skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motorkáři sobě
17:24:35
25.01.2016
25.01.2016

stika87 - Maschinenführer
-> Sejki: a co Transalp 700 :) take malo ?:)
17:23:02
25.01.2016
25.01.2016

Klubko_
-> Sejki: jo jo, to už lepší
ale po půl roce jezdění na yamaze bych to nejradši vyměnil za AJP 250 PR5 anebo KTM ECF 350-F 
ale po půl roce jezdění na yamaze bych to nejradši vyměnil za AJP 250 PR5 anebo KTM ECF 350-F 
17:19:08
25.01.2016
25.01.2016

Sejki - zrušená registrace
-> vhml: tak vylozene teren na tom jezdit nebudu, precejen s moji vahou jsem jak cisterna... kdyz se zacne preklapet tak uz je pozde...
17:16:37
25.01.2016
25.01.2016

Sejki - zrušená registrace
-> Klubko_: a tak ty leta blbnuti na poli uz mam asi za sebou... takze rikas ze kdybych se ptal na nejaky Suzuki DR 350 tak uz bys slysel?:-D
17:15:35
25.01.2016
25.01.2016

vhml
-> Sejki - zrušená registrace 25.01.16 15:55:44: to si pak musíš rozmyslet jestli chceš malou motorku nebo ne :-D
A je taky enduro a enduro. Jestli chceš silnýho cesťáka tak Varadero, GSo atd a snížit. Jestli chceš něco do terénu tak ti 650 bohatě stačí. Ale u litrový motorky si nedělej nějaký terénní ambice ( i když jsou magoři, který to nevím proč, takhle provozujou )
A je taky enduro a enduro. Jestli chceš silnýho cesťáka tak Varadero, GSo atd a snížit. Jestli chceš něco do terénu tak ti 650 bohatě stačí. Ale u litrový motorky si nedělej nějaký terénní ambice ( i když jsou magoři, který to nevím proč, takhle provozujou )
17:14:39
25.01.2016
25.01.2016

Borderer
-> Sejki: Pokud jezdíš dálky sám, tak kamarádka jezdí na Suzuki Freewind XF650, nestěžuje si a jezdí po celé Evropě. Leč měří asi 165cm, tak aby to nebylo zase moc malý.
Výkonově netuším, sem Jawař kterýmu stačí 17kW. 
edit: Na blbnutí mám zkušenosti se starou dobrou Hondou NX250, v terénu luxus, ve městě se při prudké akceleraci staví na trojku, leč dlouhé přejezdy bída.
Výkonově netuším, sem Jawař kterýmu stačí 17kW. 
edit: Na blbnutí mám zkušenosti se starou dobrou Hondou NX250, v terénu luxus, ve městě se při prudké akceleraci staví na trojku, leč dlouhé přejezdy bída.
17:13:27
25.01.2016
25.01.2016

Klubko_
-> Sejki: jo, to jo, ale já su orientovanej na terénní enduro (mám yamaha WR 250R a zjistil jsem, že je to velky a těžky) kdežto GS je cestovní. Takže su zklamanej
, že nejseš orientovanej na stejny endura 
, že nejseš orientovanej na stejny endura 
17:03:11
25.01.2016
25.01.2016

Sejki - zrušená registrace
-> Klubko_: sem te nejak nepochopil... jako ze gs nespada do kategorii enduro?:)
16:59:13
25.01.2016
25.01.2016

Klubko_
-> Sejki: vidim enduro, 172cm, tak jsem se radoval, že to bude dotaz pro mě (jezdím enduro, mám 174cm) a pak čtu GS, takže nic.
16:19:51
25.01.2016
25.01.2016

Luky
-> Sejki: viděl jsem jezdit na Africe se sníženým sedlem malinký lidi, takže se to dá v pohodě. Ale s tím výkonem to oproti F650 nebude o moc lepší
15:55:44
25.01.2016
25.01.2016

Sejki - zrušená registrace
-> vhml: to ja vim, ale mam 100kg, pak neco nalozis, obcas vemes manzelku a 650 je najednou malo... sedel jsem na 1150 co ma kamarad a docela jsem se houpal na spickach, rikal teda ze jde jeste snizit jak sedlo tak celkove, ale i tak...nevim no, nerad bych si pak neco koupil s cim se budu trapit... Na druhou stranu je 650ka cenove dobre dostupna...
15:49:15
25.01.2016
25.01.2016

vhml
-> Sejki - zrušená registrace 25.01.16 15:43:54: F650 je relativne malá
15:43:54
25.01.2016
25.01.2016

