skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Utrpení Větévky v poflockovaném autě
15:48:13
20.07.2005
20.07.2005

Gryzly
-> Majkl: Hele by sis mohl na čelní sklo nechat naglavírovat FLOCKSPORT, co ty na to?
15:38:09
20.07.2005
20.07.2005

Bagrr
-> Majkl: tak to je hodně dlouhá doba, já to musim zaklepat, ale mě se chladící soustava tváři na její věk až moc dobře:o) Ale prozměnu mam podvozek v pí** a ňěják se mi nedostává čas a peníze na nový díli, a hlavně tam chci dát vlečku a na tu něco sehnat začíná bejt docela dost velkej problém... No což to je jedno, ale přeji ti hodně trpělivosti, pevnejch nervů a tak, při genereálce a úpravách princezny:o)
15:38:09
20.07.2005
20.07.2005

Majkl
-> Crisp:
dekuju lasko

dekuju lasko

15:32:53
20.07.2005
20.07.2005

Sušenka
-> Majkl: "Kolabs" vypada mnohem lip s "p", brouku 



15:26:56
20.07.2005
20.07.2005

Majkl
-> Bagrr: myslel sem konkretne o princezne a jejim jakymkoli kolabsu, pac se ji ted chystam rozebrat a udelat generalku komlet uplne vseho... takze tak za 3 roky se mozna projedu

15:24:56
20.07.2005
20.07.2005

Bagrr
-> Majkl: hmmm:o( to tady pak bude strašná nuda:o(
15:18:36
20.07.2005
20.07.2005

Majkl
-> Bagrr: doufam ze uz nikdy nebude co cist


15:16:22
20.07.2005
20.07.2005

Bagrr
-> VeTëV: -> Majkl: vy dva když se dáte dohromady
, to je pak krásný počteníčko:o)
, to je pak krásný počteníčko:o)13:00:06
20.07.2005
20.07.2005

VeTeV
-> Majkl: ja bych utekl a jeste naprasil flojdum nepovolene upravy 

12:44:20
20.07.2005
20.07.2005

Majkl
-> VeTëV: neblbi do centra nejedu tak je to saamej fík, a kdyby to dopadlo jako vcera tak sem zavrenej az zcernam a ty taky 

11:41:27
20.07.2005
20.07.2005

VeTeV
-> Majkl: sak se tesim na jizdu 2 - ale nepojedeme tak daleko - chce to nekam kde je civilizace 

11:38:09
20.07.2005
20.07.2005

Majkl
-> CHIP: na srazu to jelo dobre, jen to smoudilo...
s tou 130 nejsem rozhodnutej, myslel sem jen na dojeti :-) ale jelikoz muj cíl je ofiko 136 tak asi 130 prodam a koupim 136ku a udelam go i motoru... jj, mam pred sebou tak nejmin rok a kousek nejezdeni a prace
s tou 130 nejsem rozhodnutej, myslel sem jen na dojeti :-) ale jelikoz muj cíl je ofiko 136 tak asi 130 prodam a koupim 136ku a udelam go i motoru... jj, mam pred sebou tak nejmin rok a kousek nejezdeni a prace

11:26:45
20.07.2005
20.07.2005

Labros
-> CHIP: no však to těsnění jsi ale na sraze určitě neprohlížel 

11:24:14
20.07.2005
20.07.2005

VeTeV
-> CHIP: ale proc - povozi me ve 130 s oblackem a varenim a pak nastane vymena na 136 
Zásada poslední: nikdy neber motor a jiné části od Cvoksportu - tam jsou dýmové efekty normálním tuningovým doplňkem

Zásada poslední: nikdy neber motor a jiné části od Cvoksportu - tam jsou dýmové efekty normálním tuningovým doplňkem
11:22:15
20.07.2005
20.07.2005

CHIP
-> Majkl: No na srazu vypadalo tvoje vozitko pomerne bezporuchove a slusne ... tak nevim ... jinak z motorem 130 diru do sveta neudelas, radsi bych sel do 136 ... tot jiste ...
11:16:46
20.07.2005
20.07.2005

