Ono to při zpracovávání prvotní studie (více toho stejně není a bůhví jak to vůbec kdy vznikne) tak nějak vyplavalo samo a radost z toho nemám.
Kvůli nepříznivým geologickým podmínkám statik doporučil částečné podsklepení ve svahu = garáž + nutně vzniklé nouzové stání před.
Kvůli svažitému pozemku s orientací na jih lze technické zázemí plánovat pouze v nejvzdálenější části od silnice za 15 let starou nedokončenou dílnou = dvougaráž.
Na nutné příjezdové cestě lze tedy mít zastřešené průjezdní stání a díky nutnosti zpevněné plochy u garáží a stávající dílny se znehodnotí další nezajímavá plocha, kde už lze za nízké náklady udělat desku a osadit solo montovanou garáž, která mi časem zůstane na ocet. Takže ve výsledku by to mohlo vypadat stejně krásně, jako zimující cirkus.

Toliko teorie, praxe je ve hvězdách.



Taky to už dávám na papír. Pořád se nemůžu dostat pod 4 garážová, 2 krytá, 2 nekrytá stání v návaznosti na rekonstrukci malé dílny. Na zbytku snad paní nakreslí něco na přespání.










- je to zvláštní 1700,- k důchodu se mi nezdá tak málo.








