to sem si zase naběch.
Vici: to nemam zapotrebi!!!
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
chlazené kotouče
prohledat
53 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 11.07.2003 do 16.07.2003, založil/a
23:23:05
16.07.2003
16.07.2003

Tomáš Černý - zrušená registrace
21:25:40
16.07.2003
16.07.2003

Simi
takže to bude takovej Ludek-and-Tomas klub... hihi
14:50:37
16.07.2003
16.07.2003

Luděk
2wekky: věřím tomu,že by se nominovalo i víc lidí,přijde jenom na to,kdy,jak a na co by odpovídali

14:23:16
16.07.2003
16.07.2003

wekky
Ale jestli budou otázky psané podobným stylem, tak tam budeš stejně sám...
Teda možná ještě s Tomášem Černým

Teda možná ještě s Tomášem Černým

14:20:14
16.07.2003
16.07.2003

Luděk
2Bob: 2Vici: a fšichni:já budu znát odpovědi

14:07:15
16.07.2003
16.07.2003

Tuner#2 - zrušená registrace
Saky: nejsi - já to na poprvé taky nepochopil až když to Luďa nám tupounům vysvětlil, tak jsem začal chápat co tím chtěl říct

13:11:29
16.07.2003
16.07.2003

Saky
no tak se to docela zvrhlo, ale potesilo me ze jsme tupouni uplne vsichni jen Ludek (to se dalo cekat) a jeste Tomas Cerny (ten asi umi cist mezi radky-) nejsou , no a ja si myslel ze sem tupoun sam-)
11:46:52
16.07.2003
16.07.2003

Vici
asi tak nejak :o))
11:39:10
16.07.2003
16.07.2003

Bob
2Luděk: jen aby ses tam pag nalogoval sám



11:05:52
16.07.2003
16.07.2003

Luděk
ste fšichni hrozně divní,ale konečně pronikám hlouběji do Vašich charakterů a vědomí
asi si zařídím vlastní web,kde podmínkou pro vstup bude absolovování IQ testu a pokud nenastřádáš dostatečný počet bodů,taxe nenaloguješ

asi si zařídím vlastní web,kde podmínkou pro vstup bude absolovování IQ testu a pokud nenastřádáš dostatečný počet bodů,taxe nenaloguješ

08:07:57
16.07.2003
16.07.2003

Vici
a hele ritolezec :o)))
01:53:32
16.07.2003
16.07.2003

Tomáš Černý - zrušená registrace
všem šťouralům : je divny, ze zrovna ja sem to pochopil dokonale a dotedka mi to dava smysl, nenasel jsem na tom inkriminovanym prispevku jediny slovo spatne.
21:23:05
15.07.2003
15.07.2003

Milda
U-geene, proc tu pises nesmysly

21:21:05
15.07.2003
15.07.2003

U-Geen
co? nepils neco?
20:26:23
15.07.2003
15.07.2003

U-Geen
Nechte Ludka bejt, on ma svuj svet :-) Je fakt ze mi to taky sklaplo asi az po tretim precteni, ale...
16:53:19
15.07.2003
15.07.2003

Vici
nebo mozna spis : protoze skodovka ma vzadu motor a tudiz je potreba aby zadek brzdil daleko vic nez u fava/feldy, zaslouzila by si by si 742jka pro verzi 130,5,6 kotouce. tak by to pochopil i nejvetsi tupec, jako jsem treba ja.........
16:04:36
15.07.2003
15.07.2003

CHIP
2Luděk: No prispevek mel puvodne vypadat minimalnei takhle...
právě kotouče na zadek by si 742jka zasloužila,pro verzi 130,5,6 rozhodně,prestoze zadek u Škodovky teda docela brzdí,na rozdíl od Fáv a Felin (alespoň mě)
právě kotouče na zadek by si 742jka zasloužila,pro verzi 130,5,6 rozhodně,prestoze zadek u Škodovky teda docela brzdí,na rozdíl od Fáv a Felin (alespoň mě)
15:38:03
15.07.2003
15.07.2003