Majkl
-> Všichni: ale ta škodovka co nas tahla byla moooc hustohusta
to uz nebyl ani tuzing to byl prasing jako kráva, takový Acka na kyvce sem jeste nikdy nevidel...
to uz nebyl ani tuzing to byl prasing jako kráva, takový Acka na kyvce sem jeste nikdy nevidel...11:15:35
20.07.2005
20.07.2005

Majkl
-> VeTëV: pokracovani uz nebude, snad...
11:09:34
20.07.2005
20.07.2005

VeTeV
-> Majkl: a udelame trapeni neboheho VeTeVky 2 

10:50:07
20.07.2005
20.07.2005

Majkl
-> CHIP: na to kaslu, princezna je odstavena sem na ni nastvanej, naskytla se mi moznost levne koupit 130ku, tak pouziju vlecku 4pisty a motor (udajne v dobrym stavu) takze se bude rozebirat rozebirat rozebirat a Generalkovat uplne vsechno takze predpokladanej vyjezd je nekdy prosti rok...
10:45:25
20.07.2005
20.07.2005

Engi
-> Majkl: pozor ,ale tam byla virtialni prezdivka !!!! -> eMjakl 

10:44:07
20.07.2005
20.07.2005

megan

10:40:18
20.07.2005
20.07.2005

Labros
no co tak já dam k lepšímu taky svoji příhodu, když sem měl škodovku asi půl roku a jel z Varů do Prahy tak v půlce jsme začali vařit, zjistili že utekla voda a crčí někde pod autem. Odstavili jsme to na vedlejšce a za chvilku kolem jede hnusnej obouchanej žigul a sám od sebe zastavuje. Vylezou dva cigoši a ne šéfe, co máš jako za problem. Jeden si lehá pod auto a objevuje závadu - prasklá (shnilá a rozpadlá na prach) sponka na hadici spojující trubky. Druhý zatím mistrně vypreparovává podobnou z žigula a ta se záhy ocitá na místě mojí škodovácký z r. 87. Spoluobčané doplňují drát na místo svojí sponky na hadiči, dostávají po pade a spokojeně mizí.
Praskající sponky se opakovaly ještě párkrát, než jsem pochopil, že motor tlakuje do chladicího okruhu a (bohužel ne včas, než těsnění prasklo úplně) se ho zbavil.
Praskající sponky se opakovaly ještě párkrát, než jsem pochopil, že motor tlakuje do chladicího okruhu a (bohužel ne včas, než těsnění prasklo úplně) se ho zbavil.
10:38:21
20.07.2005
20.07.2005

CHIP
-> Majkl: To bude kamarade tesneni pod hlavou ... jo jo ... uz jsme podobnou vec resili na aute mojeho taty ..
10:34:42
20.07.2005
20.07.2005

Majkl
-> VeTëV: ja ti dam Mjakl 

10:31:22
20.07.2005
20.07.2005

VeTeV
-> CHIP: bohuzel neprehanim - to jsem uz ani nemusel - proste je to pravda at s eMjakl vzteka sebevic 

10:29:06
20.07.2005
20.07.2005

CHIP
-> VeTëV: Kazdopadne ... jak tusim, je tvuj pribeh pravda zhruba z deseti procent ... kazdy prece prehani ... kazdopadne jsem se nasmal uplne brutalne ... 

10:25:59
20.07.2005
20.07.2005

Majkl
-> Milošek:


10:23:09
20.07.2005
20.07.2005

VeTeV
-> Milošek: problém je že pak to neujelo ani 100 netrů - tak nevim nevim
10:22:28
20.07.2005
20.07.2005

Milošek
-> VeTëV: no kdyz je to special na sprinty:)))tak vic nepotrebuje

10:21:51
20.07.2005
20.07.2005

VeTeV
-> Milošek: se kaju panove - to sem nevedel ze auto ma ujet 400 metru 

10:19:56
20.07.2005
20.07.2005

Milošek
-> VeTëV: a co by jsi vhtel po tuningovem aute!!plan plnilo na 110% s ujetymi 500metry do bodu varu!!kazdej sebelepsi tuningar vi ze sprinty se jezdi na 400metru!naopak majkl je takova kapacita ze ma jeste 100metru rezervu!styd se jedes v tak vyvonenem specialu drag top fuel a jeste to nepoznas


