Úprava + LPG ---- nejede

prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 11.05.2003 do 20.05.2003, založil/a
řadit dle data
23:11:57
20.05.2003
King
2 Boris: Jenom pro jistotu opakuju, že na autě s LPG je primarní správné nastavení nastavení karburátoru na benal a z toho se odvijí nastavení na LPG. Takže Pokud máš v pořádku karbec (u nového kousku se to dá očekávat, ale kontrola všech trysek, vzdušníků atd. není od věci) a nastavíš benal a motor pojede jako satan, pak je nastavení LPG hračkou. Po mých zkušenostech bych do toho už nikdy netahal žádné "specialisty" z LPG servisů, páč ti jsou v převážné většině dobří jenom na namontování zařízení a vložení přílohy do TP. Samozřejmě jsou, jako v každém oboru, světlé vyjímky s frekvencí výskytu podobnou šafránu. Myslím, že přijet do libovoného LPG servisu se závadou karburátoru a očekávat, že to "špeciálisti" vyřeší, je iluzorní.
22:19:38
20.05.2003
Boris
Páni keď to tak čítam,tak ste ma videsili,lebo prave prehadzujeme motor do mojej 120-ky z Favorita a tiež mam nahodené LPG a karbec som musel kupovať nový 120-kový,lebo na tej starej mrche odišla škrtiaca klapka a ani za svet to zrazu nechcelo držať otáčky.Tak dúfam že po prehodení to nebude blbnúť ako Tebe,to by ma asi dorazilo.A čo keby si s tým plynom zašiel k maníkom čo to oficiálne montujú nech sa s tým skúsia pohrať oni.Mne to tiež najskôr žralo 12l a potom už len 8l a to ten motor sa musí krútiť.
22:17:28
18.05.2003
King
2 Komar: EDSRko bych klidne zkusil, ale jenom za předpokladu, že je mechanicky OK (takovej jsem snad ještě neviděl :o).
13:37:56
18.05.2003
Komár
No, nedal jsem ho tam, protože ještě nemám mixér na plyn (ale už asi bude:-) Ale asi to zkusim příští víkend.
10:32:02
18.05.2003
R@ZOR
Tak proč ho tam nezkusíš dát? A uvidíš, jestli je to karbcem. Je jasný, že to s ním nepojede na max, ale za zkoušku nic nedáš.
08:39:22
18.05.2003
Komár
A nemyslíš, že to s tím SEDRem 120 pojede hůř než s původním 136?

Já mám doma nějakej starej 120 EDSR, co ten?
14:07:28
16.05.2003
King
Pod klapkama ti to s nejvetsi pravdepodobnosti neprisava. To by to naopak neudrzelo volnobeh. Vakl na osach klapek muze jenom menit otacky volnobehu (kolisani), ale nezpusobi volnobeh 2000RPM, spis naopak ma motor tendenci chcipat. Tohle vypada, ze jedna z klapek zustava "viset". Nastuduj si nekde GO SEDRU a hlavne pasaz o nastavovani klidove polohy klapek. Nekdy bejva klapka kolem stredu zplostela a tudy to taky dost prisava. Pomohlo mi v tom miste ji lehce kladivkem rozklepat a zabrousit smirkem do puvodniho "kulateho" stavu. Dalsi vec, kterou zkonroluj je pevnost spojeni plaku s jeho mosaznou casti. Po dlouhodobejsim jezdeni bez benalu tam byva dost velka vule a nejde dost dobre nastavit spravna hladina v plovakove komore a hlavne je nastaveni nestabilni. Jinak jestli nadale hodlas pouzivat benal jen vyjimecne bude ti stacit SEDR 120 nebo lepe 120LS.
00:41:49
16.05.2003
Komár
Tak jsme to rozchodili na benzín ( práce na celej den páč byla zpuchřelá hadice k čerpadlu). Ale problém je v tom, že to dělá to samý - volnoběh 2000 a nejde seškrtit. Takže to někde saje vzduch a to asi někde pod klapkama co? Už mě to se*e. Podařilo se mi pomocí štětce s naftou přijít na to, že to sálo okolo osičky druhýho stupně, tu jsem vyměnil a je to stejný. Takže: nemáte někdo na prodej karbec š130-5,6 nebo ten plynovej mixér? Už chci pořádně jezdit a ne jen kolem vsi strašit děti s uřvaným autem. Jo a mimchodem když jsme to s dědou jeli projet na ten benzín, tak to bylo poprvé v životě co jsem dědu viděl se sápat po bezpečnostním pásu. Jelo to nádherně52
14:26:09
12.05.2003
King
Na Internetu :o). Mno, ted vazne: www.rkolbabek.com/index.p hp
13:46:09
12.05.2003
Milda
2King: kde sou ty Kolbabkovy starnky?
13:43:58
12.05.2003
King
2 Komar: Nastaveni karbecu na benal a volnobehu na benal na rekneme 800RPM je proste zaklad z kteryho se vychazi. Bude-li mit SEDR moc otevreny klapky, prisavat falesnej vzduch a dalsi zverstva, nikdy nenastavis optimalne LPG a nastaveni bude nestabilni. Pri volnobehu na LPG je znat kazdej Pascal tlaku/podtlaku a muze to chcipat. Pri takzvany Kolbabkove metode stelovani LPG se nastavi bohatost smesi sroubem na reduktoru, tak aby volnobezny otacky byly stejny jako na benal. Jukni se na Kolbabkovy stranky pro blizsi info.