Meap
2Luděk: No si predstav, ze jsem fakt asi velkej tupoun. Jelikoz, tenhle tvuj prispevek, alespon podle me moc smysl teda nedava

15:31:13
15.07.2003
15.07.2003

Luděk
2Simi: tý vogo,vono je docela teplo,né?Tak teda ještě jednou,napsal jsem původně: právě kotouče na zadek by si 742jka zasloužila,pro verzi 130,5,6 rozhodně,neb zadek u Škodovky teda docela brzdí,na rozdíl od Fáv a Felin (alespoň mě)
čímž jsem definoval to,že má vzadu lepší brzdy než Fávo a Felina a zároveň vyslovil to,že kotouče dozadu na 742jku ano.
Už se tím nebudu zabývat a howg.
čímž jsem definoval to,že má vzadu lepší brzdy než Fávo a Felina a zároveň vyslovil to,že kotouče dozadu na 742jku ano.
Už se tím nebudu zabývat a howg.
14:51:21
15.07.2003
15.07.2003

Simi
2Luděk: Ludo sorry, ale zda se, ze nejsem jedinej, s kym si nerozumis
Myslim, ze te chapu, ale mel by ses naucit se spravne vyjadrovat. Vek na to uz mas.
Vysvetli mi (nam), proc tedy, pokud dle tveho nazoru zadek brzdi u skodovek dobre, by tam nekdo mel davat kotouce? Vzdyt by to pak bylo jenom hafo zbytecny a drahy prace. A efekt budto zadny, ale spise ten, ze to bude prebrzdovat. Pokud neco funguje spravne (jak tvrdis), nevidim duvod, proc to menit za daleko slozitejsi system... Kdybys to mohl nam mladym, nezkusenym vysvetlit, at se taky jednou poucime. Diky.

Vysvetli mi (nam), proc tedy, pokud dle tveho nazoru zadek brzdi u skodovek dobre, by tam nekdo mel davat kotouce? Vzdyt by to pak bylo jenom hafo zbytecny a drahy prace. A efekt budto zadny, ale spise ten, ze to bude prebrzdovat. Pokud neco funguje spravne (jak tvrdis), nevidim duvod, proc to menit za daleko slozitejsi system... Kdybys to mohl nam mladym, nezkusenym vysvetlit, at se taky jednou poucime. Diky.

13:54:40
15.07.2003
15.07.2003

Luděk
2Saky: ještě,že mě dokáže rozčilit jenom inteligent

13:39:47
15.07.2003
15.07.2003

Saky
2ludek: to neres-) tohle nema cenu ... kazdej to myslime uplne jinak
13:29:51
15.07.2003
15.07.2003

Luděk
2Saky: ježíšikriste,to je fakt neskutečný,zadek u 120tky na rozdíl od Feldy/Fáva brzdí,neb má větší činnou plochu na bubnových brzdách,tudíž by mohl klíďo mít kotouče,zatímco na Fávo/Feldu je to zbytečný,to je to tak nepochopitelně napsaný?Jo ještě bych měl asi napsat,že kotoučová brzda má větší učinnost při stejné činné ploše než bubnová.
13:16:20
15.07.2003
15.07.2003

Saky
no tak to teda sory mozna sem tupoun, ale precti si ten svuj prispevek jeste jednou o tezkym zadku si tam nenapsal ani slovo, a jestli beres teda inteligenta jako ze si vsechno odvodi tak pak teda nechapu ze pro nas tupouny neco pises-) prece inteligent si odvodi vsechno sam-) ty v tom prispevku jasne pises ze zadek u 742 brzdi narozdil od fava a feliny tak teda nevim kdo je tupoun-)) neber to osobne ..
13:08:00
15.07.2003
15.07.2003