10:13:44
20.07.2005
20.07.2005

Labros
Jaká je zásada 9? Tuningář na otázku "to máš unavený ty zadní pružiny??" odpoví zásadně "ne vole zkrácený o dva a půl závitu, to neznáš?" ?
10:05:07
20.07.2005
20.07.2005

VeTeV
a poslední a důležitá:
V poflockovatém autě jezdíme zásadně v monterkách a ne letních kalhotách natožpak světlé barvy - opravdu se to nevyplácí a následná cesta MHD, kdy jste od šmíru úplně všude stojí za to
V poflockovatém autě jezdíme zásadně v monterkách a ne letních kalhotách natožpak světlé barvy - opravdu se to nevyplácí a následná cesta MHD, kdy jste od šmíru úplně všude stojí za to
10:03:26
20.07.2005
20.07.2005

Majkl
-> VeTëV: prosim o doplneni ze zadnou z nize (7-10) uvedenych zasad si nezpozoroval na mem aute 
ale ja te vlastne vcera vubec nevidel...

ale ja te vlastne vcera vubec nevidel...

09:55:10
20.07.2005
20.07.2005

VeTeV
doplnění zásad
Zásada 7: na tuningovém autě nikdy nemáte zrcátka - brání proudění vzduchu a kladou velký aerodynamický odpor - mnohem lepší je vyklonění se z okénka a pozorování okolních aut - nebezpečí že přijdete o drahocený kukuč vyvažuje právě zvýšení výkonu o 3 koně
Zásada 8: Když se tuningáře optáte jak má vyladěný motor odpoví: vole já nevim - pak se zamyslí a řekne - ale snížil jsem pořádně hlavu a uřezal setrvák - to víš hrál jsem si s tím dlouho
Zásada10: Pravý tuningář má vždy vše natřeno štětkou, neboť co si sám neudělá jakoby neměl
Zásada 7: na tuningovém autě nikdy nemáte zrcátka - brání proudění vzduchu a kladou velký aerodynamický odpor - mnohem lepší je vyklonění se z okénka a pozorování okolních aut - nebezpečí že přijdete o drahocený kukuč vyvažuje právě zvýšení výkonu o 3 koně
Zásada 8: Když se tuningáře optáte jak má vyladěný motor odpoví: vole já nevim - pak se zamyslí a řekne - ale snížil jsem pořádně hlavu a uřezal setrvák - to víš hrál jsem si s tím dlouho
Zásada10: Pravý tuningář má vždy vše natřeno štětkou, neboť co si sám neudělá jakoby neměl

09:53:32
20.07.2005
20.07.2005

xtuner
->VeTëV: fakt hustej příbeh


09:51:34
20.07.2005
20.07.2005

Labros
-> VeTëV: ONA NA TO NENÍ ZVYKLÁ???
09:45:43
20.07.2005
20.07.2005

VeTeV
a to jste me meli videt kdyz jsem prijel domu - celej od šmíru, zasranej jako prase - matka nechapavě kroutila hlavou co jsem zase ajko kde dělal
KTERÉ AUTO VÁM NASKYTNE TYTO NEVŠEDNÍ ZÁŽITKY ŽE
KTERÉ AUTO VÁM NASKYTNE TYTO NEVŠEDNÍ ZÁŽITKY ŽE

09:44:26
20.07.2005
20.07.2005

Sušenka
Kdybych nestudoval sebeovladani v saolinskem klastere, tak bych se potrhal smichy...takhle jsem si jenom striknul 





09:37:32
20.07.2005
20.07.2005

kuko
ja som to nemohol docitat
09:34:53
20.07.2005
20.07.2005

deathcat
No konečně už sem se toho příběhu nemohl dočkat.


09:32:36
20.07.2005
20.07.2005

Radůz
ty woe se tady tlemim jak blázen


09:31:34
20.07.2005
20.07.2005

Majkl
docela sem se bavil pri cteni teto SNYŠLENÉ historky


09:31:19
20.07.2005
20.07.2005

Labros
-> VeTëV: A ty sis říkal: "Když to dojelo na Hrocháč..." 

