Ja zkusil jen tu rucku, ze jsem jel pomalu, jen lehounce slap na brzdu, aby se ta rucka mohla aktivovat a zmackl ji. No mozna to nekde nekdy zkusim, ale radeji az budu bliz nez 1350 km od domova 

Ja zkusil jen tu rucku, ze jsem jel pomalu, jen lehounce slap na brzdu, aby se ta rucka mohla aktivovat a zmackl ji. No mozna to nekde nekdy zkusim, ale radeji az budu bliz nez 1350 km od domova 

















Ale zase, jak jsem si na to zvyk, tak to je lepsi nez tahat za paku. Misto ni je tam paradni operka na loket :) V zime mas ale smolika :) Ale nevim tedy jestli to maj nejak vychytany podle rychlosti (doufam, ze jo), ale v ramci testu, kdy jsem jel pomalu po parkovisti jsem tu el. rucku zmacknul a malem jsem vylit prednim sklem. Takze doufam, ze od urcity rychlosti to tlacitko nefunguje, protoze zmacknout to nedopatrenim (ci debilitou) treba na dalnici, tak to by bylo asi zajimavy. Dalsi vec co mi vyhovuje je treba ten klicek. Taky nevim jak to maj ostatni passaty, ale ja tam nemam vubec klic, ale celej ten zaoblenej hranol s tlacitkama na odemykani narvu u volantu do palubky, zmacknu a jede se
A ty nataceci xenony s prisvicovanim do stran normalne zarovkama ze svetel (a ne ta kokotina zvana Corner System co pouziva mlhovky), to je v noci proste uplna parada... Co me ale zase na druhou stranu sere (ac to urcite pujde vypnout nekde nejak) je to, ze za sera to po odemknuti rozsvicuje svetla (chudinky vybojky). Takze nez clovek vynosi/nanosi veci z/do auta u hotelu, tak si tak 5x zablika xenonama jako tatar :)
Ale o to nejde, je to prostě takový divný, ale jasně, je to o zvyku, já mám rád trochu tužší, tohle je jak na počítači bez force feedback 







Nevim jak u tebe ale u tohodle me razeni prave paradne vyhovuje, malej rozsah, 6Q, krasne se ta paka drzi a uplne paradne se kvaltuje. Ale jako nejvetsi plus vidim v tom aute sedacky (nevim jestli tam nemam nejaky lepsi oproti jinejm pasikum), ale po 1350km jsem z toho normalne vystoupil a zada me boleli jen minimalne. Coz se o jinych autech rict neda, tam mi obvykle staci 300km a je hotovo. Kdyz jsem jel se starou Octou (coz tedy chapu, ze je drobet nepomer) do Brna, tak mi z toho auta malem museli vyndat... Co se tyce rizeni, tak to mi vyhovuje. Na miste otocit kola z rejdu do rejdu malickem je supr :) Teda ne ze bych to normalne delal, jen v ramci testu... :) Kdyz jsem presednul pak do svyho Seata co ma hydraulickej posilovac, tak jsem myslel, ze s tim volantem neotocim (uz jsem zapomel jaky to je s maticovym rizenim na shade) 

Ten Passat má hrozně přeposilovaný řázení a na dálnici to při ubohých 140 km/h hrozně plave v porovnání s Mazdou. Nemluvě o tom, že mě připadá, že si DSG moc nerozumí s malým přeplňovaným motůrkem a nějak obstojně se s tím rozjet trošilinku svižněji je docela problém - nejdřív je to mrtvý a pak začínají hořet gumy 




Je to takový celý nemastný neslaný s tím souhlasím





pročpak se to řídí blbě? já jezdím s tím novějším modelem 2007 a řídí se to fajn
, je teda fakt že měla 32000km když sem nastoupil a dostal ju.teď má 94000 a je to 2,5 roku co ju mám 











) Transporta YB50 Dodneška mne fascinuje, že i přes svý rozměry se to otočí takřka na místě 



By tě probudilo až úpění karboflexu :-)