Luděk
2Saky: 2Vici: příště budu psát asi dvě verze,jednu pro normální lidi a druhou pro tupouny.
Takže pro tupouny: vzhledem k tomu,že podstatnou část hmotnosti u vozů Škoda t.ř. 742 nese zadní náprava,tak potřebuje větší brzdnou plochu na brzdách než třeba Favorit/Felda.No a tudíž by si místo těch obřích bubnů zasloužila dozadu kotouče.
Konec vysílání pro podprůměrně inteligentní
Takže pro tupouny: vzhledem k tomu,že podstatnou část hmotnosti u vozů Škoda t.ř. 742 nese zadní náprava,tak potřebuje větší brzdnou plochu na brzdách než třeba Favorit/Felda.No a tudíž by si místo těch obřích bubnů zasloužila dozadu kotouče.
Konec vysílání pro podprůměrně inteligentní

12:55:24
15.07.2003
15.07.2003

Tuner#2 - zrušená registrace
:o)))
11:01:07
15.07.2003
15.07.2003

Vici
saky: souhlas, nevi co pise :o)
10:15:17
15.07.2003
15.07.2003

Saky
2Ludek: nechapu co tim myslis nejdriv napises ze by si zaslouzila skodovka kotouce dozadu a pak napises ze brzdi to si odporuje ne? ja jsem tvrdil ze se daj vymenit prasatka za vetsi a pak ze ty bubny brzdej vic nez je potreba
14:12:07
14.07.2003
14.07.2003

Luděk
2Vici: 2Saky: právě kotouče na zadek by si 742jka zasloužila,pro verzi 130,5,6 rozhodně,neb zadek u Škodovky teda docela brzdí,na rozdíl od Fáv a Felin (alespoň mě)
11:36:55
14.07.2003
14.07.2003

Saky
ale pokud budete mit motor kterej je schopnej jet trvale na dalnici 180 a rozhodnete se jet celou dalnici co to da, tak prvni tri idioty kteri vam tam vjedou ubrzdite ctvtrtyho uz ne vlastni zkusenost-) a to sem mel novy kotouce novy desticky a brzdice po repasi proste se to ohreje a uz to nebrzdi, kotouce do zadu bych sice netvrdil ze jsou nahovno-) ale jsou zbytecny
23:23:13
13.07.2003
13.07.2003

Vici
Je to jak pise SiMi a Saky. Chce to mit seriove brzdy v super stavu, bez domo robo zasahu ci uprav, a to vcetne posilovace a hadice k nemu a brz. valce. A taky kotouce Lucas a desky Lucas k tomu je shit kombinace. Ja mam kotouce Lockheed, desky Fri. Tech a pokud porad nemate nohu na brzde takse da rict ze chlazene kotouce jsou zbytecne (Lucasy jsem vzdy po mesici znicil...) Kotouce dozadu jsou nesmysl. A to jak na Favo tak na Skodovku. Buh nas chran pred psychama co si to vyrabi doma na kolene sami...
21:50:21
13.07.2003
13.07.2003

Boris S
2BlackSun:presne tak,je to prvovýroba pre všetky športové autá
13:09:25
13.07.2003
13.07.2003

BlackSUN
Bremba by měly bejt obecně jedny z nejlepších brzd co já vim, bejvaly na porších (nebo jak to napsat)...
23:33:14
12.07.2003
12.07.2003

Boris S
2U-Geen: Skus Brembo,mali by byť lepšie ako Lucas.Na služobných Feldách nám vydržali toho veľa(až sme sa niekedy čudovali).Aj tatúšovi som ich nahadzoval na Favouša a už tiež niečo skúsili.
19:45:12
12.07.2003
12.07.2003

Simi
2GeTeX: ne, bylo to pouze obecne... neboj. Dyk te ani neznam

17:32:30
12.07.2003
12.07.2003

GeTeX
snads nemyslel mě?
15:41:27
12.07.2003
12.07.2003

Simi
Jde o to, k cemu se to auto pouziva. Na beznej provoz si myslim, ze staci, kdyz jsou DOBRE FUNGUJICI ctyrpistky. Uznavam, ze kdo jezdi rally (viz U-geen, tam se to chape, kdyz jede zchladit pritulkyni... :-) tak treba ty chladaky uzivi, ale nechapu lidi, ktery maj stavajici brzdy v prdeli, nefungujou jim, ruzne se jim pridiraj, poradny desticky to nevidelo ani nepamatuje a oni vymejslej kde sehnat chlazeny, aby jim to kloudne brzdilo... nejdriv dat do kupy to co je a pak vymejslet p*covinky...
12:32:05
12.07.2003
12.07.2003

