skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kompresné tlaky na ... *8*
prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 07.10.2003 do 24.11.2003, založil/a
19:26:55
24.11.2003
24.11.2003
Koči
To Chip-------: Já mám generálkovanou LS hlavu a stálo mě to asi 2000-2500,- Kč, teď už si přesně nepamatuju. Hlava byla srovnaná a vyměněny některé ventily + vyčištění.
16:00:54
24.11.2003
24.11.2003
King
Ja jsem meril tlaky na 136ce na jare a stejne nevim kolik mam, protoze kamos ma merak jenom do 12atm a fsechny valce sly "za roh" :o)
21:52:18
23.11.2003
23.11.2003

Milošek
to me moje kara tak nejak divne skubala a papala litr oleje na 1000km.tak jsem v servisu zmeril tlaky respektive pokles-pripojil jsem kompresor,nastavil dany valec do HU a pustil tam tlak a sledoval na barometru ubytek nemel by bejt vic nez 25% z tooho co tam pustis-ja tam poustel 5atm.a mel jsem pokles min. o 60%!!!krasne to sycelo:)do sani vyfuku a hlavne do bloku takze jsem nechal udelat generalkuńew pist.krouzky,veskery saly na klice,snizit makovici a zabrousit ventilovy sedla-nastesti jsem se v tom servisu vyucil tak jsem to mel za matros a na pivko pro mistra(3000kc)jinak bych shade hodil ze skaly hihihi(delam si rit....)
20:08:14
23.11.2003
23.11.2003

Filip Ráž
moje tlaky na 105ce jsou 10,5-10,5-10,5-10 a olej zere cca litr za mesic a to jezdim kazdy den... Cim to muze byt ze to basti olejomalbu????
14:59:47
23.11.2003
23.11.2003

daggereall - zrušená registrace
to ja musim neco udelat s tlakama,auto je sice 130ka ale jede jak naka 105ka.tlaky sou 5, 5 ,7 ,8.5.ale volej nebasti,asi ventily
09:59:16
15.10.2003
15.10.2003

Mišák
Jo taky se rád podívám
09:23:22
15.10.2003
15.10.2003

CHIP
-> Tomáš: Vidim ze zajem je, takze vyfotim tesneni a svislaky .... a pochlubim se .....
21:46:45
14.10.2003
14.10.2003

Tomáš SK
-> CHIP: Nafoť všetko, nech sa pokocháme
Inak nová hlava u nás stojí okolo 4000 Sk, tak potom sa asi GO neoplatí


10:55:20
13.10.2003
13.10.2003

CHIP
-> Tomáš: No me taky rikali, ze to bude hlavou a ze to vypada na generalku hlavy ... cena odhadnuta na 6000 ... no tak jsem skusil to tesneni a byl zasah presne do cerneho ... taky bych ho mohl vyfotit aby jste videli, co tam bylo za hruzu ....
00:53:17
11.10.2003
11.10.2003

Tomáš SK
-> CHIP: Vidíš, to ma nenapadlo, ja hneď rátam s tým najhorším a možno to bude tiež len takáto blbosť...
00:52:28
11.10.2003
11.10.2003

Tomáš SK
-> Luděk: Šak hej, ale pozri na moje tlaky, je tam rozdiel aj jeden a pol atmosféry a to je aj podľa múdrych knižiek príliš veľa...
13:14:49
10.10.2003
10.10.2003

Luděk
jenomže to takhle nemůžete brát,tady je důležitý,aby ty tlaky byly všechny přibližně stejný,protože s každým měřákem od různého výrobce můžete naměřit jiné hodnoty
09:26:39
10.10.2003
10.10.2003

Mišák
Mno nedelal jsem snim zatim nic, nemam cas ani penize, snad nekdy v zime ho rozdelam a podivam se na nej, je to 120 majitel jsem buhvi kolikatej ani nevim kolik ma najeto, takze az ho rozeberu tak kompletne.
08:59:48
10.10.2003
10.10.2003

CHIP
Panove me vymenili tesneni pod hlavou a bylo po problemu prostredni valce nemeli kompresi ... propaleny tesneni mezi valcema az do vodniho kanalu ...
Problem byl vyresen za 200 Kc ...

22:15:19
09.10.2003
09.10.2003

Tomáš SK
Hmm, tiež nič moc. Ale ak to máš 120L motor, tak si na tom furt lepšie, tam má byť 11+-1 atm. a máš to pravidelnejšie... Čo si na nej robil ? Ventilové vôle, zabrúsenie ventilov alebo aj výmenu piestnych krúžkov ?
08:56:32
08.10.2003
08.10.2003

Mišák
Jo taky jsem je meril a s brekem jsem utek tlaky: 8, 9, 8, 8
, kdybych to nedelal tak jsem klidnejsi.

23:26:25
07.10.2003
07.10.2003

Tomáš SK
Tak som si dal zmerat tlaky, lebo som mal pocit, ze kara netaha a chod je trocha nepravidelny - vysledok : 9.5 , 8.0 , 8.0 , 9.0
LS motor by mal mat 12+-1, tak je to na
...
LS motor by mal mat 12+-1, tak je to na
