skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
su.tech - nezodpovědný hajzlík
prohledat
433 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 21.12.2010 do 30.04.2025, založil/a su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Bukaj: Máš pravdu.
-> isti: Přečti si to ještě jednou
Rozdíl není ve sklonu karburátoru, ale ve sklonu agregátu ve voze. A aby byl karburátor rovně, je pro každý sklon motoru jiný úhel sacího potrubí.
To, co popisuješ s "klínem" je pro použití komplet motoru z Fa (včetně Fa sání) do zadomotorové škodovky. To, co popisuje Su-Tech, je jen výměna karburátoru na původním motoru ve škodovce...

Rozdíl není ve sklonu karburátoru, ale ve sklonu agregátu ve voze. A aby byl karburátor rovně, je pro každý sklon motoru jiný úhel sacího potrubí.
To, co popisuješ s "klínem" je pro použití komplet motoru z Fa (včetně Fa sání) do zadomotorové škodovky. To, co popisuje Su-Tech, je jen výměna karburátoru na původním motoru ve škodovce...

-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Určite?Sklon motora vo favorite je iný ako u skodovky.Niekde mám jednu prechodovú podložku pre lekr a ten má tvar klína.
-> isti: Však zůstáváš na origo sklonu 136-tky. Takže karbec je rovně.
Podložka jen řeší přechod ze SEDRu na LEKR
Ty neměníš sklon. Vycházíš z origo sklonu na 136-tce - čili stejném jako na 120-tce. Jiný sklon bys řešil při použití sacího z Favorita - ale tady je použité sací origo 136.


-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Pekný popis,nevadí že tvoja podložka nevyrieší iný sklon sacieho potrubia?
A tradá filtrbox si dodělej jak umíš. V zásadě máš vše funkční a vlastně origo řešení. Moje auto, fotky z něj a jak to je u mě nechci sdílet - debilní kecy mi stačí z jiných témat.
Za mě nejschůdnější, nejhezčí, nejrychlejší a nejefektivnější řešení. 


Buď jsi prase a vezmeš origo trubku a gumu vodní pumpy z Favorit/Felicia a uděláš následující...
růžová - řez
modrá - zůstane ti mezikus který vložíš do okruhu 120
červená - hadice origo FA/FE
Nebo nejsi prase a ten mezikus si vyrobíš hezký rovný s tím vývodem. Origo hadici k vodní pumpě 120 zkrátíš, vložíš hezký mezikus a gumu z FA/FE a je hotovo. Okruhy zapojeny a vše teče a funguje jak má.
růžová - řez
modrá - zůstane ti mezikus který vložíš do okruhu 120
červená - hadice origo FA/FE
Nebo nejsi prase a ten mezikus si vyrobíš hezký rovný s tím vývodem. Origo hadici k vodní pumpě 120 zkrátíš, vložíš hezký mezikus a gumu z FA/FE a je hotovo. Okruhy zapojeny a vše teče a funguje jak má.
Hadice jsou zapojené takto - červná je origo favorit LEKR hadice a vede ze sacího (nátrubek místo mrazovky) do auto sytiče LEKRu. Modrá je origo zapojení sací 136-vodní pumpa 136. Růžová je hadice Favorit/LEKR zapojená do okruhu 120. Zapojení je snadné.
Detail - proč se srát a vymýšlet vymyšlené.
Pak si najdi objednací číslo na tento plíšek FA - je na podložce. Je to vlastně jen podložka s fastonem. To zakostření toho karburátoru rozhodně udělej. Dají se koupit ty fastonpodložky dokonce i s novýma kablíkama na LEKR propojení.
detail
válečky se ve starých mototechnách dají najít - najdi si v katalogu na FA číslo dílu a občas to někde leží
válečky se ve starých mototechnách dají najít - najdi si v katalogu na FA číslo dílu a občas to někde leží
A z plynového lanka FA vezmeš koncovku plastovou (červená šipka) a nasadíš na bowden 120. A lanko si koupíš v metráži a pokud máš kde - seženeš origo váleček (modrá šipka) a ten se nalisuje na jeden konec a tradá máš přesnou kopii toho jak to mám v autě. Jednoduché, efektivní a velmi pěkně to jde za plynem a funguje perfektně.
Plynové lanko je snadné - klasický bowden 120, zrušíš jednu koncovku
Pod LEKR na podložku - viz foto. Tím je to složené. Na sací těsnění papír, pak kov podložka, pak podložka pod LEKR a pak LEKR.
Podložka je kombinace klasické podložky pod LEKR a klasické podložky pod SEDR. Vývod vlevo je potřebný pro správné emise. Už jsme řešili - z podložky to jde do ventil deklu.
Sací pak vypadá takto. Takto je to připraveno na připojení originál Favorit hadice ze sacího na LEKR.
Úpravy:
Sací Favorit má tento nátrubek. Na 136-tkovém sacím se vyjme mrazovka a na tmel na mrazovky se vloží tento nátrubek z Favorita. Koupit se stále dají - otevři katalog Favorit, sežeň si objednací číslo a tradá.
Sací Favorit má tento nátrubek. Na 136-tkovém sacím se vyjme mrazovka a na tmel na mrazovky se vloží tento nátrubek z Favorita. Koupit se stále dají - otevři katalog Favorit, sežeň si objednací číslo a tradá.
Tak jsem ho nakonec našel. Už byl na odjezdu pryč. Jako jedno je modré, jedno šedé. Oboje Značené Engelmann. Stav A1 to není ale při troše snahy jsou použitelné obě. Trochu poleštit skla, trochu oživovače plastů a myslim, ze parádu ještě zahrají. Hlavně za tu cenu bychbto nenazýval ani nákupem. 

-> HLT: Nemám žádný volný aktuálně.
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 10.08.23 17:05:36: kolik za ten tuning plynového pedálu?
113-522120
Nástavba pedálu plynu
Nástavba pedálu plynu
-> Bukaj: Taky pravda. Ale zuby jsem spočítat dokázal. 

-> Eidy: Podle bílého pastorku náhonu tachometru 3,9...