GeTeX
já o těch kotoučích na předek hodně uvažoval, vyměnil sem si několik m@jlů s www.renovak.cz, ale to až časem až udělám čtyřpístovej rozvod. Ale radši bych dal treda kotouče na zadek hlavně kvůli ručce neb jsem koupil komplet nový lana, obložení, prasátka a vyladil ručku že šla tak na 4 zoubek. No a teť po měsíci bych jí musel vyrvat někam ke stropu aby vytvořila nějakou funkci.
22:44:08
11.07.2003
11.07.2003

U-Geen
klasika, lucas
21:23:06
11.07.2003
11.07.2003

Boris S
2U-Geen:aku značku kotúčov máš nahodenú?
18:20:00
11.07.2003
11.07.2003

U-Geen
Ja mam s nechlazenejma kotoucema vepredu vcelku problem, po delsi jizde se to dost hreje a tak po 15km jiz znatelne slabne brzdnej ucinek. Zkusenost hlavne z RZ k mlady, coz je 21km a poslednich 7 jsou soulidni serpentyny... takze zatim pudu asi do nich a vzadu zatim necham bubny...
15:50:28
11.07.2003
11.07.2003

Saky
s tim jestli sou chladaky zbytecnost nebo ne se tady s nikym prit nebudu, jednou vetou na seriovy motor urcite, s tim jestli jsou lepsi kotouce dozadu lepsi nez chlazeny kotouce dopredu, pokud se da dozadu vetsi prasatko z pickupa tak zadni brzdy brzdi vic nez predni-) kotouce dozadu sou ciste jen frajerina ani starsi oktavky nemaji kotouce vzadu ale to je jedno, s tou cenou jak psal Bery: predni za 3500 je moc ale zalezi jak se to vezme ja se taky dostanu na cenu 2500 za material kotouce srouby material na vymezovaci podlozky atd.. niz uz to proste nejde (samozrejme pocitam novy dily, nekteri zde jsou takovy ze koupi chladak na vrakaci..) ale je na tom jeste relativne dost soustruznicky prace, delani mezikusu atd takze cca 1000 za praci a ses na 3500 za sadu jen vzit a nasadit stejne jako ty ferodacky za 4500 plus jeste musis nechavat stahnout unasec tak ses tak na 5000,-
co se tyka zadku uz sem to tady taky psal a nehodlam se k tomu dale vyjadrovat.. za 3000? kdyz budu pocitat 4pisty koupis tak za 800 pouzijes z nich jen trmeny vsechno ostatni zrepasujes repase 2ctyrpistu cca 1000kc a ses na 1800 jen na brzdice kdyz pouzijes nejlevnejsi kotouce coz jsou rapidacky tj 500kc ses na 2300 a tyhle kotouce nedas na puvodni unasec kterej budes muset udelat jen cena materialu je tak 600Kc a uz ses na 2900,- nebo nechas puvodni unasec a provrtas ho o bezpecnosti a kvalitne mlcim vyjde te to na nula nula nic ale musis sehnat jinej kotouc drazsi a ses na stejnejch penezich jako predtim a pak jeste drzaky jen material vyjde na 200,- a ses na 3100,- a je na tom hromada prace samozrejme pokud delas nekde v nejaky fabrice kde se material proste "usetri" a prace se dela v pracovni dobe ses na tom hodne levne ale takovejhle lidi tady moc neni soustruh ma par lidi umi na nem jeste min lidi, frezku taky atd takze jim nezbejva nic jinyho nez to koupit jako sadu a pak me 3500 za predni chladaky vychazi jako super cena tot muj nazor, pokud jsi schopnej dodavat set za 3000 tak od tebe 2ks vezmu radsi dam nekomu 500 nez se s tim nekolik hodin delat
co se tyka zadku uz sem to tady taky psal a nehodlam se k tomu dale vyjadrovat.. za 3000? kdyz budu pocitat 4pisty koupis tak za 800 pouzijes z nich jen trmeny vsechno ostatni zrepasujes repase 2ctyrpistu cca 1000kc a ses na 1800 jen na brzdice kdyz pouzijes nejlevnejsi kotouce coz jsou rapidacky tj 500kc ses na 2300 a tyhle kotouce nedas na puvodni unasec kterej budes muset udelat jen cena materialu je tak 600Kc a uz ses na 2900,- nebo nechas puvodni unasec a provrtas ho o bezpecnosti a kvalitne mlcim vyjde te to na nula nula nic ale musis sehnat jinej kotouc drazsi a ses na stejnejch penezich jako predtim a pak jeste drzaky jen material vyjde na 200,- a ses na 3100,- a je na tom hromada prace samozrejme pokud delas nekde v nejaky fabrice kde se material proste "usetri" a prace se dela v pracovni dobe ses na tom hodne levne ale takovejhle lidi tady moc neni soustruh ma par lidi umi na nem jeste min lidi, frezku taky atd takze jim nezbejva nic jinyho nez to koupit jako sadu a pak me 3500 za predni chladaky vychazi jako super cena tot muj nazor, pokud jsi schopnej dodavat set za 3000 tak od tebe 2ks vezmu radsi dam nekomu 500 nez se s tim nekolik hodin delat
14:57:41
11.07.2003
11.07.2003

