Já mám takovej dojem že někdy jezděj i pro veřejnost. Pak maj Vánoční ježdění, kdy jezděj po tmě. Ale to nevim jestli je otevřený. Ale můžu se zeptat, jestli by se tam veřejnost mohla podívat.
23:43:07 26.11.2014
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> palinator: Vem mě s sebou, prosím, já byl hodnej. :)
22:04:02 26.11.2014
palinator
-> rené:
11:23:36 26.11.2014
rené
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Řídíš dopravu prostřednictvím reálného zabezpečovacího zařízení, které je napojeno na počítač a ten pak sám ovládá jízdu vlaků.
00:20:02 25.11.2014
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> palinator: Zajímavý. To řídíš dopravu nebo konkrétní vlak?
-> Luboš: kdy k tomu došlo? Že se to tam pořád válí... V nedatovaném článku je napsáno "dnes", web má v zápatí copyright 2008 a při zvětšení fotky se ukáže copyright 2006. Kvalitní novinařina...
-> 1560: tyhle pracovni deformace jsou hrozny, ja jak sem nekde u kamosu nebo znamejch a vidim televizi, tak uz premejslim jak se tam asi řáděj kanály pač poslední dobou u duchodců nic jinýho nedělám
Bych tomu aji věřil... Bejvalej soused jezdil léta s trolejbusem a jednou mi tak vyprávěl, jak je to v háji, že jel na kole, před sekčákem vyšlápl, před křížením zpomalil, na výhybce sledoval, kam je nastavena... Ještě do zastávky mohl najet :-D
-> Shadow_: Páky, volant... nesejde ani tak na prostředku ovládání, ale spíše na způsobu regulace výkonu. Jestli jde o odporovou nebo pulsní regulaci. Pokud se odporovka ovládá volantem nebo pákama, je to pořád odporovka se všema výhodama i nevýhodama. Akorát že páky vypadají moderněji a nemusíš tolik hejbat rukama. To je tak asi všechno. Posun v ovládání nastal až ve chvíli, kdy se začaly dávat takzvané sdružené jízdní páky, kdy člověk jedním kvrdlátkem ovládá výkon i brzdu. Na něco je to dobrý, na něco naprd. Asi jako všechno.
-> rené: děkuji za objasnění. I když si říkám že s pákami to bude lepší než s volantem nebo tomu není tak?
22:01:47 05.02.2014
myschaak AZNP K.Hora
-> rené:
19:52:17 05.02.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> rené:
19:20:40 05.02.2014
rené
-> ZdeněkH: To se traduje historka o jednom kolegovi, který převrátil auto do pole na střechu, v létě, za sucha, na zcela rovné silnici. Jezdil dlouhá léta právě na podobných strojích. No a když člověk výkon přidává, točí do prava, když potřebuješ ubrat, tak do leva. Vracel se pozdě v noci onou silnicí kolem kolejí, v dáli na návěstidle uviděl oranžovou(tzn.výstraha, na dalším návěstidle za cca třeba 1km bude červená). Inu udělal to, co se na správného strojvůdce sluší a patří. Stočil volant do nuly, aby ubral výkon a mohl začít brzdit :).
18:47:56 05.02.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> rené: takže s tím fakt nezatočím?
18:33:01 05.02.2014
rené
-> Shadow_: Už se to tu asi řešilo, ale nevadí. Je to k řazení jízdních stupňů, tedy k regulaci výkonu lokomotivy. V tomto případě se jedná o postupné vykracovaní rozjezdových odporníků pro plynulejší rozjezd lokomotivy a zároveň řazení trakčních motorů(serie/serioparalel
)
15:09:53 05.02.2014
Shadow_
asi se zeptám hloupě ale proč tam je ten volant? to je místo pákového kontroléru s tím musela být docela hustá práce ne?
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Njn, výluka. Na konečný se nedá objíždět souprava, vzhledem k tomu, že ihned za poslední výhybkou chybí most :)
00:08:24 15.11.2013
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> rené: Zajímavá sestava.
21:12:21 13.11.2013
rené
A trocha budoucí nostalgie. Do půlky prosince zatím pravidlo.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tyvole a jeste pres vyhybku. To se stalo pred XY lety ve Starym Plzenci. Ze nejakej holce zdrhnul pes do koleji, tak se za nim vydala, skripla si nohu do vyhybky a po chvili prijel vlak...