skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ktorý motor je najkrajší - nejhezčí
21:48:00
07.01.2011
07.01.2011

myschaak AZNP K.Hora
-> pomaranc: jo,na tom bych dělat spojku nechtěl....leda s otočákem)
08:41:26
07.01.2011
07.01.2011

anubis
-> pomaranc: prej velkých

tohle je 3000hp chevy r.v. 1955 s motorem rolls royce... tomu já říkám velkej motor v autě... pravej muscle car

tohle je 3000hp chevy r.v. 1955 s motorem rolls royce... tomu já říkám velkej motor v autě... pravej muscle car

07:25:48
07.01.2011
07.01.2011

pomaranc
Tak ked tu mate tolko velkych motorov dam aj ja jeden. 572 Chevrolet, 9.4L 720HP z tovarne :P tu si ho mozete kupit www.gmperformanceparts.co
m
22:44:41
06.01.2011
06.01.2011

Jarda/felda
21:04:08
06.01.2011
06.01.2011

Pavel P..
-> Hurdis: dědka to vcucne do sání a ve výfuku z něj bude rachtat akorát zaseklá protéza

20:32:36
06.01.2011
06.01.2011

Hurdis
anubis 06.01.11 19:02:08 napsal:
→ Zazaa: … protože oni to maj puštěný, protůrujou a nejede to dopředu..

....jen děda zmizí z radaru.
→ Zazaa: … protože oni to maj puštěný, protůrujou a nejede to dopředu..

....jen děda zmizí z radaru.
19:02:08
06.01.2011
06.01.2011

anubis
-> Zazaa: co jsem viděl videa tak to má asi naklápěcí vrtuli... protože oni to maj puštěný, protůrujou a nejede to dopředu.. 

18:52:07
06.01.2011
06.01.2011

Zazaa
-> anubis: by me zajimalo do jake rychlosti to ten dedek tou bantamkou vzadu uridi :)))
17:26:56
06.01.2011
06.01.2011

anubis
ten motor je objemem 22,5x větší než htp
má objem 27litrů... novější griffon měl 37litrů výkon 1520kw.... 
-> Pavel P..: -> petr s: oba máte pravdu kluci
má objem 27litrů... novější griffon měl 37litrů výkon 1520kw.... 
-> Pavel P..: -> petr s: oba máte pravdu kluci

17:26:22
06.01.2011
06.01.2011

Pavel P..
-> anubis: to je motor Merlin V12, výrobce Rolls-Royce používali se v anglických letadlech, třeba Spitfire
17:25:14
06.01.2011
06.01.2011

petr s
-> anubis: Rolls royce motor
17:24:44
06.01.2011
06.01.2011

afro100
-> anubis: HTP ? ale 4x nie ? :D
17:21:34
06.01.2011
06.01.2011

anubis
Schválně kdo pozná co to je? bude to těžký... já tipuju 1.2htp

11:16:00
05.01.2011
05.01.2011

Gemini
-> Klubko_: snad tento (pristi ) rok
17:14:22
04.01.2011
04.01.2011

palinator
-> darklord:
Zdvihový objem je u V12 asi o 40 litrů menší, ale má vyšší výkon.
U těch posunovacích je K6S230DR, kterej je půlkou tý V12.
-> rené:
To já jakožto laik se nestydím.
Jen jednou jsem slyšel nějakou 749/751 v táboře na nádraží netlumenou, ale to byl kravál že jsem se skoro lek, když za to vzal, jelikož jsem o ní nevěděl. Občas fírům docela závidím. Na jaký trase jezdíš?
Zdvihový objem je u V12 asi o 40 litrů menší, ale má vyšší výkon.
U těch posunovacích je K6S230DR, kterej je půlkou tý V12.
-> rené:
To já jakožto laik se nestydím.
Jen jednou jsem slyšel nějakou 749/751 v táboře na nádraží netlumenou, ale to byl kravál že jsem se skoro lek, když za to vzal, jelikož jsem o ní nevěděl. Občas fírům docela závidím. Na jaký trase jezdíš?
17:09:50
04.01.2011
04.01.2011

Klubko_
-> Gemini: tvuj vytvor?
21:36:22
03.01.2011
03.01.2011

iDawe
-> Minik03: já jsem taky v Hořicích už nebyl ani nepamatuju.. není na to už čas a dřív jsem tam měl hodně známých, díky kterým jsem se dostal tam kam bych normálně neměl šanci.. škoda že jsem neměl tenkrát ani foťák.. tam jezdily stroje 

22:52:33
02.01.2011
02.01.2011

Bucin
-> rené: to by jsi byl hluchej uplně to víš dbaji si o tebe 

22:37:45
02.01.2011
02.01.2011

rené
-> palinator: Ha, tak se našel někdo jinej, kdo sem zatáh drážní motory. Mě už to přišlo blbý, abych sem zas tahal dráhu
. Ovšem s poslechem naživo máš pravdu. Kor u netlumený K6S310DR... To chodim ze šichty polohluchej když mě to daj do rukou
. Jen kdybych ty potvory dostával častějš kurnik.
. Ovšem s poslechem naživo máš pravdu. Kor u netlumený K6S310DR... To chodim ze šichty polohluchej když mě to daj do rukou
. Jen kdybych ty potvory dostával častějš kurnik.22:30:08
02.01.2011
02.01.2011