Bery
Chlazené na předek mě vyšli na 3500 i s mezikusy,zadní 3000(teď vím,že je to moc...) bez držáků,ty jsem ještě neplatil.Ale předek jsem kupoval tak před rokem a půl.
2Luděk:do škůdky tu investuje spousta lidí spoustu "zbytečností",t akže bych se tím ani nezabýval.
2Luděk:do škůdky tu investuje spousta lidí spoustu "zbytečností",t akže bych se tím ani nezabýval.
14:42:55
11.07.2003
11.07.2003

Simi
Rek bych, ze pro skodovku s jejim lehkym cumakem by mely bejt plne dostacujici ctyrpistky. Spis bych uvazoval o kotoucich dozadu... kdyz uz...
14:26:11
11.07.2003
11.07.2003

Tuner#2 - zrušená registrace
Koukni k Tunerovi na Zelenku - předek tuším z Golfa a zadní z Feliny drážkovaný.
14:23:15
11.07.2003
11.07.2003

Radůz
2Saky: fajn to by mě zajímalo až tak bl..j snad nebudu co by bylo tak vhodný

14:22:35
11.07.2003
11.07.2003

Tuner#2 - zrušená registrace
Luděk: tak to bych netvrdil. Luboš měl na Zlatce vrtaný kotouče (udělal je z normálních a díry měly sražený hrany) a brzdilo to o dost líp - je pravda že to asi bude víc žrát destičky, ale brzdí to líp a to je hlavní a prý ani tolik nevadly jako série. Navíc ve formuli Škoda ani "nepotřebuješ" na okruhu brzdy...
14:16:01
11.07.2003
11.07.2003

Luděk
2Radůz: navíc chlazený kotouče jsou do Škodovky naprosto zbytečná investice,konzultoval jsem to i s Milanem Andruchovičem (ta modrobílá 1000covka Trumf),říkal,že i na formulích používají klasický škodovácký.
14:09:19
11.07.2003
11.07.2003

Tuner#2 - zrušená registrace
Saky: nebo tak, ale je to zas víc práce - pro někoho dokonce nemožné.
14:06:49
11.07.2003
11.07.2003

Saky
a nebo se da jednoduse sehnat spravnej kotouc z jinyho auta upravit unasec a kotouc a ses na polovicni cene resp ses na cene kolem 3500,- za sadu takze usetris cca 1500 a je to vicemene to samy, rozdil je jen v tom ze ferodacky chladaky na kotouce se delaji v malejch seriich proto taky takova cena oproti tomu kdyz koupis z jinyho auta kde se delaj v milionovych seriich