
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sportovní filtr K&N
prohledat
43 příspěvků (zobrazeno 1 až 43) od 12.01.2004 do 15.01.2004, založil/a
10:14:28
15.01.2004
15.01.2004

Jirik - zrušená registrace
Jo, Kingdragon jsem chtěl původně, bohužel ale neměli karbecovej. Redukci neb neco takového jsem vyrábět nechtěl. Měli i originál vložku na 120.

07:33:20
15.01.2004
15.01.2004

wekky
Já mám hříbek Kingdragon a jsem spokojený. Musel jsem si sice udělat redukci na karbec, ale odpor průtoku plynům se zmenšil jako u K&N a cena je poloviční. A když už jsem dělal tu redukci, tak jsem do ní zepojil i odvětrávání.
15:48:38
14.01.2004
14.01.2004

M-Viper
Green, K&N? Na to nemám, tak jsem se pustil do výroby vlastního a jsem celkem spokojenej...



13:37:18
14.01.2004
14.01.2004
Jirik
Green mě moc nechyt. Za prvý protože je green a nehodí se mi k celkové vizážy auta.
Ale má hlavně podstatně menší záruku na opotřebení. Cenový rozdíl mezi karburátorovým přímým K&N a podobným Greenem moc není. Navíc karburátorový greeny jsou pěkně hnusný. Když už tak aspoň hříbek, ale karbecovej koskin od nich ne.
Jamku v kapotě jsem vyřízl přímočarou pilkou schukatschkou. Mám díru (v kapotě
) obdélníkového tvaru, takže jsem v každém rohu odvrtal jednu díru velkou tak, abych tam dostal pilkovej list, no a pak už to jenom vyříznout. Nedělá to ani ostrý hrany, ani to neštípe barvu, ale kapota při pižlání kurevsky pruží. Stačí když vám ji nějakej druhej přidrží.
Ale má hlavně podstatně menší záruku na opotřebení. Cenový rozdíl mezi karburátorovým přímým K&N a podobným Greenem moc není. Navíc karburátorový greeny jsou pěkně hnusný. Když už tak aspoň hříbek, ale karbecovej koskin od nich ne.
Jamku v kapotě jsem vyřízl přímočarou pilkou schukatschkou. Mám díru (v kapotě

12:00:45
14.01.2004
14.01.2004

Vojta - zrušená registrace
No a co rikate na toho GREENA??
Jak to tak vidim tak asi budu rezat kapotu
Jak to tak vidim tak asi budu rezat kapotu

08:03:52
14.01.2004
14.01.2004
Jirik
2 U-geen: Neměl, první sem to měl jááááá 

14:53:28
13.01.2004
13.01.2004

U-Geen
Ja myslel taky ten pčíspěvěk, měl sem to tu první :-)
tady je videt ze sem to mel jeste pred lakem:
skoda120l.u-geen.net/main /index.php?doc=foto&a...
tady je videt ze sem to mel jeste pred lakem:
skoda120l.u-geen.net/main /index.php?doc=foto&a...
14:41:37
13.01.2004
13.01.2004

Baghira
Já myslel ten příspěvek, to žes to měl na autě první je nesporný :-).
14:40:37
13.01.2004
13.01.2004

Happy Piston
MAM TO!!! Koupim ještě jeden K&N a ten nasadim na ten konec pod autem. Tak bude k tomu hlavnímu K&N proudit studenej vzduch a bude navíc i čistej!

14:38:39
13.01.2004
13.01.2004

Bery
-> u-geen: protože ti nezbyl lak,taxi tam vykuchnul díru.A teď se maskuješ sáním z vrchu,to je fakt ubohý...

14:36:12
13.01.2004
13.01.2004

U-Geen
Já byl první :-) hlavně, proč myslíš, že mám tu díru v kapotě? :-)
14:32:59
13.01.2004
13.01.2004

Baghira
-> u-geen: sakra to vymyslel já, jakto že přemejšlíš stejně :-)))?
14:31:51
13.01.2004
13.01.2004

Baghira
Odspodu bych to nedělal, akodát ti to bude brát špinavej a prašnej vzduch od víření kol...spíš bych to udělal nad kapotu...
14:30:01
13.01.2004
13.01.2004

U-Geen
Sani zespod je dost na houby - bordel, lepsi je zboku a nejlepsi zvrchu... pokud ovsem je jak a de tam vzduch, což je u škodule možná trochu problem...
14:21:19
13.01.2004
13.01.2004

Happy Piston
Paráda, a co sání z boku. Žeby 55- 68?