09:30:39
20.07.2005
20.07.2005

Labros
Jo tak proto jsme neměli VeTeVovi věřit ani slovo 

09:24:46
20.07.2005
20.07.2005

VeTeV
Slyšte moji drazí tento příběh, který se včera skutečně udál a VěTéVka trpěl a úpěl jako pes....
Včerejšího dne jsem měl dostaveníčko s Majklessem, že s pojedeme podívat k němu do Mototechny, na nějaký ten vrakáč a také mi předá plíšek na 5ti kvaltovou kulisu.
Cetu k němu domu - mimochodem bydlí v areálu Mlékařského giganta Laktosu - proběhla klidně neb se jelo autobusem. Po mírném napojení pravou pražskou vodou jsme vyjeli jeho poflockovatým atíkem směr mototechna. To šlo poměrně hladce a plni elánu popojíždíme dále.
Co se ovšem nestalo - jeho Princezna se jala stávkovati a teplota vodního okruhu se blížila hranici bodu varu
Co teď? Zastavit posečkat a také sehnat trochu vody -
Zásada 1: v poflockovaných autech se kanystry natož voda nevozí neboť by interiér mohl utrpět
Vodu jsem vyžebrali u nějakého pordejce střešních systémů na auta - pochopil že dvě socky si na vařící Škodovku nejdou koupit držák na kolo :_))
Doplníme vodu, odvzdušníme a jedeme. Po zhruba 500 metrech musíme zastavit před kruhákem, neboť čára vodní za autem je velice patrná.
Majklesso osdbíhá na pumpu doplnit vodu do kanystru jež dostal u prodejce těch střešních systémů a procedura odvzdušnit, posečkat se opakuje. Nakonec štastně dorážíme k vrakáčíï
Zásada 2: s poflockovatým autem nejezděte k vrakáči - než tam dojededete tak vrakáč zavře a vy se díváte přes plot na rozebraná auta
Mno nic jedem zpět - teď již tak 400 metrů!!! a opět a stále dokola - poté se interval vaření neustále skracuje a nakonec je auto schopno ujet zhruba 50 metrů než se úplně uvaří
Mno nic - koukáme na utažení hadic a tedy nic moc - rezaté sponky z dob Marie Terezie nahrazujeme vším možným - drátkama, izolačkou, kondomem apod - nic nezbírá
Zásada 3: Flockatá auta nemají utažené hadice neboť je to zbytečné - flock přeci těsní dostatečně
Nakonec pouštíme auto z kopce samospádem a já se těším na autobusouvou zastávku - neboť jízda za Hodinu 500 metrů mě nějak neuspokojuje
Nakonec pomáhá kolega škodovkář - Tuningář
Zásada 4: Zanračené poflockované auto zachrání jedině podobně laděné tuningově upravené auto
Přijíždí rozvrzanou 120, kterou ovšem nlze táhnout - neboŤ by se rozpadla asi a také za ní kolega dal neuvěřitelných 5000 Kč a utrpěl by tedy velkou škodu ...
Přijíždí tedy stará užovka ve stavu, že jsem myslel že padnu - vzadu na kyvce áčka, motor v čmoudění soupěří s Majklesem, zamračení podobné ráže i to snížení a pruhy do půlky oken...jen jí chybí flockování, možnost stratovat startérem a řazení zpátečky
Zapřahujeme tedy za lano flockaté auto a vyjíždíme - teda takto jsem se ještě nebál a modlil sem se ať nás nepotká hlídka POlicie - neboť by nás všecky na místě zavřeli
Zásada 5: Tuningová auta berou benzín an benzínce s motorem v otáčkách - neboť když se tuningové auto vypne, při abseci startéru jako zbytečnosti nelze již nastartovat
Na laně dojíždíme opět k areálu Laktosu - ovšm zde natává další zásada
Zásada 6: tuningové auto, když táhne další takové na laně vjíždí zásadně do protisměru v ústrety vyjíždejícímu kamioónu mléka - má přece mračení a nárazník není tedy třeba a on to vydrží, je tzo tuningář
Do aréalu Laktosu zbýva 20 metrů a to již Majklesso startuje a neuvaří *3*
ze všeho plyne: Jízda flockatou škodovkou přináší spoustu zážitků a to zcela nevšedních, možnosti nevídané a neslýchané, skutečný ráj na zemi je když se nakonec zaserete jako prase při lezení po dautem a hledání chyby na chladícím okruhu *3*
Moc děkuji Majklessovi za nevšední zážitky *4* *9*
Včerejšího dne jsem měl dostaveníčko s Majklessem, že s pojedeme podívat k němu do Mototechny, na nějaký ten vrakáč a také mi předá plíšek na 5ti kvaltovou kulisu.
Cetu k němu domu - mimochodem bydlí v areálu Mlékařského giganta Laktosu - proběhla klidně neb se jelo autobusem. Po mírném napojení pravou pražskou vodou jsme vyjeli jeho poflockovatým atíkem směr mototechna. To šlo poměrně hladce a plni elánu popojíždíme dále.
Co se ovšem nestalo - jeho Princezna se jala stávkovati a teplota vodního okruhu se blížila hranici bodu varu
Co teď? Zastavit posečkat a také sehnat trochu vody -Zásada 1: v poflockovaných autech se kanystry natož voda nevozí neboť by interiér mohl utrpět
Vodu jsem vyžebrali u nějakého pordejce střešních systémů na auta - pochopil že dvě socky si na vařící Škodovku nejdou koupit držák na kolo :_))
Doplníme vodu, odvzdušníme a jedeme. Po zhruba 500 metrech musíme zastavit před kruhákem, neboť čára vodní za autem je velice patrná.
Majklesso osdbíhá na pumpu doplnit vodu do kanystru jež dostal u prodejce těch střešních systémů a procedura odvzdušnit, posečkat se opakuje. Nakonec štastně dorážíme k vrakáčíï
Zásada 2: s poflockovatým autem nejezděte k vrakáči - než tam dojededete tak vrakáč zavře a vy se díváte přes plot na rozebraná auta
Mno nic jedem zpět - teď již tak 400 metrů!!! a opět a stále dokola - poté se interval vaření neustále skracuje a nakonec je auto schopno ujet zhruba 50 metrů než se úplně uvaří