Koukam, ze jsi zvetsil o cca 5% prvni difuzor, takze dat hlavni trysku o cca 5%vetsi asi nebude na skodu.
13:22:24
12.05.2003
Komár
Hele a k čemu je vlastně dobrý to mít nejdřív poštelovaný na benzín? Když mi na něj půjde stejně jen volnoběh a možná to i trochu pojede.
13:19:57
12.05.2003
Komár
Ten karbec je nedávno po "GO" Funguje tak jak by měl (mechanicky), a je i utěsněnej.

A nevíte někdo kde levně sehnat ten mixér?

Tak já teda nejdřív zkusim pohejbat s předstihem a kdyby to bylo blbý, tak to rozchodím na benál a pak až ten plyn.12
11:56:52
12.05.2003
King
Seštelovat nejdřív karbec na benal je zaklad. Jestli provozujes SEDRA trvale bez benalu, je zralej na mensi generalku. Na sestelovani benzinovyho volnobehu to pretryskovat nemusis. BTW: jakou metodu používáš při štelování LPG - není to doufám styl Točím vším, co hejbe aniž bych tušil k čemu to slouží :o). Pokud ti bude benal šlapat, pak první věc kterou bych zahodi je privedení LPG těma velkejma tryskama do difozoru(parohy). Je to řešení z dob plynifkařskýho pravěku a nastavit LPG s touhle vifikundací je porod. Musí se hledat oprimalni poloha v difuzoru a hloubka ponoreni a stejne je vysledek fšelijakej. Za pár kaček si sežeň mixér na SEDRA, nejlíp ten z dvěma dírama nad každou komorou. Hlavně bacha, soucet ploch těch děr musí být asi o 10procent větší než součet ploch difuzoru karbecu. Ve stavu jak ho popisuješ to vypada na chudou směs. Zkus provizorně zaslepit nasavani vzduchu z rekněme 30 procent nějakou lepici páskou (mírné obohacení).
10:28:23
12.05.2003
Milda
2Komár: No tak by sis moh min na tom karbecu vymenit vsechny pryzovy dily aby si to tam neprisavalo vzduch, zkontroluj taky jestli ti funguje podtlak na 2. klapce. Na tom sroubu na regulaci vzduchu sou takovy gumovy krouzky aby se to otresama netocilo jak chce, tak na ty se mrkni taky, jinak plati laborovat s predstihem a bohatosti
06:42:39
12.05.2003
Komár
Jenže seřídit na benzín by znamenalo změnu trysek atd (kvůli těm velkejm difuzorům). A abch pravdu řek, tak jsem na benzín nejel už asi rok. Plyn mám udělanej tak, že do každý komory vede zboku jedna taková velká tryska. A každá se dá zvlášť regulovat. A ty regulační šrouby na karburátoru sou skoro nefunkční - Když jsem zavřel ten od vzduchu nadoraz tak to stejně furt jelo. 8
22:52:24
11.05.2003
Milda
2Komár: Nejdriv si to nech seridit na benzin, pak tepr laboruj s plynem. Chce to zkouset hlavne predstih a bohatost. Prehrivani muze zpusobovat vic veci, napr. neodvzdusneny chladici okruh, utopeny vlozky atd. Plyn by nemel vadit, akorat to chce postelovat s ohledem na ten plyn. Zkus dat predstih tak na 20° a trosku s nim hejbat a uvidis
22:47:39
11.05.2003
Kurvapes
Možná budu za blbce,ale mi to příde jako,že máš moc velkýho fóra.Jo a prdíkum,těm nerozumím ani kousek.
19:13:25
11.05.2003
Max
NO neřek bych že problém bude v plynu samotnym....dělá ti to i na benzín,nebo to to jede normál ??? Ale odborník přes LPG nejsem :o)
17:20:13
11.05.2003
Komár
12 Taksem konečně dodělal auto a vyvez ho na světlo. Mám tam motor 136, sníženou hlavu (kompresní poměr 10,5:1), zvětšené a trochu přeleštěné kanálky, vačku 260° a zvětšené difuzory v karurátoru (23,26 mm). A jezdím na plyn. A nejde to rozumně seřídit. Teď už se mi to povedlo poštelovat tak, že to jakžtakž jede, ale motor se děsně přehřívá, a rozhodně to nejede líp než předtím, děsně to řve a nejde vytočit nad 4000. Dost mě to sere, páč sem na tom makal šest měsíců a teď je to k hovnu (pardon). Nemáte někdo zkušenosti s těmahle úpravama a plynem? Mám BRC.

To přehřejvání možná může bejt termostatem, ale co ten plyn?12
Extreme Tyres