Sejki - zrušená registrace
Nejezdi tu nekdo enduro mensi postavy? Mam 172cm a zjistil jsem ze si bmw GSko asi nekoupim, protoze z nej spatne dostanu na zem :( Tak hledam nejakou vhodnejsi, ale spolehlivou alternativu...
09:40:19
18.01.2016
18.01.2016

CHIP
-> Tuner#2: Video povedený .. a hlavně to musela bejt vypečená akce .. na druhou stranu .. nedokážu si představit, že bych třeba na mé CB 500 T jel někam dál, než 100 - 200 km .. to musí bejt očistec ..
21:10:55
15.01.2016
15.01.2016

Sejki - zrušená registrace
-> Tuner#2: jojo mit nejakej cafe racer by mi vubec nevadilo :)
21:03:51
15.01.2016
15.01.2016

Tuner#2 - zrušená registrace
16:34:56
23.12.2015
23.12.2015

Apple STS Chvojkovice-Brod
-> RoboSK: však, myslel sem že je vše přehoditelné

20:42:20
22.12.2015
22.12.2015

RoboSK
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: skoro ! ale pasuje tam asi všetko vzájemne prehodiť
20:33:27
22.12.2015
22.12.2015

Apple STS Chvojkovice-Brod
-> rakosnicek: rámy jsou totožné

21:27:13
12.12.2015
12.12.2015

Luky
-> rakosnicek: koukni jestli by jsi odpověď nasel tady jawarmaniak.wz.cz/technik
a/odlisnosti_mala_kejvacka
.html
19:46:06
12.12.2015
12.12.2015

rakosnicek
Ahoj
Neví někdo jaky je rozdíl mezi rámem na Jawa 250/353 kýváčce a na 250/559 panelce?? jsou mezi sebou záměnné?? půjde kývačková nádrž se spínačkou hodit na rám panelky?? díky
Neví někdo jaky je rozdíl mezi rámem na Jawa 250/353 kýváčce a na 250/559 panelce?? jsou mezi sebou záměnné?? půjde kývačková nádrž se spínačkou hodit na rám panelky?? díky
17:46:33
15.10.2015
15.10.2015

šrek
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 15.10.15 17:36:33: Hlavně, že jsi v poho Ty.
17:36:33
15.10.2015
15.10.2015

Apple STS Chvojkovice-Brod
17:36:01
15.10.2015
15.10.2015

Apple STS Chvojkovice-Brod
tak sem si ke konci sezony rozbyl před týdnem hubu, oslizlá bílá středová čára a už to lítalo, naštěstí motorka jen uražená spojková páčka, a ošoupanej šusplech, plus všude hromada hlíny, já jen spálenej rukáv na bundě a ošoupaný kolena o asfalt, takže dobrý. proti škarpě sme ji zvedali ve 4rech, a meli sme co dělat teda
16:37:39
23.09.2015
23.09.2015

Klubko_
-> Luboš: zkus www.profibike.cz/kontakt.
html myslím dělávali věci na MZ
10:25:04
22.09.2015
22.09.2015

Luboš
A nebo kdyby měl někdo doma třeba v zásobě, rád odkoupím 

10:24:02
22.09.2015
22.09.2015

Luboš
Nemá někdo ve svém okolí kamenný obchod s díly na MZty? Potřebuju manžetu do brzdový pumpy, ale do verze s větším průměrem pístku, a všude na shopech mají jen ty menší.
Kamenné obchody v okolí jsem prošel a nesehnal.
Přikládám i foto porovnání - potřebuju tu vlevo, tu vpravo mají všude.
Kamenné obchody v okolí jsem prošel a nesehnal.
Přikládám i foto porovnání - potřebuju tu vlevo, tu vpravo mají všude.
21:44:40
02.09.2015
02.09.2015

Klubko_
-> Jirik_Tuňák1983 02.09.15 20:41:19: nojo, znáš to. Když něco člověk doskládá, tak se to musí hned prubnout stůj co stůj 

20:41:19
02.09.2015
02.09.2015

Jirik_Tuňák1983
-> Klubko_ 02.09.15 20:35:32: Bez helmy vostudo, aspoň důkladně nagelovat vlasy jsi si mohl. 

