skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kolik má najeto vaše auto
16:25:14
17.09.2015
17.09.2015

alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Klubko_: Tak s takymi vecami aby som na skuter kupil aj zimne gumy.... Za 3000 km na skutri som este nemal to potesenie ist za dazda, takze ani neviem, ako sa to sprava na mokrej ceste....
15:40:22
17.09.2015
17.09.2015

Klubko_
-> Jirik_Tuňák1983: zdolávání kolon na skůtru je až nebezpečně návykovy
už jsem se dostal do takovyho stavu, že mě štve, když cestou do práce nechytnu stojící nebo pomalu šunoucí se kolonu a nemůžu kličkovat. To je aspoň trochu zábava, když už člověk jede do rachoty 
Ještě dokup toto:
www.scootland.cz/zbozi/lo uis-deka-louis-univerzal
www.yshop.cz/produkt/Nepr omokava-plastenka-deka-Hel d-na-scooter-cerna-textil
a budeš moct jezdit až do 4°C a s tím plexi i v mírnym dešti. Já už to mám asi 3 roky.
už jsem se dostal do takovyho stavu, že mě štve, když cestou do práce nechytnu stojící nebo pomalu šunoucí se kolonu a nemůžu kličkovat. To je aspoň trochu zábava, když už člověk jede do rachoty 
Ještě dokup toto:
www.scootland.cz/zbozi/lo uis-deka-louis-univerzal
www.yshop.cz/produkt/Nepr omokava-plastenka-deka-Hel d-na-scooter-cerna-textil
a budeš moct jezdit až do 4°C a s tím plexi i v mírnym dešti. Já už to mám asi 3 roky.
13:06:00
16.09.2015
16.09.2015

Jirik_Tuňák1983
-> castrol 11.09.15 21:09:42: Včera v Plzni stáli zase kikoti v pravém pruhu na semaforech a levý pruh komplet volný. Pro plzeňské - křižovatka Rokycanská x Hřbitovní směrem od Tesca dolů do centra.
Fronta až do půlky hřbitova což nechápu, neboť takhle projedou semafor tak na 3x, místo všichni najednou.
Objel jsem kolonu a zastavil v levém na pole position a čekal na semafor. Pán v pravém v černé OII si moji maličkost na prskoletu přeměřil pohrdavým pohledem a jal se hypnotizovati barvy na semafóru. Naskočila oranžáda, já jsem v tu chvíli zrovna čuměl kde co lítá a zaváhal jsem na startu. Nicméně jsem vykroucením zápěstí dosáhl krátce souběžné jízdy, což mne stálo další pohrdavý pohled a než pán vylosoval další rychlost, byl jsem 4 - 5 délek Oktaviána před ním a řadil jsem se do pravého.
O kus dále jsem ještě při objíždění odstaveného auta na blikačkách při úhybné kličce vyvinul kosmickou rychlost 85 ká em há, což je přiznávám v městské zástavbě rychlost hodna veřejného potrestání na náměstí, ale unikl jsem tak nesmyslným kolonám a domů pak dojel už pokojným tempem. 
Fronta až do půlky hřbitova což nechápu, neboť takhle projedou semafor tak na 3x, místo všichni najednou.

Objel jsem kolonu a zastavil v levém na pole position a čekal na semafor. Pán v pravém v černé OII si moji maličkost na prskoletu přeměřil pohrdavým pohledem a jal se hypnotizovati barvy na semafóru. Naskočila oranžáda, já jsem v tu chvíli zrovna čuměl kde co lítá a zaváhal jsem na startu. Nicméně jsem vykroucením zápěstí dosáhl krátce souběžné jízdy, což mne stálo další pohrdavý pohled a než pán vylosoval další rychlost, byl jsem 4 - 5 délek Oktaviána před ním a řadil jsem se do pravého.
O kus dále jsem ještě při objíždění odstaveného auta na blikačkách při úhybné kličce vyvinul kosmickou rychlost 85 ká em há, což je přiznávám v městské zástavbě rychlost hodna veřejného potrestání na náměstí, ale unikl jsem tak nesmyslným kolonám a domů pak dojel už pokojným tempem. 
19:50:29
12.09.2015
12.09.2015

Jawák - zrušená registrace
Najvyšší čas to zošrotovať


08:44:48
12.09.2015
12.09.2015

ochoda
-> minno: Myslim si, že ty km by nemuseli bejt uplně nereálný pdle toho jak auto vypadalo když sem ho koupil. (myšleno jen 43 000 ne 243 000) 

21:09:42
11.09.2015
11.09.2015

castrol
-> Jirik_Tuňák1983: sak nový nebavilo prd to žerie a letí to
21:03:53
11.09.2015
11.09.2015

