24 příspěvků (zobrazeno 1 až 24) od 04.08.2014 do 31.08.2014, založil/a Dan93
řadit dle data
16:03:00 31.08.2014
Petr Urban
-> George88: Mám totožné zkušenosti a prvně, když jsem tam byl chtěli po mě 1000,- za zanitridování vačky.
Úpravu hlavy zvládám pro N95, ale správná úprava vložených sedel do litiny je pracná, přesná práce a tudíž nákladná, nejen časově, většinou je také problém s vyběhanými vodítky/ventily a dalšími věcmi.
já mám s pavlíčkem taky negativní zkušenost. Kamošovy zničil klikovku-křivě ji přebrousil takovym stylem, že na spojce to bylo opticky vidět-nebyla v ose s blokem. sice auto stejně jelo jak s praku, ale :/ , křivo zbroušený blok, atd..I přístup při přijmu zakázky-jak kdybych ho otravoval..:/ no a o cenách už tu řeč byla..
-> Peťa Klíč: souhlas nejdřív se vydáme na cestu po čr + polsko na sever
11:05:24 08.08.2014
darklord
-> Tommyk: tak pokial ide o kvalitu, tak to bude tip-top, toho sa neboj. Akurat sam vidis kolko za to chce
09:57:44 08.08.2014
Tommyk
-> darklord: cenu už znám... lidová zrovna není
08:28:57 08.08.2014
darklord
-> Tommyk: pavlicek to zvladne, ale tiez si to necha poriadne zaplatit...
08:13:43 08.08.2014
Tommyk
-> Kocvin: Dělal by to Pavlíček (Bosonohy) a údajně je prasklá na 1. válci
08:05:27 08.08.2014
Kocvin
-> Tommyk: Podle toho kdo to dělá a jak.. Před dvěma lety jsem s kámošem dělal hlavu na golfu II gtd a měl jí prasklou mezi každým válcem. Zavařil nám to p. Študent v ostravě a auto jezdí dodnes
07:58:34 08.08.2014
Tommyk
Trošku mimo téma,
jakej máte názor na svařování prasklé hlavy? Má to cenu, nebo to časem stejně zase někde praskne?
17:29:07 07.08.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Dan93: myslim že bys měl se stovkou získat nějaký zkušenosti z denního ježdění , než se s ní pustíš do kordylér
16:39:40 07.08.2014
Dan93
-> dragon_cb_cz: jj nechám ho tam šlapalo to sním jako hodinky
13:22:12 07.08.2014
dragon_cb_cz
-> Dan93: Na montáž SEDRu/EDSRu bych se z vysoka vys**l, přesně jak píše m8, na BSku se prakticky nemá co posrat a když už, tak ho opravíš řádově snáz. Navíc se jetý kusy prodávaj za pár korun a ani funglovka není zas tak drahá záležitost, snadno sebou vezmeš komplet náhradní.
A hlavně - nějak mě nenapadá, jakou zásadní výhodu by dvoukomárky měly... BSko v dobrým stavu funguje vcelku bezchybně.
10:40:08 05.08.2014
m8rinek
-> Dan93: jak pravíš, nechal bych BSko, je blbojistný a lehko ho opravíš (trysku lze vynda z boku karburátoru, zatímco sedr je má na dně plovákovky...
E: A navíc pokud někde natankuješ benzin plnej vody, která se ti bude usazovat na dně karburátoru, tak po vyndání hlavní trysky plovákovku chca nechca vypustíš ;).
-> dragon_cb_cz: Koupil jsem lahvinku píšou na ní že je to na 350 litrů, ale to je celkem jedno pochopitelně se budu zásobit a spotřebu vypočítám na 8l/100Km asi dám na motor karburátor ze 105 tak uvidíme co to provede, ale ještě váhám, protože je o dost složitější a tím pádem i hůře opravitelný resp. vyčistitelný.
22:36:32 04.08.2014
dragon_cb_cz
-> Dan93: No, 13 tisíc km, to máš nějaký super-trooper aditivum ne? Standardní balení 250ml bývá na 125 nebo 250 litrů benzínu, tzn "s rezervou" 1500 resp. 3000 km. Takže bych na takovouhle cestu jich bral minimálně 5 v případě tý varianty na 250 litrů.
Pokud ti to pomůže, tak průměrná spotřeba sériového MBčka na trase cca 3300km byla 7.06l/100km - s trochou tolerance směrem nahoru, takže maximálně nějakých 7.5l / 100km. Nejvyšší bod trasy 2757 metrů nad mořem
22:22:59 04.08.2014
Dan93
-> dragon_cb_cz: jj aditivum na celou první cestu plánujem cca 13000 km což jsou z rezervou 4 balení aditiva, motor má nalítáno zatím 50 sundal jsem hlavu a uvnitř jako novej, takže škoda do toho vrtat, nechám to jak to je.
15:43:12 04.08.2014
dragon_cb_cz
-> Dan93: Jak říkám, netuším jak je to častý, možná už je dneska technologie tý úpravy víc zmáknutá. Ale aditivum nestojí zásadní pálku, většinou se dá sehnat i v cizině a je to dost "bez rizika".
15:32:48 04.08.2014
Dan93
-> dragon_cb_cz: No to by bylo blbý
13:24:13 04.08.2014
dragon_cb_cz
-> Dan93: Ale jestli se s tím chystáš bůh ví kam, tak bych se skoro raději spolehnul na aditiva... uvolněný tvrdý sedlo někde v tramtárii bych řešit nechtěl. Ale nevím jak moc je to časté - každopádně o jednom cestovateli, co se mu tahle záležitost stala vím.