Mno nic - koukáme na utažení hadic a tedy nic moc - rezaté sponky z dob Marie Terezie nahrazujeme vším možným - drátkama, izolačkou, kondomem apod - nic nezbírá
Zásada 3: Flockatá auta nemají utažené hadice neboť je to zbytečné - flock přeci těsní dostatečně

Nakonec pouštíme auto z kopce samospádem a já se těším na autobusouvou zastávku - neboť jízda za Hodinu 500 metrů mě nějak neuspokojuje
Nakonec pomáhá kolega škodovkář - Tuningář

Zásada 4: Zanračené poflockované auto zachrání jedině podobně laděné tuningově upravené auto
Přijíždí rozvrzanou 120, kterou ovšem nlze táhnout - neboŤ by se rozpadla asi a také za ní kolega dal neuvěřitelných 5000 Kč a utrpěl by tedy velkou škodu ...
Přijíždí tedy stará užovka ve stavu, že jsem myslel že padnu - vzadu na kyvce áčka, motor v čmoudění soupěří s Majklesem, zamračení podobné ráže i to snížení a pruhy do půlky oken...jen jí chybí flockování, možnost stratovat startérem a řazení zpátečky

Zapřahujeme tedy za lano flockaté auto a vyjíždíme - teda takto jsem se ještě nebál a modlil sem se ať nás nepotká hlídka POlicie - neboť by nás všecky na místě zavřeli

Zásada 5: Tuningová auta berou benzín an benzínce s motorem v otáčkách - neboť když se tuningové auto vypne, při abseci startéru jako zbytečnosti nelze již nastartovat
Na laně dojíždíme opět k areálu Laktosu - ovšm zde natává další zásada
Zásada 6: tuningové auto, když táhne další takové na laně vjíždí zásadně do protisměru v ústrety vyjíždejícímu kamioónu mléka - má přece mračení a nárazník není tedy třeba a on to vydrží, je tzo tuningář
Do aréalu Laktosu zbýva 20 metrů a to již Majklesso startuje a neuvaří *3*
ze všeho plyne: Jízda flockatou škodovkou přináší spoustu zážitků a to zcela nevšedních, možnosti nevídané a neslýchané, skutečný ráj na zemi je když se nakonec zaserete jako prase při lezení po dautem a hledání chyby na chladícím okruhu *3*
Moc děkuji Majklessovi za nevšední zážitky *4* *9*