Jirik_Tuňák1983
-> castrol 11.09.15 20:39:20: Yo.
Ale nečekal jsem, že mě to tak chytne a bude bavit. Jezdím tedy, pokud neprší, i teď a to už ráno cestou do worku nebývá zrovna nejtepleji. Odpoledne už to jde.
Ale nečekal jsem, že mě to tak chytne a bude bavit. Jezdím tedy, pokud neprší, i teď a to už ráno cestou do worku nebývá zrovna nejtepleji. Odpoledne už to jde.20:39:20
11.09.2015
11.09.2015

castrol
-> Jirik_Tuňák1983: tak to je teda ten sperprskolet jo 

19:10:29
11.09.2015
11.09.2015

Jirik_Tuňák1983
19:09:59
11.09.2015
11.09.2015

Jirik_Tuňák1983
-> castrol 03.09.15 20:34:41: Plexi je na tom prckovi legrační, ale funguje. Hlavně teď už se hodí.
19:08:55
11.09.2015
11.09.2015

Jirik_Tuňák1983
-> castrol 03.09.15 20:34:41: Jsem ti ho aj i vyfotil. 

20:41:50
03.09.2015
03.09.2015

squalo
Diaľničný spotrebak 

20:34:41
03.09.2015
03.09.2015

castrol
-> Jirik_Tuňák1983:
to jo zase po meste to tak nevyuzijes
to jo zase po meste to tak nevyuzijes20:26:38
03.09.2015
03.09.2015

Jirik_Tuňák1983
-> castrol 03.09.15 20:18:30: Na maxiskůtr ne, ale na obyč. je 85 km/h až dost, když tam sedíš jak na hajzlu.
Většinou jezdím do těch 70 km/h. Víc nepotřebuji, ta pravá zábava začíná ve městě, jak jsi zmínil, kdy se rozjedeš, auta než vůbec zařadí, tak jsi v prachu. S Multivarem se prej dá dostat na 95 a něco, pak uvidíme co dál. 
Většinou jezdím do těch 70 km/h. Víc nepotřebuji, ta pravá zábava začíná ve městě, jak jsi zmínil, kdy se rozjedeš, auta než vůbec zařadí, tak jsi v prachu. S Multivarem se prej dá dostat na 95 a něco, pak uvidíme co dál. 
20:18:30
03.09.2015
03.09.2015

castrol
-> Jirik_Tuňák1983: tak to jo ale mne by to asi nedalo poladit trochen motor 

19:46:03
03.09.2015
03.09.2015

Jirik_Tuňák1983
-> castrol 03.09.15 19:36:17: Mám to na dojíždění do práce, takže moc tunit nechci, spíše mi záleží na životnosti.
Ale kolegovo známej má na tomto motoru najeto asi 53 000 km bez opravy, na Scootlandu píšou v podstatě totéž. Má to dost malý otáčky, tuším jen 7000 a kompresi taky nízkou. Je v tom motor, byť je to Yamaha, od Minarelli. Jediný co nejspíše přes zimu udělám, tak tam přijde multivar a trochu se poladí drobnosti kolem variátoru na zvednutí maximálky (tenhle je škrcenej na variátoru, takže na 85 km/h končí). Laděný výfuk, karbec a další věci mi sice vrtají v hlavě, ale pravděpodobně se na to vyprdnu právě kvůli životnosti a zachování spíše nižších otáček.
Ale kolegovo známej má na tomto motoru najeto asi 53 000 km bez opravy, na Scootlandu píšou v podstatě totéž. Má to dost malý otáčky, tuším jen 7000 a kompresi taky nízkou. Je v tom motor, byť je to Yamaha, od Minarelli. Jediný co nejspíše přes zimu udělám, tak tam přijde multivar a trochu se poladí drobnosti kolem variátoru na zvednutí maximálky (tenhle je škrcenej na variátoru, takže na 85 km/h končí). Laděný výfuk, karbec a další věci mi sice vrtají v hlavě, ale pravděpodobně se na to vyprdnu právě kvůli životnosti a zachování spíše nižších otáček.
19:36:17
03.09.2015
03.09.2015

castrol
-> Jirik_Tuňák1983: tak to môžeš tunit jak je libo
a v lete je 2takt k nezaplateniu lebo odpudzuje komárov
a v lete je 2takt k nezaplateniu lebo odpudzuje komárov19:21:20
03.09.2015
03.09.2015

Jirik_Tuňák1983
-> castrol 03.09.15 18:23:23: Mě docela překvapilo, že se ten prcek dělá s drobným fakeliftem čelní kaputáže a kol + změnou budíků už asi 15 let s jednou přestávkou. 
Jede to pěkně, i to kličkování je fajn. Ráno, když jedu do práce a sousedi větrají, tak jim zasmrdím do oken, páč je to 2T.

