v rapidu s 781.136 cca 170km/h







To sice jo, i tacho ukazovalo těch 120 km/h, ale ve věku 15ti let a s původním motorem tehdy (cca 65 tisíc natočeneno) jsem myslel, že nadměřuje podstatně víc..











Jinak najdi si pilovej diagram pro favo a podle něj a otáček to můžeš odhadnout. Ale ty otáčkoměry většinou šíleně kecaj...




, ale do dneška nic nepřišlo tak snad ok









Dneska už to v originále neni a mám tam aspoň trochu normální gumy
Je fakt, že tahle zkušenost mě taky trochu přesvědčila se na origo vysrat a udělat to trochu lepší 


Takže od tý doby jsem to radši nezkoušel 

















To je jako kámoš s traktorem v autoškole. Na kopci si vyřadil, instruktor prej na něj zděšeně co děláš, páč když pominu to vyřazení, tak traktoru brzdilo jen levý zadní kolo.
Z kopce se mu to rozjelo, zařadit už nešlo, takže oba viseli na volantu a rvali to k pangejtu. 







já bych to asi nedokázal popsat...





Pak jsem tam lezl v dešti v pangejtu a hledal kus drátu na vyháčkování. Leč německé pangejty jsou oproti těm našem moc čisté. Takže jsem tam jen vykopl kus pařezu a rozbil s ním u spolujezdce trojúhleník. Sklo po celém autě, vyndaval jsem ho i z CD mechaniky na rádiu a kostičky skla jsem pak našel ještě po letech při rozborce. Všechno mokrý jak za jízdy chcalo. Ano, skvělej zážitek. 




Někde by bylo asi video, které jsem tak před pěti až šesti lety nahrával na tytrubku a už v té době bylo dost staré.