skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
-> Dušan: to teda čumim, to je asi druhý funkční turbo na 742 a starších, po pistovi? Na youtube koukám zrychlení 0-100 asi 9s?
-> TUNER: nicmene jsem zkousel a funguje to i tak i tak 

Tak to bude ono... )))))) Jeden z una druhej origo a každej se montuje jinak.... 

-> Dušan: i pista to tak jezdil img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../7675_2010-12
-08_13-13-27_23.jpg
-> TUNER: 222 je uno ventil, 225 je O1 1.8T ventil, leda bych to mel blbe i na Octavii. Okopiroval jsem to z ni tak jsem asi magor 

-> TUNER: to je prave uzavřená silnice 

....jo a ještě si z těch odlesků na budících odmaž ty bytofky a stromy u "okruhu".......
aby to bylo aspoň trochu věrohodý. 

Na fotce 222 je to ok,ale na nové fotce 225 je to zapojený špatně mi přijde,pokud to má bejt otevřenej okruh a foukat ven. Na fotce 222 je to uzavřený okruh a fouká to zpátky do sání,tak je to zapojený ok... nevim co platí a co tam máš teď,ale 225 je prostě špatně.
-> Dušan: moc pekne to jede 

budiky jak nestihaj :)
-> TUNER: je zapojenej stejne jako na 1.8T tak snad ne. To dlouhy vedeni je v ramci uprav a urcite se to jeste zmeni.
Ja nevim co se vam na te trati nezda ? Prece nebudu jezdit jako cunatko po silnici
Ja nevim co se vam na te trati nezda ? Prece nebudu jezdit jako cunatko po silnici

-> TUNER: to dlouhy vedeni (vzduchu :-) asi vychazi z ty puvodni verze, kde bylo IC za turbem ne? :-)
Dušane neni náááhodou ten přepoušťák zapojenej obráceně? A co to dlouhé vedení vzduchu,taky mi to přijde zbytečně dlouhý.
…nehledě na testování na uzavřené trati )))
…nehledě na testování na uzavřené trati )))
v Brne mame okruh ze 

-> minno: ale testovaciu trat postavili v medzi brnom a Troubskom co? 

-> darklord: Dušan to chodí testovať do Rakúska do Klosterneuburgu



-> Dušan: tak a este prezradit kde sa ta uzavreta trat nachadza 

-> Urbi: jede to jak bejk. Zadny naznaky, ze by to nemelo vydrzet. Budik funguje fajne akorat se tam ta hodnota neudrzi stabilne a lita coz chapu