2Koci: Zkusim kondik vymenit a pak sem napisu vysledek.
2Rudo: Taky jsem podezrival karbec, ale abych to vyloucil, dal jsem na zkousku novej, co mam na svoje primarni auto. No aspon spoleham na to, ze kdyz je novej, tak by se mel chovat bezchybne. Ten starej necham taky seridit a pak sem hodim vysledek.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
serizovani
prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 27.10.2003 do 30.10.2003, založil/a
23:33:14
30.10.2003
30.10.2003

Sita
22:33:54
30.10.2003
30.10.2003

Rudo (MDY)
Kamarad mal rovnaky problem a nakoniec to bol a taka blbovina. A to namiesto sklenenej gulicky mal pod injektorom ocelovu. Mali sme v skole merania a vzali sme tam ten karbec a chlapik to rozobral, ked zbadal kovovu gulicku tak sa hned pytal ci to pri akceleracii necuka a doporucil ju vymenit za sklenenu (5,- Sk). Ide to bez problemov. Nutno dodat, ze sme prekontrolovali a nastvili cely karburator na stroji na to urcenom. Ale vysledok stoji za to.
20:00:23
29.10.2003
29.10.2003
Koči
Známý, co má Rapida 136, měl stejný problém jaký popisuješ - cukání při akceleraci v určitém rozsahu otáček - a nakonec zjistil, že to bylo kondenzátorem u rozdělovače.
08:29:46
29.10.2003
29.10.2003

Sita
Nastavil jsem podle vasich rad. Hodne se to zlepsilo. Podtlak zapojeny mam a podle strboskoupu MP1 se zda, ze i funguje...
Jeste porad to trosicku poskubava, ale to uz asi nebude karbcem. Jeste zkusim prehodit tu civku z Mka a mozna zkusim i jiny svicky. Kdyztak pak dam vedet.
Diky!
Jeste porad to trosicku poskubava, ale to uz asi nebude karbcem. Jeste zkusim prehodit tu civku z Mka a mozna zkusim i jiny svicky. Kdyztak pak dam vedet.
Diky!
21:38:02
28.10.2003
28.10.2003
King
2 Juris: Nastavit podle R@zora a není co řešit. Nastavit volnoběh snad není taková věda, abych s tím člověk musel na emise...
06:29:17
28.10.2003
28.10.2003

juris
-> Sita: Tak si zajed nekam na emise a tam ti to serídí presne podle budíku a más to

00:29:22
28.10.2003
28.10.2003

R@ZOR
Já to nastavuju tak, že nejdřív nastavim bohatost, tak aby to šlo pěkně za plynem a pak doladim volnoběh. Zatim vždycky v pohodě! Jen tak mimochodem, máš zapojenej podtlak?
20:21:43
27.10.2003
27.10.2003

Tomáš SK
-> Sita: Dedko má taký zaužívaný spôsob, že najprv uberá šróbom bohatosti, až kým nie je cítiť nepravidelnosť chodu motora, potom troška pridá a uberá pomocou vzduchu... keď som mal v poriadku motor, tak mi nastavil 800 ako nič, ani nedymilo, ani nežralo benzín a dokonca to aj držalo voľnobeh pri nízkej teplote motora... ale teraz mám motor v prdeli, tak už ani on na to nemá nervy...
12:04:10
27.10.2003
27.10.2003

Martin
Jo a jeste nevim, jak spravne nastavit otvirani 2.komory ? Zda se mi, ze to hrozne trva nez se otevre.
12:02:34
27.10.2003
27.10.2003

Martin
No ja mam taky cerstve novej 136kovej karbec a taky se mi to jeste nepovedlo uplne seridit.
Nicmene jsem to steloval uplne jinak. Nastavil jsem zakladni nastaveni. Pak jsem sroubek bohatosti smesi nastavil tak, aby motor mel pravidelny chod a sroubem vyduchu jsem doladil otacky. Asi to nebude taky uplne spravne, protoze se mi zda ta smes hodne bohata.
Nejlepe asi bude, dat to do servisu, kde to nastavi podle emisi.
Nicmene jsem to steloval uplne jinak. Nastavil jsem zakladni nastaveni. Pak jsem sroubek bohatosti smesi nastavil tak, aby motor mel pravidelny chod a sroubem vyduchu jsem doladil otacky. Asi to nebude taky uplne spravne, protoze se mi zda ta smes hodne bohata.
Nejlepe asi bude, dat to do servisu, kde to nastavi podle emisi.
10:31:20
27.10.2003
27.10.2003

Sita
2Tomas: a to nastavim jak jsi psal a bude to mit rekneme moc vysoke otacky - mam je snizit bohatosti nebo vzduchem?
10:30:17
27.10.2003
27.10.2003