Jede to pěkně, i to kličkování je fajn. Ráno, když jedu do práce a sousedi větrají, tak jim zasmrdím do oken, páč je to 2T.

18:23:23
03.09.2015
03.09.2015

castrol
-> Jirik_Tuňák1983: tieto stroje su dobre na kluckovanie pri semaforoch medzi autami 

16:34:04
03.09.2015
03.09.2015

Jirik_Tuňák1983
-> castrol 03.09.15 13:56:07: To je závodňyckí stroy Yamaha. 
Já mám jen ještě takové legrační originální vysoké plexi na přídi. Ale na mouchi a dešťofkový kapky dobrí.
Dobré je, že je to lehké. Mám to teď trochu kostrbaté po příjezdu z práce se zaparkování v předsíňce garáže a musím ho protáhnout vchodovými dveřmi do domu a pak s ním nachlup zacouvat.

Já mám jen ještě takové legrační originální vysoké plexi na přídi. Ale na mouchi a dešťofkový kapky dobrí.

Dobré je, že je to lehké. Mám to teď trochu kostrbaté po příjezdu z práce se zaparkování v předsíňce garáže a musím ho protáhnout vchodovými dveřmi do domu a pak s ním nachlup zacouvat.
13:56:07
03.09.2015
03.09.2015

castrol
-> Jirik_Tuňák1983: keď si sem dal ten prskolet tak toľkoto na nelietane moj 

12:17:11
03.09.2015
03.09.2015

Jirik_Tuňák1983
18:42:57
31.08.2015
31.08.2015

ochoda
Nový auto. 

19:45:41
13.08.2015
13.08.2015

Jirik_Tuňák1983
-> radekra 13.08.15 19:37:31: Škoda že to nefunguje tak, že po najetí jubilejního kilometru nenajdeš v kufru svazek bankovek ve stejné hodnotě. Některá z automobilek by mohla takovou šikovnou věc vymyslet. 

19:37:31
13.08.2015
13.08.2015

radekra
Dnes 

12:12:06
05.08.2015
05.08.2015

minno
-> VeTeV: možno pravda, ale mňa také vozenie sa nebaví.
18:24:30
04.08.2015
04.08.2015

VeTeV
-> minno: dokud to jezdí není třeba se hrozit a na divné zvuky pomáhá rádio...
13:42:49
04.08.2015
04.08.2015

dragon_cb_cz
-> palinator 01.08.15 10:46:04: Jo jo, trololo maximální 

13:29:27
04.08.2015
04.08.2015

minno
-> castrol: však práve


12:21:36
04.08.2015
04.08.2015

castrol
-> minno: tak ale to si neužívas jazdu ale len počúvaš ci zas nieco niekde nebodaj nehrkoce

10:40:30
04.08.2015
04.08.2015

minno
-> Shackall:

-> Milan 136: JJ. Najhoršie je sám si servisovať vlastné auto a vedieť, čo ako funguje. Potom ťa každý podozrivý zvuk znervózňuje, a nedá ti to nepozrieť sa na to :)
Nevedomosť je pekná vec, ľahšie sa s ňou žije, podozrivé zvuky buď ignoruješ alebo dáš skontrolovať do servisu.

-> Milan 136: JJ. Najhoršie je sám si servisovať vlastné auto a vedieť, čo ako funguje. Potom ťa každý podozrivý zvuk znervózňuje, a nedá ti to nepozrieť sa na to :)
Nevedomosť je pekná vec, ľahšie sa s ňou žije, podozrivé zvuky buď ignoruješ alebo dáš skontrolovať do servisu.
18:58:13
03.08.2015
03.08.2015

Milan 136
-> minno: 
taky si občas říkám, co lidi ignorují a spokojeně jezdí

taky si občas říkám, co lidi ignorují a spokojeně jezdí
14:19:03
03.08.2015
03.08.2015

Shackall
-> minno 03.08.15 14:01:51: "Zabudol som napísať pointu. Aj ja by som chcel mať takú povahu a nervy, že by ma nič nesralo a len by som sa vozil či to búcha, alebo nebúcha."
Kup si do řekněme padesáti tisíc něco, co mělo pořizovačku nad milion, a uvidíš, jak rychle rezignuješ na to, že všechno funguje a kára je ve 100% stavu
Údaje v Kč,-. V Eurech poměr já nevim 2.000 a 50.000,-
Kup si do řekněme padesáti tisíc něco, co mělo pořizovačku nad milion, a uvidíš, jak rychle rezignuješ na to, že všechno funguje a kára je ve 100% stavu

