
Chtěl jsem vždycky něco napsat, ale pro jistotu jsem to dočetl až do konce a Dragon mi ušetřil písmenka.
Především si dobře rozplánuj ty tříletky i po stránce finanční. Však přeci, dobrá ojetina, to je dnes pakatel, že?
















Jasně že i s kyvkou se dá prasit, ale už člověk musí bejt opatrnej a vědět.

A až si jednou moje dcera udělá papíry, tak jako kvůli tomu abych jí mohl pod svým dozorem nechat trochu vyjezdit budu kupovat na 6 let jiné auto? Nebo jak si to představuješ. Ty koně fakt nejsou problém. Nehledě na to, že fakt nejsou měřítkem - naše naftová 9-3 s 88kW na tom dynamicky o moc líp než 50kW felda nebude - spíš naopak.





) a rozumně se dá jezdit i s čtyřlitrovým osmiválcem...


Určitě by měl prachy každé ty tři roky měnit vůz.



kdyz vidim, kdo jezdi vse po silnici, tak z toho mam nejvetsi strach... driv ten, kdo mel auto, tak to mel jako konicka, zivotni styl... dnes jen jede, casto jak hovado, nalepenej na prdeli, spoleha se na elektroniku, neco sudla v ruce na mobilu a ze by nahodou nekde naboural, tak ho to netizi, vzdyt ma preci bezpecny auto... a je pojistenej, tak proc nebourat, ze? hruza









ale mas pravdu, treba v madarsku jich jezdi dost


Takový Suzuki Ignis v předokolce má provozní hmotnost 910kg a skoro bych se vsadil, že uvnitř je místa víc a do kufru toho taky naložíš minimálně stejně jako do obou "zavazadlových prostorů" kila.




nevim, proc nejdou automobilky cestou odlehcovani, ale spis naopak, ono honit po silnici 2tuny a vic je zhovadilost
Což není zas tak daleko od reality, stačí pár cest do práce a těch 75 litrů z nádrže zmizí jak nic
Greta is not amused...







a to uz bylo po cernobylu









Každopádně hezký, škodovek s tímhle nájezdem už naživu asi moc nebude. Jen Greta by tě teda asi nepochválila.