Tomáš SK
Neviem, podla mna je to len zmesou. Take fajnovosti ako odvetravanie tam bohuzial nemam (zatial).
10:26:50
27.10.2003
27.10.2003

Sita
Jo a jeste mam odvetrani klikovky odvedeny mimo filtrbox - tim to bejt taky nemuze, ne?
10:24:46
27.10.2003
27.10.2003

Sita
Vzdalenost elektrod jsem zkontroloval. 0.7mm
10:24:06
27.10.2003
27.10.2003

Sita
komplet karbec je novy S136. mam ho tam jen na zkousku, abych vyloucil jiny veci. Takze myslite, ze to civkou a ton plechovou krabickou (jak se tomu rika??...) ze staryho motoru to byt nemuze?
10:23:39
27.10.2003
27.10.2003

Tomáš SK
Nastavoval si vzdialenost elektrod na svieckach ? Nema to s tymto vela spolocneho, len ma to zaujima.
10:22:07
27.10.2003
27.10.2003

Tomáš SK
Tak potom je ta zmes prilis bohata, ked som to nastavoval prvy raz, mal som pocit, ze tam spalujem uhlie
Skus to dotiahnut a povolit tak, ako som ti napisal.. Inak ake tam mas trysky ? 136-kove ? Mal by si tam dat origo 130... difuzory by mali byt rovnake, aspon co si pamatam.

10:20:51
27.10.2003
27.10.2003

Sita
jo, jsou to N14YC...
10:18:55
27.10.2003
27.10.2003

Sita
Spis cernej kour. Nezda se mi, ze by to moc smrdelo.
10:16:24
27.10.2003
27.10.2003

Tomáš SK
Nie su tie sviecky Brisk N14YC ?
10:14:39
27.10.2003
27.10.2003

Tomáš SK
Normalne by si mal povolit srob bohatosti zmesi o pat 180° otacok a srob vzduchu o styri x 180°. Neplynuly prechod mas prave tou zle nastavenou zmesou... co ti ide z vyfuku ? Ide ti slaby cierny dym ? Alebo to velmi smrdi ?
10:13:16
27.10.2003
27.10.2003

Sita
A jeste bych dodal, ze svicky jsou taky novy Brisk D14YC. Myslite, ze by to mohla delat civka, ktera je jeste pozustatkem z minulyho motoru, na kterym byl rozdelovac starsiho typu?
10:01:53
27.10.2003
27.10.2003

Sita
Ahoj, mam problem seridit motor. Je to 130ka, karbec S136 novy, vule ventilu serizena, predstih serizeny a overeny strobem - je v predepsanych tolerancich.
Startuje to dobre, jede taky, ale porad to tak nejak poskubava. Neni proste plynuly prechod z 1000 otacek tak do 2500 otacek.
Asi neumim seridit karbec. Delam to takhle:
1. zakladni nastaveni: velkej sroubek z utazeni povolen o 1 otacku (360°), malej o 2 otacky.
2. Nahodim motor, povoluju velkej dokud se zvedaji otacky - skoro uplne ho vysroubuju :-(
3. Maly sroub utahuju az nastavim nejakejch 900otacek/min.
A jeste bych dodal, ze kdyz to seridim takhle, tak po pridani plynu to dlouho "pada" na tech 900ot/min. Kdyz bohatost zvysim (doleva malym sroubkem), tak to pada rychleji.
Podle me ten karbec serizuju blbe. Ten velkej sroub (pridavny vzduch) je fakt skoro uplne vytocenej, az se bojim, ze ho ztratim...
Poradte prosim, uz z toho cukani mam skytavku.
Startuje to dobre, jede taky, ale porad to tak nejak poskubava. Neni proste plynuly prechod z 1000 otacek tak do 2500 otacek.
Asi neumim seridit karbec. Delam to takhle:
1. zakladni nastaveni: velkej sroubek z utazeni povolen o 1 otacku (360°), malej o 2 otacky.
2. Nahodim motor, povoluju velkej dokud se zvedaji otacky - skoro uplne ho vysroubuju :-(
3. Maly sroub utahuju az nastavim nejakejch 900otacek/min.
A jeste bych dodal, ze kdyz to seridim takhle, tak po pridani plynu to dlouho "pada" na tech 900ot/min. Kdyz bohatost zvysim (doleva malym sroubkem), tak to pada rychleji.
Podle me ten karbec serizuju blbe. Ten velkej sroub (pridavny vzduch) je fakt skoro uplne vytocenej, az se bojim, ze ho ztratim...
Poradte prosim, uz z toho cukani mam skytavku.