-> aDAm:
to jsem rád
Jak ti pán napsal, zkus to zkonzultovat s ČOIkou, případně zajdi do krámu a podej jim to tak.. že pokud ti nemíní vyhovět, předáš to ČOIce, médiím, ať zákazníci ví, s kým maj tu čest a případně k soudu.
to jsem rád
Jak ti pán napsal, zkus to zkonzultovat s ČOIkou, případně zajdi do krámu a podej jim to tak.. že pokud ti nemíní vyhovět, předáš to ČOIce, médiím, ať zákazníci ví, s kým maj tu čest a případně k soudu.





Toshiba později prodávala OEM samsungy, takže opravdu nic moc




Já bych to bral jako stejnou závadu v optice.. prostě čtení/vypalování atd.. Jenže otázka je, jestli byla závada pokaždý na stejný součástce.. v tom bude asi taky rozdíl.. počkáme si na názor Petase 


i když naštěstí to není pravidlo, ale zkušenosti mám podobný jako ty.. 





). O tohle se opřít můžeš, nicméně tohle stále neřeší problém Nový Sn=nová záruka.. tady bych se opíral o to, co mi odpovídal





Vyčerpávající, nemám co dodat 


to je dobrý vědět, že tu máme odborníka 
(joke
)









ale takový zacházení s lidmi 




mě by to ani nepřekvapilo..v prodejně ti něco řeknou a skutečnost je třeba jiná..není to pravidlo, ale ani výjimka..






trubkou po hlavě je brát 










waw, tak v tomlhel bych byl v koncích..
to snad není možný, jak se některý firmy chovaj k zákazníkům.. 