MOLSO
-> Minik03: zajímací
dikec 
dikec 
22:29:28
02.01.2011
02.01.2011

Minik03
-> MOLSO: www.inext.cz/jawa_50_typ5
50/kaburator.htm
ale jak rikam, na posledni 550 se daval stejny karbec jako na 555, takze se to neda moc posuzovat, z ceho ten motor je, pac jinak jsou totozny
ale jak rikam, na posledni 550 se daval stejny karbec jako na 555, takze se to neda moc posuzovat, z ceho ten motor je, pac jinak jsou totozny
22:24:07
02.01.2011
02.01.2011

MOLSO
-> Minik03: aha to som nevedel 550 som nemal 555 hej 

22:22:50
02.01.2011
02.01.2011

darklord
-> palinator: ajo tak toto je len jeho mensi bracha 

22:16:22
02.01.2011
02.01.2011

Minik03
-> iDawe: ja nad ni pred casem slintal v MotorJurnalu... opravdu neuveritelny pristroj. Ale v Horicich jsem ji nikdy nevidel, nebo spis jsem jeste nemel tuseni, ze by neco takovehlo mohla byt jawa
22:13:43
02.01.2011
02.01.2011

iDawe
-> Minik03: jo to je ona.. kdysi jsem měl to štěstí sednout si na ni v Hořicích v depu.. neuvěřitelný co kdysi jawa byla 

22:12:58
02.01.2011
02.01.2011

palinator
-> darklord:
Nikoliv pane. Tohle je K12V230DR. Jsou hezčí videa, kde je lepší zvuk, ale stejně je to nejlepší slyšet na živo.
www.atlaslokomotiv.net/
Nikoliv pane. Tohle je K12V230DR. Jsou hezčí videa, kde je lepší zvuk, ale stejně je to nejlepší slyšet na živo.
www.atlaslokomotiv.net/
22:09:32
02.01.2011
02.01.2011

Minik03
-> Nwkt: hlavne ty z metalexu
22:08:43
02.01.2011
02.01.2011

Nwkt
Minik03 02.01.11 22:07:35 napsal:
→ iDawe: to je ta zavodni triapula, co tocila skoro
20 000?Tolik točí každá virťácká 105ka
→ iDawe: to je ta zavodni triapula, co tocila skoro
20 000?Tolik točí každá virťácká 105ka
22:08:01
02.01.2011
02.01.2011

Šulda
-> alpin: kuwa to je stroj :D pěkný
22:07:35
02.01.2011
02.01.2011

Minik03
-> iDawe: to je ta zavodni triapula, co tocila skoro 20 000?
22:05:57
02.01.2011
02.01.2011

iDawe
-> alpin: když jawa tak tenhle.. pecka 

22:05:11
02.01.2011
02.01.2011

Minik03
-> MOLSO: spis 555, tenhle karbec melo jen malo 550
22:03:50
02.01.2011
02.01.2011

MOLSO
-> alpin: motor z jawy 550 / 555 

22:02:09
02.01.2011
02.01.2011

alpin
21:54:18
02.01.2011
02.01.2011

darklord
21:45:49
02.01.2011
02.01.2011

palinator
anubis 01.01.11 17:34:34 napsal: → m8rinek: detail
zlato dobře vodí teplo hold no… kdyby vodila měď líp tak bude poměděnej
Ale měď vodí líp..
zlato dobře vodí teplo hold no… kdyby vodila měď líp tak bude poměděnej
Ale měď vodí líp..
21:24:14
02.01.2011
02.01.2011

alpin
-> srandokan: ooo lada wankel
to ej nieco 
to ej nieco 
21:01:39
02.01.2011
02.01.2011

srandokan - zrušená registrace
17:46:27
02.01.2011
02.01.2011

Pavel P..
-> j_j: ať si tam běhaj třeba v trenkách s orlicí na zadku.... kdo se o to zajímá tak ho rozhodně zaujme originální technika než nějaký napodobeniny.
17:21:10
02.01.2011
02.01.2011

j_j
-> Pavel P..: tady maká - www.armytech.com/history.
html - právě proto ho mám - jsem lojza diletant, na renovaci je to dobrý autí a lidem se líbí. Když se podíváš na ceny německý druhoválečný techniky,tak bych to nechtěl ani vlastnit, natož renovovat a pak si na akcích hrát na esesáky v OT-810kách, T 34/85 ala Tiger atd.


15:24:23
02.01.2011
02.01.2011

Pavel P..
-> j_j: heh... filmaři platěj slušně za pujčení a Hetzer se neválí na každém rohu a na KVH akcích bude hvězda a tank neni veterán na nedělní projížďky pro zmrzlinu....a hlavně tohle neni embéčko aby si to mohl pořídit na renovaci každej lojza, náklady na provoz jsou zanedbatelný ve srovnání s pořizovací cenou vraku nebo torza a následnou renovací, kdo na tohle má tak náklady na provoz už jsou sranda

14:58:26
02.01.2011
02.01.2011

j_j
-> Pavel P..: Hetzera renovovala firma,kde dělá můj kámoš - otázka je co s tim, rodinu s tim nesvezeš, náklady velký, to už musej bejt vážně fandové ty lidi 

14:13:26
02.01.2011
02.01.2011

Pavel P..
13:52:16
02.01.2011
02.01.2011

mAATT
-> Bobesh: Corvette?
Edit:-> Bobesh 01.01.11 22:18:32 tohle jsem měl na mysli.. ;-)
Edit:-> Bobesh 01.01.11 22:18:32 tohle jsem měl na mysli.. ;-)
13:34:08
02.01.2011
02.01.2011

Jarda/felda
www.ero.yw.sk/sky6.jpg mě se líbí tenhle 

13:08:41
02.01.2011
02.01.2011

Bobesh
taky pěkný,i když tady je to spíš o designu a eleganci tohoto vozu i po půlstoletí.