10:19:54
01.08.2015
01.08.2015

JoseA
Letošní motodovolená vyšla na jedničku
08:26:14
27.07.2015
27.07.2015

Luboš
před pár dny STK, na obou počet závad 0 

19:05:05
24.07.2015
24.07.2015

Jirik_Tuňák1983
-> Luky 24.07.15 16:17:29: Me je to stejne prd platny, pac mam jen z roku 1998 na malou pizdici, kterou ted rozsirili na 125ku s automatem (skutr). Takze bych delal stejne celou Fahrschule vcetne testu. A na to pro jistotu radeji seru
. Online testy na sluz. vozidlo jsou preci jen jednodussi. 
. Online testy na sluz. vozidlo jsou preci jen jednodussi. 
16:17:29
24.07.2015
24.07.2015

Luky
-> Jirik_Tuňák1983: ne, jízdy jsou na velké A. Na B+E je právě kompletní autoškola. A tím že jsem to dělal společně jsem tu autoškolu neměl tak jednoduchou, jako když děláš jen rozšíření na A (jízdy), protože jsem kvůli B+E měl i testy.
Nicméně jsem to dělal u Šimka, tak jsme kecali o rallye a o autech celkově a bylo to nakonec docela fajn
EDIT: motám A a B...
Nicméně jsem to dělal u Šimka, tak jsme kecali o rallye a o autech celkově a bylo to nakonec docela fajn

EDIT: motám A a B...
16:06:59
24.07.2015
24.07.2015

Jirik_Tuňák1983
-> Luky 24.07.15 15:45:22: Počkej, na B+E jsou jen jízdy?
15:45:22
24.07.2015
24.07.2015

Luky
Já si to rozšíření dělal a byla to formalita. Teda já si s tím dělal i B+E, takže zase nakonec plnotučné zkoušky vč. testů, ale neomezená A je jen o jízdách
EDIT: motám A a B...
EDIT: motám A a B...
15:35:30
24.07.2015
24.07.2015

aDAm
-> Jirik_Tuňák1983: neměl si zaváhat a udělat to ještě když to bylo easy jako jedna skupina ;)
14:51:21
24.07.2015
24.07.2015

Jirik_Tuňák1983
Já bych taky rád papíry na dospělou, ale ještě by mi vzali ty co mám. 

14:38:51
24.07.2015
24.07.2015

CHIP
-> Luky: Už tam zase asi 600 km přibylo .. :-)
14:35:17
24.07.2015
24.07.2015

Luky
-> CHIP: teď je škoda na tom něco najíždět, prodej to jako uloženku 

14:25:11
24.07.2015
24.07.2015

CHIP
Tak jsem si cestou na letošní dovolené vyrobil nový motocykl ..
Před ..
Před ..
14:24:52
24.07.2015
24.07.2015

CHIP
Po ..
12:22:09
12.06.2015
12.06.2015

Fifa
-> stika87 - Maschinenführer: Teď teprve jsem si všiml že cestuješ se strýčkem Jedlifkou, spolužákem ze základky ;-)
16:54:35
05.06.2015
05.06.2015

vhml
-> Luky 05.06.15 12:18:32: právě bych rád někudy skrz alpy ne jen po dálnici tupej přesun.
16:37:03
05.06.2015
05.06.2015

Přema
-> stika87 - Maschinenführer: z Babettou se taky účastním!!
akorát teda 207ka tak budete muset čekat 
akorát teda 207ka tak budete muset čekat 
12:18:32
05.06.2015
05.06.2015

Luky
-> vhml: to je nereálný no mimo dálnici (proč?).
My jednou s Martinou jeli z italského Duino (pak jsem zjistil, že se tam natáčeli Účastníci zájezdu
) prdelema skrz Slovinsko, pak Klagenfurt - Sölkpass - Vyšší Brod a přijeli jsme tam za tmy.
Vloni jsem jel bez Martiny Kranjska Gora - domů, s tím že jsme vyjeli po obědě a doma jsem byl za šera. Ale taky po dálnici.
Ale jak tak koukám, cestou byste asi zvládli něco z mých tipů. Plus ještě zasypanou přehradu Vajont v Longarone, to je fascinující a mrazivé místo...
My jednou s Martinou jeli z italského Duino (pak jsem zjistil, že se tam natáčeli Účastníci zájezdu
) prdelema skrz Slovinsko, pak Klagenfurt - Sölkpass - Vyšší Brod a přijeli jsme tam za tmy.Vloni jsem jel bez Martiny Kranjska Gora - domů, s tím že jsme vyjeli po obědě a doma jsem byl za šera. Ale taky po dálnici.
Ale jak tak koukám, cestou byste asi zvládli něco z mých tipů. Plus ještě zasypanou přehradu Vajont v Longarone, to je fascinující a mrazivé místo...

