
aneb "Máte štěstí, že jdu kolem. Říkají o mě, že jsem odborník."

http://www.youtube.com/wa tch?v=zOVts5m_StU
skoda.virt.cz
odkazflame
Zastavil:U-Geen






Je to tu pořád stejný
9658-tý díl tak jde čas
Vačky vačky kopírování práce, házení starých hoven, měření šulínků jak v 5 třídě u pisoárů.
K tématu samozřejmě nic. Já chtěl jen napsat trochu recenze k CHovanci když tu o něm byla řeč a případně se dá vybrat i z jeho práce.




A já jsem se kvůli tomu zdržel v práci do večera. 



kazdopadne teorie o poslednim slove tady plati ...














ale jinak umíš akorát chytat za slovíčka...
Řekl bych, že to máš ze zcela jiného objemu než je 1,3l a určitě to není bez turba (vím že máš tuším Octavii v ropě mám pocit). Na to můžem argumentovat pistou a jeho 188HP/220Nm z 1,3l Favo 135L ale jak už jsem naznačil s Ferrari srovnáváme jablka s hruškama... a neboj s naftou něco mám odjeto.

















netahejme do toho jiné zpřevodování, odstupňování převodů, jinou hmotnost auta apod. Prostě obecně na sprint točivé auto bude jednoznačně lepší než auto s krouťákem v obecném srovnání 296tky a 320tky. Přesně jako ty Hondy... Fakt netuším co za tím zas hledáte jiného? 
















Myslím že po obrobení a tepelné úpravě (chceš li nitridaci) nemáš šanci nic poznat. Respektive máš ta z polotovaru může mít jiné časování bez nutnosti klínku protože prostě z toho víc masa si palce natočíš jak potřebuješ narozdíl od přebrusu... Toto je moje info...

flame
Zastavil:U-Geen