-> ondie 24.09.15 15:57:18: Jo, tohle je Mko (tedy přesněji MII). Rozdíl byl kvůli jiné vaně a i zadnímu víku motoru...
A nejsem si jist, jestli Fa má stejný plech, něco mi říká, že bude mít menší obě dirky na přichycení k převodovce - tam, kde 742 má uchycen držák výfuku šroubem M7 má Fa možná (nechť se vyjádří někdo s Fa/Fel) šroub M6...
18:58:35 24.09.2015
Jozka
-> ondie: Třeba já takovejhle plech nikdy neviděl - takže nepatří do užovky a ani do starších (ty neměly ani tu výkroj v přímý "přírubě").
Jak je to s plechama k setrváku ?
Všechny zadokolky maj stejnej ? Až u Fáčka se lišil ?
Tenhle plech je 105-130 ?
742.136 má stejnej ?
úžovka versus eMko žádnej rozdíl nikdy nebyl ?
-> MOLSO: to jedine, ak by som aj druhý dokúpil stovkový :)
08:56:55 23.09.2015
MOLSO
-> minno: Aspon sa ti nezdrcne dort
08:20:07 23.09.2015
minno
-> sep: a sakra
08:08:50 23.09.2015
sep
-> minno: :to by měla být stovka,novější na 120ku by měly být tvrdší.
08:01:53 23.09.2015
minno
Kúpil som zadné tlmiče na kyvku PAL.
Obidva sú Typ T26x175 (to je OK).
Jeden má však označenie 443 621 247 002 (to som našiel, že by malo byť na 742), druhý má ale označenie 443 621 247 000. Čo je to za typ? Staršia výroba (100, 1000)?
07:50:29 23.09.2015
minno
-> Bukaj: OK, ďakujem. Pýtal som sa preto, lebo valce od VAP / Fragokov som doposiaľ vždy videl len v striebornom / zlaton zinku.
-> minno: VAP Prešov je Fragokov, takže ano. Ale jestli i pod původním názvem, to si nejsem jist, ačkoli už v 90. letech se prodávaly HBV a HSV v černé barvě a název Fragokov pochází z druhé poloviny 90. let...
Vyrábal niekedy VAP Prešov hlavné spojkové valce na 120 v čiernej farbe?
01:12:08 22.09.2015
Jozka
-> Bukaj 22.09.15 00:21:35: Nevím, kdysi jsem si všiml, že se vykonal nějakej pokrok současně se změnou šířky gufera, ale na žádnou odchylku ani souvislost nepřišel.. no a ani se moc nesnažil.
00:49:20 22.09.2015
Vojťas
-> Pavel P..: -> FORM - zlomená ojnice: -> su.tech – nezodpovědný hajzlík: presne k tomu se priklanim, ale chtel jsem ziskat dalsi indicie nez bych vyjadril svou domnenku protoze v realu jsem videl pouze novejsi pristroje, tak jsem si nebyl jist
-> Jozka 21.09.15 08:13:44: Hele, a proč vlastně byly úzké poloosy s nělokika čísly dílu? Jiný materiál? Nebo v čem spočívala změna? Záměnné jsou, ale...?
Jinak na co mohl sloužit tento futrál? Našel jsem ho v kufru MBčka, byl dost hnusnej, na foto po vyprání.
Velikostí akorát tak pasuje na poklici a má tři díry v rozteči cca 4x130...
Napadá mne tak leda nasadit na buben, aby mu nebyla zima...
-> minno: vypadá to že ano, akorát není to užovka? podle kódu M12, jestli se nepletu, u eMka od 8/84 pak byl kód M10,ale nemám nic po ruce jak to teď ověřit
-> Pavel P..: -> Bukaj: -> Jozka: Diky, už se bude vozit na jednom MB
01:23:19 16.09.2015
Jozka
-> Bukaj: V tohle mám beznadějnej bordel - u našeho auta, kde origo houkačka byla, jsem v 80. tých doplnil druhou se šroubem (na kterou jsem dal mřížkou z motorkový - mříže v chromu pochopitelně) a časem zapomněl, která byla ta původní. A na žádným dalším MB už se kus s těmahle lamelkama jemnejma nevyskytl, vše měněný nebo na fanfárách..