Údaje v Kč,-. V Eurech poměr já nevim 2.000 a 50.000,-
14:01:51
03.08.2015
03.08.2015

minno
V sobotu pri rozoberaní škodovky a výmene prevodovky sa pri mne v garáži zastavil bývalý starší sused na čumendu a nechápačku
Donedávna mal aj on škodovku, hnedú 105M. Auto som poznal roky. Viem, že údržbu to auto za celé roky nepoznalo. Zrejme len to úplne najnutnejšie čo bolo potrebné, aby sa ten stroj dokázal ako-tak hýbať. Tak som sa ho pýtal, koľko on na tej svojej škodovke mal najazdené. No a vravel, že mala cez 200 tis. km. A že všetko na nej bolo pôvodné, vrátane motora a plechariny. Menené len drobnosti, raz tesnenie pod hlavou a prkotinky. Že to bolo super auto. Čo si ja pamätám ešte z čias, keď to auto jazdilo, tak na podvozku tam už búchalo asi všetko :) Kyvkové poloosi už mali podľa zvuku dlhšie obdobie dosť značnú axiálnu vôľu, typické buchotanie. Ja by som sa na tom bál jazdiť. Ale jeho to zrejme netrápilo :) Zlaté nervy. Karoséria bola bez jediného ťukanca (až na pomačkané predné čelo). Auto vyzeralo tak nejako relatívne zdravo (žiadne kusy ničoho navonok nechýbali), ale bodová korózia bola snáď všade
Dvere, blatníky, všetko... Asi nikdy neumyté, neošetrené. Motor štartoval vždy na brnk, lepšie ako môj po GO
A ani neklepal, len už bolo počuť, že o tlakoch to vie asi už len zo spomienok....
Proste to bol dráč riadny tá škodovka....A aj tak dopadla. Chlapík vravel, že ku koncu už motor žral nie len olej brutálne, ale aj vodu nehorázne...a do oleja že nešla a pod autom že bolo stále sucho. No a už na tom aute tak všetko zodral, že to už ani nešlo opraviť a tak ho dal do šrotu a kúpil si Ford Galaxy, na ktorom mu už pomaly ale isto odhnívajú dvere a blatníky
Tak taký príbeh jednej škodovky.
Keď som mu povedal, že ja mám na svojej tiež cez 200 tis. km, ale už s tretím motorom a piatou prevodovkou, tak len krútil hlavou
edit: Zabudol som napísať pointu. Aj ja by som chcel mať takú povahu a nervy, že by ma nič nesralo a len by som sa vozil či to búcha, alebo nebúcha.
Donedávna mal aj on škodovku, hnedú 105M. Auto som poznal roky. Viem, že údržbu to auto za celé roky nepoznalo. Zrejme len to úplne najnutnejšie čo bolo potrebné, aby sa ten stroj dokázal ako-tak hýbať. Tak som sa ho pýtal, koľko on na tej svojej škodovke mal najazdené. No a vravel, že mala cez 200 tis. km. A že všetko na nej bolo pôvodné, vrátane motora a plechariny. Menené len drobnosti, raz tesnenie pod hlavou a prkotinky. Že to bolo super auto. Čo si ja pamätám ešte z čias, keď to auto jazdilo, tak na podvozku tam už búchalo asi všetko :) Kyvkové poloosi už mali podľa zvuku dlhšie obdobie dosť značnú axiálnu vôľu, typické buchotanie. Ja by som sa na tom bál jazdiť. Ale jeho to zrejme netrápilo :) Zlaté nervy. Karoséria bola bez jediného ťukanca (až na pomačkané predné čelo). Auto vyzeralo tak nejako relatívne zdravo (žiadne kusy ničoho navonok nechýbali), ale bodová korózia bola snáď všade
Dvere, blatníky, všetko... Asi nikdy neumyté, neošetrené. Motor štartoval vždy na brnk, lepšie ako môj po GO
A ani neklepal, len už bolo počuť, že o tlakoch to vie asi už len zo spomienok....Proste to bol dráč riadny tá škodovka....A aj tak dopadla. Chlapík vravel, že ku koncu už motor žral nie len olej brutálne, ale aj vodu nehorázne...a do oleja že nešla a pod autom že bolo stále sucho. No a už na tom aute tak všetko zodral, že to už ani nešlo opraviť a tak ho dal do šrotu a kúpil si Ford Galaxy, na ktorom mu už pomaly ale isto odhnívajú dvere a blatníky

