
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
Jinak od chovance stejnou co má Vrba

-> Urbi: vostrou

-> Karel.: -> Dušan: A co jste to koupili za vačky ?
-> Karel.: nemam, cekam jak prijde, mozna tento tyden
-> Dušan: hele máš už tu vačku? Mně už došla a rád bych ji porovnal jestli je to určitě ona, třeba si borec ze mě vystřelil:o) Cca šuplerou změřit palce ať vím
-> havlik: já sem poslední dobou vůbec nechodím, nemám bohužel čas. Pamatuju žes to plánoval taky a pak ses pokoušel to turbo prodat.
-> pavucina: predpokladam ze to nebude ciste seriovy MPi, ktery by to tam asi nestihalo nalejt.
Zasiram tu Dusanovi vlakno, ale jeste toto.
Nez jsme presel na E85, tak jsem jezdil na 98 vyjimecne i 95, a detonace nebyly, staci dostatecne snizit predstih. E85 snese daleko vice stoji 25, ma to lepsi prubeh a dalsi veci, kvuli kterym se po tehle mrazech zase k nemu vrati. Jezdim to s MPi, predstih je zatim samozrejme pouze v mapach pevne, ale diky charakteristice turba to ani nevadi. Ale zatim velka spokojenost.
Nez jsme presel na E85, tak jsem jezdil na 98 vyjimecne i 95, a detonace nebyly, staci dostatecne snizit predstih. E85 snese daleko vice stoji 25, ma to lepsi prubeh a dalsi veci, kvuli kterym se po tehle mrazech zase k nemu vrati. Jezdim to s MPi, predstih je zatim samozrejme pouze v mapach pevne, ale diky charakteristice turba to ani nevadi. Ale zatim velka spokojenost.
-> pavucina: vstřikování?
-> pavucina: E85 čistý? Tomu bych i věřil, že to takovovou kompresy snese. Rozdělovač jakej, resp předstih?
-> Karel.: Plechovy tesneni mam pripraveny v garazi :D, ale na aute ne a drzi to
-> Dušan: pres zimu tlacim 0,55 v mrazech nechapu proc ale pretlacuje na 0,75 v lete za tepla jsem jezdil asi 500 km na 1 bar, akorat jsem na to jeste nemel hadice. Jinak jezdim na E85 a naprosta spokojenost, vcera jsem zkousel 1,5 baru akorat na mokru nelze jezdit... To aby jsi mel predstavu co to vydrzi
-> Dušan: pres zimu tlacim 0,55 v mrazech nechapu proc ale pretlacuje na 0,75 v lete za tepla jsem jezdil asi 500 km na 1 bar, akorat jsem na to jeste nemel hadice. Jinak jezdim na E85 a naprosta spokojenost, vcera jsem zkousel 1,5 baru akorat na mokru nelze jezdit... To aby jsi mel predstavu co to vydrzi

-> Dušan: jak kdy, ale dneska jsem nemusel moc tlačit



-> pavucina: kolik tlacis ?
-> pavucina: mi je divný, že ti to vydrží
Předpokládám, že nemáš plechový těsnění?

-> Karel.: To bych taky rad vedel, ale je to 136 se snizenou hlavou, ale nevim o kolik nemel jsem to rozebrany. Jen jsem meril kompresni tlak na vsech valci je 15,5 baru.
-> pavucina: kolik máš KP?
Vydrze se vubec neboj, zvlaste, kdyz mas snizenej KP, ja ho snizenej nemam naopak jeste snizenou hlavu a uz na tom mam 8 tisic celkem s hodne hrubym zachazenim pro motor a zatim nic nenaznacuje, ze ho neco boli. Zvlaste pokud budes mit WBO, tak je to uplne v pohode.
-> havlik: Dušan bol práveže už jeden z mála, čo turbo ešte nemal, čo

-> Labros: tak to asi koukáš málo:))
hmm, i IC tam je, a rozdělovač nějaký spešl