14:19:03
13.01.2004
13.01.2004
Jirik
Sání odspodu vozu přidá přesně 23 koní.
Sání zvrchu 35 - 49 koní. Odzkoušeno na brzdě.
Sání zvrchu 35 - 49 koní. Odzkoušeno na brzdě.

14:13:55
13.01.2004
13.01.2004

Happy Piston
-> Vojta: Jo ten vzduchovod mě napad už taky asi se do toho pustim. Jeden konec dam nekam dospod, tak aby při jízdě nabíral vzduch a druhej aby funěl na filtr. A jestli mi to nepřidá takovejch 20 koní, tak ho prodám!!! :-(
11:30:11
13.01.2004
13.01.2004

Vojta - zrušená registrace
A co treba GREEN? je levnejsi nez KN....ale nevim jak to s nim je. Premyslim nad nim, ale musel bych veresit prave nasavani toho studeneho vzduchu...primo na karb. ho davat nechcu.
Premyslel jsem nad nejakym "vzduchovodem" od spoda nebo nekde kde je studeny vzduch.
Premyslel jsem nad nejakym "vzduchovodem" od spoda nebo nekde kde je studeny vzduch.
08:59:01
13.01.2004
13.01.2004

Bery
Měl jsem to na rapidu podobně jako to má ten litr.Akorát,že jsem ''studený'' vzduch bral pod mřížkou na konci zadní kapoty.Sportovní filtr domácí výroby a bylo to znát.Nechtělo sse mi vyhazovat za nějaký KN,nebo dragona,taxem vzal klasický filtr,odpáral papír,na ten děrovaný plech,který zbyl jsem dal jemnější síťovinu,na to ještě jednu vrstvu z jemných dámských silonových punčošek a hotovo.Bordel to chytalo a propustnost parádní.Náklady minimální.
21:52:46
12.01.2004
12.01.2004

Milošek
no ja budu kupovat ten vejfuk s tema dtm koncovkama jak tu hodil komar na ne ten odkaz tak si myslim ze k nemu bude k&n filtrik nutnosti-je to jako by si si vyriz pulmetrovou diru do prdele a cekal ze vyuzijes jeji potencial (kapacitu) neupravenou hubou:)))


21:26:58
12.01.2004
12.01.2004

panmistr
dalsi zajimave reseni
18:15:32
12.01.2004
12.01.2004

Saky
jo vypada to pekne ja to mel taky a da se to rict ze narazil na reklamu ale neni to tak jak se pise-) a jen sem chtel upozornit na to ze se ty penize daji ulozit jinak s lepsim efektem.. coz ovsem vetsina penez vrazenych do skodovky-))
17:04:23
12.01.2004
12.01.2004

Jirik - zrušená registrace
2 Saky : je to aspoň hezký 
Já mám kuchnutou jamku v kapotě a v ní vsazenej nasávač s tahákovem - vídával jsem ho na prvních octaviích wrc.

Já mám kuchnutou jamku v kapotě a v ní vsazenej nasávač s tahákovem - vídával jsem ho na prvních octaviích wrc.

16:34:51
12.01.2004
12.01.2004

Saky
no ja to reknu jinak, kdyz se to prepocita na penize tak ten narust vykonu neni skoro zadnej, oproti treba vacce za srovnatelny penize jako Knko je narust vykonu nulovej.. samozrejme kdyz uz ma nekdo upraveny skoro vsechno asi neni co resit a jit do toho nicmene ja si nemyslim ze by to byl nejaky zazrak..
16:28:41
12.01.2004
12.01.2004

Komár 1981
Yak jsem to udelal ja: Koupe nejakyho noname fitru v Brne na tuningu za 800, uprava pro 120 karbec (vysledky fitrovani nejiste, ale je to znat na vykonuj - ted na srazu v Praze jsem prijel s origo pixlou a menil za sportovni az na miste kvuli Martinovi a znat to bylo velice!!! Motor je 136 favorit). Jinak ho zatim nemam ostineny (mel jsem ho non stop cely leto) a nebylo to tak strasny s tim nasavanim teplyho vzduchu, ale verim, ze s privodem studenyho by to bylo jeste lepsi. Casem asi budu kvuli privodu studenyho vzduchu rezat do kapoty, ale to az budu mit vymyslenou koncepci svyho rapida az do uplnych detailu! 

15:26:24
12.01.2004
12.01.2004
Jirik
Viděl jsem u jednoho kluka, že měl na karbecu takovej ten plastovej píčus z felicie MPi od toho vrapovanou hadici pod mřížky v zadní kapotě a na konci hříbek (konus, kužel nebo jak tomu nadáváte). Celkem dobrý řešení. Ale okradete se o co nejpřímější sání do karbecu, změníte dráhy sání, a samozřejmě ten turbo-sykot je taky pryč. A ve svej podstatě je tak sání delší, než bylo s originální tubusem. Zase je zaručen kvalitní přísun studeného vzduchu. Nadhodil jsem to jenom jako inšpiraci pro ostatní. 