Tak taký príbeh jednej škodovky.
Keď som mu povedal, že ja mám na svojej tiež cez 200 tis. km, ale už s tretím motorom a piatou prevodovkou, tak len krútil hlavou

edit: Zabudol som napísať pointu. Aj ja by som chcel mať takú povahu a nervy, že by ma nič nesralo a len by som sa vozil či to búcha, alebo nebúcha.
10:46:04
01.08.2015
01.08.2015

palinator
-> dragon_cb_cz:
Je to prostě Troll-auto.
A vždycky to byla taková Troll-automobilka. 
Je to prostě Troll-auto.
A vždycky to byla taková Troll-automobilka. 
00:10:02
01.08.2015
01.08.2015

dragon_cb_cz
-> palinator: No to víš, v Trollhättanu jim cílený prznění nikdy moc nešlo.... taky podle toho dopadli 

23:44:53
31.07.2015
31.07.2015

palinator
-> dragon_cb_cz:
Jojo, já jenom rejpal.
Ale čekal bych, že tenhle fabrickej tlakoměr bude elektronicky zprzněnej tak, aby ukazoval jenom přetlak.
Jojo, já jenom rejpal.
Ale čekal bych, že tenhle fabrickej tlakoměr bude elektronicky zprzněnej tak, aby ukazoval jenom přetlak.22:45:04
31.07.2015
31.07.2015

Hurdis
Tenhle týden jsem na "dvojčatech" prošvihnul 202020 a 040404. Asi to přetočím. 

18:56:45
31.07.2015
31.07.2015

VeTeV
-> Tuner#2: budici včetně žárovek nové, ale proti dnešním budikum je to prostě temný středověk...
18:36:32
31.07.2015
31.07.2015

Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV 30.07.15 22:45:52: Tak to by asi chtelo ty vypalene zarovky vymenit a budiky a svetlovody vycistit neb ja s tim problem nemam...
16:01:02
31.07.2015
31.07.2015

dragon_cb_cz
-> palinator: Už jsme to řešili, není to čistej tlak turba, ale údaj o tlaku v sání - v tejhle základní poloze jsi na atmosférickým tlaku, když brzdíš motorem tak spadne dolů. Nebo tak něco... někde jsem to četl ale nedaří se mi to dohledat.
15:06:06
31.07.2015
31.07.2015

Jirik_Tuňák1983
-> palinator 31.07.15 14:42:06: Není ta ručička náhodou v určité pozici a při boostu letí nahoru a při ubrání pod základní polohu? Ale nevím, šnekbudík v autě nemám.
14:42:06
31.07.2015
31.07.2015

palinator
22:45:52
30.07.2015
30.07.2015

VeTeV
-> Jirik_Tuňák1983: neser kecalo s sedni do sadem kde světlo v budíku připomíná chcipajici baterku v posledním tažení... Tam ani nevíš, že nějací budici jsou...
22:36:15
30.07.2015
30.07.2015

dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Mě to vždycky taky přišlo jako spíš blbůstka, ale fakt to funguje... minimálně na mě 

22:31:24
30.07.2015
30.07.2015

Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 30.07.15 22:25:53: Měl jsem to na Pikau a nikdy jsem to nepoužil. Tady mi budíky nesvítí ve dne vůbec a podle hustoty tmy přidávají nebo ubírají na podsvícení. Díky bohu tak, že je to příjemné. Navíc se přiznám, že mám rád budíky svítící.
Otázkou je, zda by to na okreskách bez veřejného osvětlení, vyplého měsíčku a bez ostatních aut nebylo v noci vypnuté fakt dobré.
Otázkou je, zda by to na okreskách bez veřejného osvětlení, vyplého měsíčku a bez ostatních aut nebylo v noci vypnuté fakt dobré.
22:25:53
30.07.2015
30.07.2015

dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Vysvětlit to nedokážu, na to jsou (byli) experti v Trollhättanu, ale fakt to funguje - prostě se pak v noci jede líp a ten efekt je daleko lepší, než když si jen stáhneš intenzitu podsvitu. Samotnýho mě překvapilo, jak dobře to funguje.
22:22:30
30.07.2015
30.07.2015

Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 30.07.15 21:59:56: A k čemu je dobrý, když se mi intenzita podsvícení nastavuje dle okolního světla, popř ručně?
Takhle, k čemu je to prakticky dobré, když mě intenzita neruší a neoslňuje? Žádám vysvětlení v písemné formě. 
Takhle, k čemu je to prakticky dobré, když mě intenzita neruší a neoslňuje? Žádám vysvětlení v písemné formě. 
