
Jinak to fakt není o výkonu - (ani absolutním, ani vztaženým k hmotnosti vozidla), to bych asi se 130 LPG byl těžko jedním z nejsvižnějších aut v provozu (a to i na dálnici)

Ale jak zde již bylo napsáno - v zájmu svého duševního zdraví se s tím prostě smiř, tohle nevyřešíš a nevyřeší to nikdo. Rozhodně ne ze dne na den, možná z generace na generaci. Už aby byly na silnicích ty autonomní automobily a nic jiného...

-> Sita 14.03.23 14:58:08: V té Skandinávii je to spíš o tom, že (až na velká města na jihu) je tam všude dost místa a poměrně řídké osídlení, takže si tam auta v provozu moc nepřekážejí. A hlavně jsou tam lidi o dost méně "na nerv", než tu ve středu Evropy, takže prostě jezdí víc na pohodu a fakt celkem i ty rychlosti dodržují...
-> Sita 14.03.23 15:17:33: Když jedeš na cestě sám "kochačku" 60 a dojede tě nízko letící UFO, tak asi nebude mít problém tě předjet, pokud nejedeš od krajnice ke krajnici, nebo to není v serpentinovém lesním úseku. Taky je o mnoho snazší (a míň mi v provozu vadí) předjet traktor, kterej jede 30 kopec nekopec, než naloženej náklaďák, kterej jede do kopce 60 a z kopce to rozkutálí na 90, takže se předjíždí dost blbě. Nejhorší kombinace je, když se za tím traktorem či náklaďákem potká několik řidičů, kteří "ze zásady" nepředjíždí, ale visí hnedle za pomalu jedoucím vozidelm v čele kolony, takže se vytvoří vláček několika aut, který prostě bezpečně předjet nejde, ani kdybych měl raketový pohon...





