14:44:33
12.01.2004
12.01.2004

Happy Piston
A neni Liazka slabá co třeba objednat nějakej agregát od NASA? Ale nejdřív by to asi chtělo cenovou nabidku...

14:42:36
12.01.2004
12.01.2004

Happy Piston
-> u-geen: BONGO!!! Mam ten oval. Možná jestli by nepomohlo to nějak tepelně odstínit pomocí plechů. Případně tam někudy přivíst vzduch zvenku tak, aby to tam při jízdě proudilo. Proto tam asi máš ten výdech co?

14:41:37
12.01.2004
12.01.2004

U-Geen
No premejslel jsem nad motorem z Liazky
14:39:43
12.01.2004
12.01.2004

Happy Piston
A co se ti v hlavě už zase rýsuje? Dáš tam místo toho proudovej motor?
14:37:24
12.01.2004
12.01.2004

U-Geen
Jo mam ale nemam to privedeny, ted me neco asi prastilo a chci to predelat.
14:34:01
12.01.2004
12.01.2004

Happy Piston
-> u-geen: BONGO!!! Mam ten oval. Možná jestli by nepomohlo to nějak tepelně odstínit pomocí plechů. Případně tam někudy přivíst vzduch zvenku tak, aby to tam při jízdě proudilo. Proto tam asi máš ten výdech co?

14:28:53
12.01.2004
12.01.2004

U-Geen
Pokud si koupil ten oval tak uz to asi jinak nevymyslis :-) Proto chci davat kužel
14:28:48
12.01.2004
12.01.2004

Saky
nemam-) resp v nejlepsi poloze bude asi tak jako to maj naky dzipy-) nasavac v urovni strechy-) ale sani vzduchu s kilometru vzdalenyho filtru asi taky neni ono-) no proste dat ho treba doprava hlavne na nad teplym vejfukem
14:23:35
12.01.2004
12.01.2004

Happy Piston
-> Saky: máš někde nějakou fotku toho řešení kdy ten filtr není nad karbecem a je v co možná nejlepší poloze?
14:20:54
12.01.2004
12.01.2004

U-Geen
Hm. Ohledne performance mezi znackama rozdil neni, ale videl jsem nezavislej test a KNko dopadlo nejlip co se tyce cistoty vzduchu za filtrem.
14:17:53
12.01.2004
12.01.2004

Saky
musis ho dat hlavne tak aby nasaval studenej vzduch resp aby nasaval co mozna nejstudenejsi tzn ze KNko nad karbecem nefunguje, a v principu si myslim ze je jedno jestli kingdragon JR nebo KN hlavne to chce nakej bavlnenej a pak uz je to asi jedno..
14:16:24
12.01.2004
12.01.2004

U-Geen
-> Happy Piston: nevim jak u 120ky ale u Favo motoru to byla parada. Stalo to za to.
14:11:20
12.01.2004
12.01.2004

Happy Piston
2:u-geen: dík, ale já ho už koupil. Ještě nebyl čas ho tam narazit. Chtěl sem vědět na co se mám (ne)těšit. Rozdíl se snad bude zvětšovat postupně s dalšíma úpravama jako třeba leštěný sací nebo slícovaný potrubí...snad.
14:03:33
12.01.2004
12.01.2004

U-Geen
Ja sem to dal až na Favíka a spokojenost obrovská, motor jde lip do otacek.
Pokud bys chtěl, budu ten můj asi prodávat páč budu předělávat systém nasávání a ovál se na to moc nehodí :-) Budu davat kužel a nejspíš opět K&N
Pokud bys chtěl, budu ten můj asi prodávat páč budu předělávat systém nasávání a ovál se na to moc nehodí :-) Budu davat kužel a nejspíš opět K&N
14:00:33
12.01.2004
12.01.2004

Mysirda - zrušená registrace
prečti si tady tenhle clanek a máš jasno: skoda.panda.cz/clanek.php
3?id=248
13:59:05
12.01.2004
12.01.2004

Mysirda - zrušená registrace
Zas az takovej zázrak to není zvlast k cene ktera je cca: 2600kc.
13:53:16
12.01.2004
12.01.2004

Happy Piston
Zdar tuneři, nemáte někdo tenhle filtr na motoru ze 120 nebo 120LS? Zajímalo by mě jak moc je to znát.