:56
22.09.2012
22.09.2012

Groopi
			
				
			
		
		
-> ochoda: Ja si myslim ze ano... Len to tají... 
 
	 
 
17:04:48
21.09.2012
21.09.2012

ochoda
			
				
			
		
		
a budes to preplnovat?:D
edit: aha tak asi ne
	edit: aha tak asi ne
13:52:44
21.09.2012
21.09.2012

Dušan
			
				
			
		
		
-> darabos: jak pise Tomas.  Pokud neni klika 80mm tak je to 1450.
	12:03:15
21.09.2012
21.09.2012

TTomas
			
				
			
		
		
-> darabos: Necelych 1500ccm.
	 Dušan / Škoda 120L NR.1
            Dušan / Škoda 120L NR.1
          
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
      








 
 