11:22:23
05.06.2015
05.06.2015

vhml
-> Luky 05.06.15 11:10:28: rád bych to v létě spáchal na nějakejch 5-6dní. 2 dni k moři asi do Caorle, dva dni u moře, 2 dni zpátky.
Protože dostat se mimo dálnici k moři během 12 hodin je asi nereálný.
Protože dostat se mimo dálnici k moři během 12 hodin je asi nereálný.
11:10:28
05.06.2015
05.06.2015

Luky
-> vhml: dyk jo. Akorát teda tohle asi zabere víc času než výlet na zmrzku... 

11:05:19
05.06.2015
05.06.2015

vhml
-> Luky 05.06.15 10:20:05: Však jsem si taky pořídil cestovní enduro, aby se dalo nějak rozumně jezdit po běžným asfaltu :-)
10:20:05
05.06.2015
05.06.2015

Luky
Můj oblíbený úsek je Sölkpass, cestou k němu u Liezenu je potřeba jet přes Pyhrnpass, neb na dálnici je placený tunel. Hezký je to taky z Klagenfurthu do slovinského Tržiče (pravda, to už je trochu z ruky).
Grossglockner je profláknutá klasika, ale kdo tam nebyl, jako by nebyl
Prča je přejezd hranice AT - IT přes Erlsbach - cesta v Itálii je tak úzká, že se tam jezdí kyvadlově, zelená daným směrem je jen 15min/hodinu, tak je dobrý si to zjistit a přijet tam nějak rozumně
No a pak v Itálii Timmelsjoch (my to jeli z italské strany k hraničnímu tunelu, mýtná budka je druhé straně (rakouské) tam jsme se otočili a zase hurá dolů do Itálie - hromady zatáček zadarmo
), samozřejmě Stelvio, pak z Tramonti di Sopra na sever (to jsem přijel nahoru a na brzdách a gumách nešla udržet ruka
)
Ve Slovinsku je to krásný všude. Po asflatu přejezd přes Vršič (já ho mám radši směrem na sever), výjezd na Mangrt, trasa z Nova Gorica - Bovec, skvělé místo na podívání je Most na Soči, úsek Krnica - Bitnje, ze Zali Log na jih při řece Davča.
Šotoliny: Bohinjska Bistrica - Rudno, Dolenja Trebuša - Čepovan (jel jsem oběma směry, hezčí asi z Čepovanu, ale asi víc o hubu, je to z kopce, šířka cesty na traktor, pod tebou stovky metrů díra a svodidla žádný), Čepovan - Lokve - Lokavec. Obecně v těch kopcích je hafo šotolin.
Kurva, nic se prodávat nebude, jdu najít motorku do stodoly a jede se do Slovinska

EDIT: jsou to cesty co jsem jezdil na cestovním enduru, tak né že tam někdo vezme supersport a pak mi tady bude nadávt, že mu to tam drncá. A to mluvím i o asfaltech
Grossglockner je profláknutá klasika, ale kdo tam nebyl, jako by nebyl

Prča je přejezd hranice AT - IT přes Erlsbach - cesta v Itálii je tak úzká, že se tam jezdí kyvadlově, zelená daným směrem je jen 15min/hodinu, tak je dobrý si to zjistit a přijet tam nějak rozumně

No a pak v Itálii Timmelsjoch (my to jeli z italské strany k hraničnímu tunelu, mýtná budka je druhé straně (rakouské) tam jsme se otočili a zase hurá dolů do Itálie - hromady zatáček zadarmo
), samozřejmě Stelvio, pak z Tramonti di Sopra na sever (to jsem přijel nahoru a na brzdách a gumách nešla udržet ruka
)Ve Slovinsku je to krásný všude. Po asflatu přejezd přes Vršič (já ho mám radši směrem na sever), výjezd na Mangrt, trasa z Nova Gorica - Bovec, skvělé místo na podívání je Most na Soči, úsek Krnica - Bitnje, ze Zali Log na jih při řece Davča.
Šotoliny: Bohinjska Bistrica - Rudno, Dolenja Trebuša - Čepovan (jel jsem oběma směry, hezčí asi z Čepovanu, ale asi víc o hubu, je to z kopce, šířka cesty na traktor, pod tebou stovky metrů díra a svodidla žádný), Čepovan - Lokve - Lokavec. Obecně v těch kopcích je hafo šotolin.
Kurva, nic se prodávat nebude, jdu najít motorku do stodoly a jede se do Slovinska

EDIT: jsou to cesty co jsem jezdil na cestovním enduru, tak né že tam někdo vezme supersport a pak mi tady bude nadávt, že mu to tam drncá. A to mluvím i o asfaltech


